5 قدم مهم برای یافتن استایل شخصی در انتخاب پوشاک و پایبندی به آن

آیا تا به حال برای تعیین یک سبک خاص در هنگام خرید لباس‌هایتان، تردید داشته‌اید؟ در ادامه با شناخت 5 قدم مهم برای یافتن استایل شخصی در انتخاب پوشاک همراه دینو باشید تا به راحتی بتوانید این مشکل را حل کنید.

یافتن استایل شخصی

چه این که شما به دنبال تغییرات اساسی در کل پوشش خود باشید و چه بخواهید صرفا استایل جدیدی را امتحان کنید، بهتر است به چند قدم ساده در این زمینه توجه کنید. در مرحله اول، شما باید شکل بدن خود را درک کنید و بدانید چه چیزی آن را به بهترین وجه جلوه می‌دهد. سپس می‌توانید شروع به شناسایی مواردی که باعث می‌شوند اعتماد به نفستان افزایش یابد، نمایید.

استایل امضا

اصطلاح «استایل امضا» یکی از اصطلاحات مخصوص صنعت مد است که شاید آن را زیاد شنیده باشید؛ اما، معنی آن چیست؟ این اصطلاح یعنی شما به متناسب‌ترین نوع پوشش با توجه به شکل ظاهری بدنتان برسید و در حالت‌های مختلف این استایل خاص را دنبال نمایید. افراد معمولا برای یافتن استایل شخصی خود از پوشش سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور صنعت مد ایده می‌گیرند. در حالی که با کلیک بر روی صدها عکس از دوقلوهای «اولسن» (Olsen)، «الکسا چانگ» (Alexa Chung) و «اولیویا پالرمو» (Olivia Palermo) خواهید دید که استایل شخصی آن‌ها شایستگی‌های مناسب خود را به طور کاملی جلوه می‌دهند. این یعنی که شما در حال تماشای استایلی هستید که سال‌ها زیبا خواهد بود. به جای این که بخواهید دقیقا مانند کس دیگری لباس بپوشید، استایل امضای خود را مشخص کنید.

یافتن استایل شخصی

5 قدم مهم برای یافتن استایل شخصی

شما برای یافتن استایل شخصی خود، نیاز دارید که چند قدم مهم و اولیه را بشناسید. مواردی که در این جا می‌خوانید به شما کمک می‌کند تا در این زمینه موفق شوید.

1. فرم بدن خود را بشناسید

مهم‌ترین قدم در یافتن استایل شخصی لباس پوشیدن، درک شکل بدنتان و این که بدانید چه جلوه‌هایی شما را به بهترین حالت نشان می‌دهند، می‌باشد. برای شروع به شما توصیه می‌کنیم که با دوستان صمیمی یا خانواده خود مشورت کنید تا نظرات صادقانه‌ای دریافت کرده باشید. لباس‌هایی که به بهترین شکل مناسب فرم بدن شما هستند را بشناسید. در این مسیر گرفتن عکس و همچنین استفاده از آینه‌های قدی به شما کمک می‌کند تا جلوه‌هایی را که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد را پیدا کنید. بد نیست به افراد مشهوری که فرم بدن مشابهی با شما دارند نیز توجه زیادی داشته باشید.

2. روی مواردی که می‌دانید همیشه آن‌ها را می‌پوشید سرمایه‌گذاری کنید

یک استایل شخصی در انتخاب پوشاک، چیزی است که شما سال‌های سال آن‌ها دوست داشته باشید. تمرکز شما باید روی پوشیدن لباس‌هایی باشد که واقعا برایتان جذاب هستند. یکی از ترفندهای ساده برای پی بردن به علایقتان این است که یک بخش جداگانه در کمد خود داشته باشید و به مدت یک ماه هر آن چه را که می‌خواهید در آن جا قرار داده و بررسی کنید. شما با این کار به سرعت مواردی را خواهید یافت که بلوک‌های پایه و سازنده کمد شما هستند. اگر شلوار جین چیزی است که به آن علاقه دارید، همیشه با آن همراه شوید. چند جفت شلوار جین بهتر از یک جفت از انواع دیگر شلوارهایی است که مناسب شما نیستند.

3. چیزهایی را که دوست ندارید به یاد داشته باشید

فراموش نکنید که هنگام اصلاح محتویات کمد لباس خود، به همان اندازه که به علایقتان توجه می‌کنید، مواردی که به شما احساس خوبی نمی‌دهند نیز مهم هستند. ناگفته نماند که ممکن است هر وبلاگ نویس مشهوری با پوشیدن تی-شرت Gucci جذاب شود؛ اما، توجه کنید که قرار نیست شما هم حتما یکی از آن‌ها را بپوشید. علایق خود را فدای مد نکنید و به مواردی که واقعا دوستشان دارید بپردازید.

4. رنگ‌هایی را پیدا کنید که مناسب شما باشند

در مسیر یافتن استایل شخصی حتما به رنگ‌ها نیز توجه کنید. در مورد نکاتی که مربوط به رنگ‌های متناسب با پوست و فرم بدن شما است، مطالعه داشته باشید. همچنین رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید تا موارد مناسب را بیابید. احتمالا یک رژ لب قوی یا کیف کوچک، برای ایجاد جلوه‌ای ویژه در شما، بسیار ساده باشد.

5. به نام‌های تجاری مناسب خود وفادار بمانید

به آن دسته از نام‌های تجاری که باعث می‌شوند بهترین احساس را نسبت به خود داشته باشید، وفادار بمانید. وقتی مواردی را پیدا کردید که به نظر می‌رسند برای سلیقه شما ساخته شده‌اند، همواره به سراغ آن‌ها بروید. نام‌های تجاری اغلب در فصل‌های جدید، نسخه‌های مشابهی از محصولات فصل‌های قبلی و همچنین قطعات اصلی مخصوص به خودشان را تولید می‌کنند. بنابراین همیشه ارزش سرمایه‌گذاری مجدد در خرید برای استایل شخصی شما را خواهند داشت.

نظرات خود را درباره یافتن استایل شخصی در انتخاب پوشاک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Who What Wear

بیشتر بخوانید: اسرار شیک‌پوشی میلیونرهای خودساخته درباره چگونگی داشتن ظاهری تاثیرگذار

بیشتر بخوانید: 4 استایل سفر در تعطیلات: با الهام از چهره‌های مشهور، این گونه در فرودگاه ظاهر شوید

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۵ دیدگاه

  1. Avatar بری از هموطن😔 گفت:

    این ملت در هر زمینه ای باید به طریقی مقدس نمایی خودش رو که از نوعی دروغ وعدم صداقت ناشی میشه باید به رخ بکشه😔..ممنون از روشنگری هاتون در مورد مرتب لباس پوشیدن ورنگ واستایل وغیرو

  2. Avatar علی گفت:

    سلام خدمت خانم میرزاخان عزیز و بزرگوار.
    بنده ، زیاد اهل فضای مجازی نیستم ، ولی گاها به فضای اینترنت سر می زنم.
    و سعی میکنم که مقالات شما را مورد مطالعه قرار بدهم.
    اینکه سعی میکنید که مطالب متفاوتی داشته باشید تا انواع سلیقه ها را تحت پوشش قرار بدهید ، خوب است ؛ ولی یک نکته را بخاطر شریف داشته باشید.
    و آن ، اینست که : همهء ما ، با هر آیین و مسلکی ، یا هر شغلی که هستیم ، از زندگی خود ، یک هدف بزرگی را دنبال میکنیم که شاید آن هدف را مردم میدانند ، یا نمی دانند.
    و آن هدف ، رسیدن به اصلِ وجودِ آدمی است.
    کارهای سرگرمی روزانه ، انسان را از آن هدف ، دور می کند. و زمانی انسان به این مطلب فکر میکند که دیگر دیر شده است.( یعنی زمانیکه در حالِ جان دادن است و از این دنیا برای همیشه می رود ! )
    همین مُد و طرز پوشش های آنچنانی ، باعث می شود که خودِ انسانها دیده نشوند ، بلکه فقط پوشش و لباسهایشان دیده شود.
    آنوقت ، چیزی که در اینجا رنگ میبازد ، افکار ، گفتار و رفتار آدمی است.
    اگر می بینید که نام و یاد حضرت زهرا(س) ، همچنان باقی مانده است و مردم ، واقعا ایشان را دوست دارند و حاضرند که جانشان را نه یکبار ، بلکه هزاران بار فدای ایشان کنند ( بعد از گذشت 1400 سال ! ) ؛ نه به خاطر تیپ و قیافه و نه بخاطر لباسهای گرانقیمت ؛ بلکه بخاطر منش و رفتارها و گفتارهای ایشان است.
    واقعا ، همین الآن ، چه کسی حاضر است خودش را برای زیباترین و خوش پوش ترین زن کرهء زمین در سال 2020 ، جانش را فدا کند؟
    جواب ، مسلما : هیچکس نمی باشد.
    پوشش های آنچنانی لباس ، شاید آدمی را مشهور کنند ، ولی قدرت این را ندارند که آدمی را محبوب کنند.
    محبوب ، یعنی کسی که محبتش در قلب کسی بیفتد.
    این لباسها ، نهایتا شهوت آدمی را برمی انگیزاند ، نه بیشتر ( که آنهم فقط یک حس حیوانی است ، نه انسانی ! )
    عزیز خواهر من ، تاج سر من ، خواهشا یک مقداری در تهیهء مقالاتتان ، دقت بیشتری خرج بدهید و مطابق با شان و شخصیت والای خودتان مقاله بنویسید.
    حقیقتا مطالب نجوم شما ، واقعا زیباست ، که نشان دهندهء احساسات زیبای شماست.
    زن ها ، آنقدر خوبی دارند که اگر بخواهیم آنها را بصورت مقاله درآوریم ، هزاران صفحه می شود و مجالی برای این مقالات خُردکنندهء شخصیت زن ، پیدا نمی شود.
    ببخشید که سرتون رو درد آوردم.
    احتیاجی هم به نشر این مطلب نیست.
    بنده ، این مطلب را فقط برای شخص شخیص شما نوشتم.
    ببخشید اگر به شما جسارت یا بی ادبی شد.
    از مقالات خوب شما ، یک ذهنیت خوبی دارم که نمی خواهم بعلت اینطور مقالات ، آن ذهنیت در بنده ، کمرنگ شده یا از بین برود.
    ارادتمند.
    یاعلی(ع)

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه عزیز و همیشگی دینو. خیلی متشکرم بابت نظرات ارزشمند و مواردی که عنوان فرمودید. اول از همه باید بگم خوشحالم از محبت و توجه شما و وقتی ک گذاشتید چه برای مطالعه مطالب و چه برای توصیه‌های خوبتون. ممنونم🙏🎉
      دوست عزیز همون طوری ک خودتون متوجه هستید، سبک کاری ما شامل مطالبی گسترده برای همه سلیقه‌ها و افکار و عقاید هستش. مخاطبین ما فقط از یک قشر خاص نیستن و تقریبا افراد با هر سن و سال و سلایقی، مطالب رو دنبال میکنن. بخش مد و پوشش هم در کنار مطالب علمی و نجوم ک فرمودید، در نوع خودش علاقه مندانی داره که ما در مطالبمون لحاظ میکنیم. سعی بر این هستش که مطالب جذاب و بدون جهت‌گیری‌های خاص انتخاب بشه تا همه خوانندگان ما لذت ببرن.
      درباره این مطلب هم به طور خاص، صرف جنسیت خانم‌ها ن مخاطب مطلب هست و ن در محتوای اون تاکیدی بر جنسیت شده. بیشتر یک مطلب عمومی و برای کمک ب افرادی هست ک کمی بیشتر از دیگران ب پوشش خودشون اهمیت میدن. باز هم متشکرم از نکته‌سنجی و همراهی شما. امیدواریم از این ب بعد هم جذابیت لازم رو در مطالبمون ببینید و ما رو دنبال کنید.
      به امید سلامتی و شادی☘🌌

    • Avatar mamad گفت:

      سلام عزیزم، نظراتت رو خوندم یکی دو تا هم نه، اکثرشون رو دیدم پایین مقاله ها، داری هم با خودت حرف می زنی و هم خودت رو نصیحت می کنی نه مقاله و نه نویسنده و نه کس دیگه ای رو. امیدوارم بجای تنش و فرار به صلح برسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.