گل اگزالیس ، گلی با رنگ و بوی پاییزی برای طراحی داخلی منزل

با آمدن فصل پاییز علاقه‌مندان به گل و گیاه به دنبال گل‌هایی می‌روند تا حال و هوای خانه را پاییزی کنند. برای این‌که فضای خانه را با گیاهان پاییزی کنیم باید از گل‌هایی به رنگ‌های قرمز، زرد یا نارنجی استفاده نماییم. این رنگ‌ها گرمای خاصی به محیط خانه می‌دهند و خانه را برای فصل پاییز زیباتر می‌کنند. در ادامه به معرفی گل اگزالیس با رنگ‌ پاییزی‌‌اش خواهیم پرداخت که می‌توان در آپارتمان و منزل از آن نگه‌داری کرد و از خانه‌ی پاییزی خود لذت برد.

طراحی داخلی با گل

گل اگزالیس ، گیاهی با برگ‌های همیشه قرمز

این گل اگزالیس به رنگ جگری یا بنفش بوده و به شبدر قرمز معروف شده است که در فضای خانه قابل نگهداری خواهد بود. اگزالیس از برزیل واردشده و رنگ آن بسیار زیبا و خاص است. این گیاه به نور زیادی نیاز دارد درنتیجه بهتر است که در کنار پنجره قرار گیرد. اگر نور کافی را از محیط دریافت نکند ممکن است تغییر رنگ دهد. این گل زیبا ممکن است در زمستان به خواب برود اما با آغاز فصل بهار مجدداً زنده خواهد شد و به رشد خود ادامه خواهد داد. اگزالیس خوش‌رنگ، زیبایی خاصی را به محیط داخلی خانه خواهد داد و برای ایجاد محیطی پاییزی در خانه مناسب خواهد بود.

گل اگزالیس

درصورتی‌که شرایط ایده آل مانند دما، نور، رطوبت، آب‌ و خاک برای این گل فراهم‌شده باشد، رنگ خود را حفظ کرده و رشد خواهد داشت. بهترین دما برای این گل ۱۶ تا ۲۴ درجه است و اگر دمای مناسبی در اختیارش نباشد رنگش به سبز تغییر خواهد کرد. اگر رطوبت کافی را در اختیار این گیاه بگذارید می‌توانید زیبایی آن را در فصل پاییز مشاهده کنید.

گل پاییز

به‌طورکلی رنگ زیبای بنفش-قرمز و گل‌های سفید و کوچک اگزالیس، به خانه‌تان روح می‌بخشد و رنگی فوق‌العاده و بی‌نظیر را به خانه‌ای با تم سفید خواهد بخشید. این گل قادر است تا برگ‌های خود را در روزها باز کند و در شب‌ها ببندد درنتیجه حالتی جذاب را از یک گیاه زنده به نمایش می‌گذارد. برگ‌های همیشه قرمز به همراه گل‌های کوچک سفید، طراحی فوق‌العاده‌ای را به خانه‌ی شما می‌بخشد و بهترین رنگ برای طراحی یک فضای پاییزی خواهد بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar مانی گفت:

    واقعا گل زیبا و جذابیه من که عاشقش شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.