فصل هشتم سریال Game Of Thrones

زمان دقیق پخش آخرین فصل سریال Game of Thrones مشخص شد!

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، زمان دقیق پخش آخرین فصل سریال Game of Thrones مشخص شد. طرفداران این سریال محبوب مدت‌ها است که در انتظار پایان فیلم هستند. سریال “بازی و تاج‌وتخت” نظر مردم را در سراسر دنیا به خود جلب کرد و اکنون تمام دنیا در انتظار پایان آن هستند. این سریال که رکورددار بیشترین بیننده در دنیا است در مراسم امی نیز جوایز مختلفی دریافت کرد. سریال Game Of Thrones به عنوان بهترین سریال درام، موفق به دریافت جایزه در مراسم امی 2018 شد.

game of thrones 8

آخرین فصل سریال Game of Thrones

اگر شما جزو طرفداران این سریال جذاب هستید باید به اطلاعتان برسانیم که زمان دقیق پخش فصل آخر سریال Game of Thrones در ماه آوریل 2019 خواهد بود. اوایل آوریل درواقع فروردین و اردیبهشت 98 است. اخیراً یک تیزر از فصل هشتم یعنی فصل آخر این سریال منتشر شد که از زمان دقیق پخش آن خبر داد. البته پس از پایان این سریال، سریال فرعی دیگری با عنوان The Long Night ساخته خواهد شد.

باید یادآوری کنیم که فصل آخر فقط 6 قسمت خواهد بود و این سریال پس از 73 قسمت به‌پایان خواهد رسید. فیلم‌برداری این سریال در اکتبر 2017 شروع شد و در جولای 2018 به‌پایان رسید. گفته می‌شود که چندین پایان متفاوت برای این سریال در نظر گرفته‌شده است و هیچ‌کس حتی بازیگران نمی‌دانند پایان داستان چه خواهد شد. در فصل آخر سریال Game of Thrones، شاهد نبردهایی بزرگ و صلح‌هایی عجیب خواهیم بود.

سریال Game of Thrones

شبکه HBO که از زمان پخش آخرین فصل سریال Game of Thrones خبر داد، جزئیات زیادی را عنوان نکرد و هیچ صحنه‌ای از فیلم به نمایش گذاشته نشد؛ درنتیجه اصلاً قابل پیش‌بینی نخواهد بود. جزئیات فصل آخر سریال Game of Thrones هنوز بسیارکم است و همه‌ی طرفداران این سریال باید همچنان در انتظار این فصل و پایان این سریال بمانند. در صورت انتشار اخباری بیشتر، جزئیات دقیق را در این راستا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar آکام زارعی گفت:

    ممنونم خانم مجدی بابت پوشش دادن این خبر مهم / واقعا بهترین سریال دنیاست گیم آف ترونز، به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما این سریال عالی رو یک بار ببین و حتما زبان اصلی و زیرنویس فارسی باشه و دوبله نباشه تا حداکثر لذت رو ازش ببرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.