یوبی‌سافت

یوبی‌سافت در حال ساخت سریال‌های انیمیشن بر پایه سری بازی‌های خود

با اینکه فیلم‌هایی که بر پایه بازی‌های کامپیوتری ساخته می‌شوند معمولا شکست می‌خورند، اما انیمیشن‌های مربوط به بازی‌ها شانس بیشتری برای موفقیت دارند. فروش بالای انیمیشن سینمایی پرندگان خشمگین (انگری بردز-Angry Birds) در سینماها و استقبال خوب از سریال Castlevania در نتفلیکس نشان دهنده این است که انیمیشن‌های ساخته شده بر پایه بازی‌ها می‌توانند موفق باشند. احتمالا به همین دلیل است که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) تصمیم گرفته تا چند سریال کارتونی بر پایه سری بازی‌های موفق خود تولید کند.

به گزارش‌ هالیوود ریپورتر این شرکت قصد دارد تا به زودی سریال‌هایی بر پایه ریمن (Rayman) و کوسه گرسنه (Hungry Shark) را برای مخاطبان کم سن و سال و سریال واچ داگز (Watch Dogs) را برای مخاطبان بزرگسال خود ارائه کند. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت بازی‌های خوبی را برای سریال‌های اولیه خود انتخاب کرده است.

یوبی‌سافت پیش از این در سال 2016 یک فیلم سینمایی برای پایه بازی اساسینز کرید (Assassin’s Creed) ساخته بود که به هیچ عنوان انتظارات طرفداران و منتقدین را برآورده نکرد.

واچ داگز 2

به گفته هلن ژوگه (Hélène Juguet)، مدیر اجرایی فیلم و تلویزیون یوبیسافت در پاریس، هر کدام از سریال‌ها برای قشر خاصی از مخاطبان ساخته می‌شوند و قالب‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. در عین حال یوبی‌سافت طی یک همکاری مشترک با آدی شانکار، تهیه کننده سریال کارتونی کسلوانیا در حال ساخت سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Vibe برای مخاطبان جوان و بزرگسال است. این سریال بر پایه اکسپنشن Blood Dragon بازی فارکرای 3 ساخته خواهد شد.

به گفته ژوگه:

آدی طرفدار بزرگ بازی‌های کامپیوتری است. ما پس زمینه ذهنی و فرهنگ مشترکی داریم. این موضوع که به او آزادی دادیم تا چیزی خیلی تازه و جذاب از شخصیت‌های ما ایجاد کند خیلی عالی است.

بیشتر بخوانید: نتفلیکس در حال از دست دادن مشترکین، سریال‌های پر طرفدار و اعتماد سهامداران است

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.