کشیدن صحیح رژ گونه

نحوه کشیدن صحیح رژ گونه روی انواع صورت‌ها بر اساس شکل ساختاری چهره را بیاموزید

آیا نحوه کشیدن صحیح رژ گونه روی انواع صورت‌ها را می‌دانید؟ شکل ساختاری چهره شما چگونه است؟ بیضی؟ لوزی؟ گرد؟ اگر شما نیز در طول روال عادی آرایش‌های روزانه خود، فرصت فکر کردن به این موضوع را ندارید، در ادامه مطلب همراه دینو باشید.

نحوه کشیدن صحیح رژ گونه روی انواع صورت‌ها

پوششی ساده از ریمل و چند ضربه سریع بالم لب تنها مواردی هستند که اکثر ما می‌توانیم به راحتی آن‌ها را مدیریت کنیم. با این وجود بد نیست بدانید که شکل ساختاری چهره شما در هنگام آرایش، بسیار مهم خواهد بود. به خصوص هنگامی که از برس‌ها برای سایه زدن استفاده می‌کنید. کار شما باید با فرم صورتتان متناسب باشد و نه متضاد با آن. شما می‌توانید یک ظاهر طبیعی‌تر را با کشیدن صحیح رژ گونه روی صورتتان تضمین کند. مهم نیست که شکل ساختاری چهره شما مربع، گرد و یا لوزی باشد، با رعایت این نکات سریع و آسان، جذابیت کامل را تجربه خواهید کرد. در ادامه با هم ببینیم:

کشیدن صحیح رژ گونه روی صورت دایره‌ای شکل

کشیدن صحیح رژ گونه - صورت دایره‌ای شکل

صورت دایره‌ای شکل یا به اصطلاح چهره گرد، شاید ساده‌ترین نوع چهره در کشیدن صحیح رژ گونه باشد. به سادگی رژ گونه را مستقیما زیر سیب گونه‌های خود بکشید و آن را تا خط موی سرتان ادامه دهید. این تکنیک، ظاهری برجسته و کشیده به صورت شما خواهد داد. در نهایت نیز به زیبایی روی صورت‌های دایره‌ای شکل می‌نشیند.

صورت قلبی شکل

کشیدن صحیح رژ گونه - صورت قلبی شکل

صورت قلبی شکل، گونه‌های بلندی دارد و به کار بردن رژ گونه‌ها باید این ویژگی جذاب ذاتی را برجسته کند. کشیدن برس رژ گونه را با حرکات نیم‌دایره آغاز کنید. در راستای خط موی سر خود آن را بکشید تا به شقیقه‌هایتان برسید. رنگ را روی گونه‌های خود متمرکز کنید. در انتهای کار نیز آن را به شکل «C» برای یک پایان بی‌عیب و نقص، کمی پخش نمایید.

صورت لوزی شکل

صورت لوزی شکل

نکته اصلی کشیدن صحیح رژ گونه روی صورت لوزی شکل، توجه به نیمه پایینی صورت است. در امتداد قسمت بالای گونه‌های خود یک خط از رنگ مورد نظرتان را به صورت رفت و برگشتی بکشید و آن را به طرف بالا نزدیک گوش‌ها پخش کنید. این حرکت، به شما ظاهری نرم‌تر داده زاویه‌دار بودن چهره شما را کم می‌نماید.

صورت بیضی شکل

صورت بیضی شکل

افرادی که صورت بیضی شکل دارند، باید مستقیم در مرکز گونه‌ها شروع به زدن برس کنند. سپس در حرکات بعدی، رنگ را در یک خط به سمت بالا و سمت نرمه گوش گسترش دهند. این تکنیک با ایجاد کمی عرض بیش‌تر در وسط صورت، بر محیط بیرونی صورت شما تاکید می‌کند.

صورت مربعی شکل

کشیدن صحیح رژ گونه - صورت مربعی شکل

اضافه کردن کمی نرمی به یک خط فک برجسته در این جا، هدف اصلی برای کشیدن صحیح رژ گونه روی یک صورت مربعی شکل است. اعمال رژ گونه مستقیما بر روی سیب گونه‌هایتان در حالی که آن را نزدیک به بینی خود نگه می‌دارید، چهره شما را تراشیده‌تر و کمی گردتر نشان خواهد داد. بعضی از افراد حتی ترجیح می‌دهند که کشیدن خط رژ را تا انتهای نوک ابروها ادامه دهند. این حرکت، به طور ظریفی شکسته بودن صورت شما را کاهش می‌دهد.

صورت مثلثی شکل

کشیدن صحیح رژ گونه - صورت مثلثی شکل

رژ گونه باید به شکل خمیده «V» در اطراف صورت بر روی استخوان گونه‌های صورت مثلثی شکل استفاده شود. با پخش کردن آن از روی استخوان گونه‌های خود به سمت شقیقه‌ها شروع کنید. این کار را تا بالای ابروها به مرکز پیشانی خود ادامه دهید. چنین حرکتی باعث می‌شود تا عرض پیشانی شما با قسمت باقی مانده صورتتان یکدست شود و ظاهری نرم‌تر به شما بدهد.

تجربیات خود در زمینه کشیدن صحیح رژ گونه و سایر لوازم آرایشی را با خوانندگان ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: Southernliving

بیشتر بخوانید: چه فاکتورهایی در زیبایی چهره یک فرد نقش دارد؟ – با هم بخوانیم

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای جلوگیری از جوش‌های صورت و راه‌هایی برای درمان آنها

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.