پیش درآمد سریال Game of Thrones

پیش درآمد سریال Game of Thrones در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد!

براساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا سریال House of the Dragon که در واقع پیش درآمد سریال Game of Thrones است در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. در نتیجه علاقه‌مندان به این سریال باید دو سال دیگر منتظر آن باشند. در ادامه جزییات بیشتر را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پیش درآمد سریال Game of Thrones

سریال House of the Dragon در واقع پیش درآمدی از وستروس بوده و خاندان اژدها‌یان را به تصویر می‌کشد. داستان این سریال که از کتاب Fire and Blood بوده، قرار است برای شروع یک فصل ده قسمتی از آن ساخته شود. اما ساخت این سریال بیش از ۲ سال طول خواهد کشید و فعلا نباید در انتظار آن باشیم.

پیش درآمد سریال Game of Thrones

در این میان مدیر شبکه HBO نیز تایید کرده است که سریال House of the Dragon در سال ۲۰۲۲ ساخته و پخش خواهد شد. احتمالا این سریال طرفداران زیادی خواهد داشت و توانایی این را دارد که باز هم بینندگان زیادی بدست آورد. این در حالی است که بسیاری از طرفداران گیم آف ترونز از پایان‌بندی این سریال راضی نبوده‌اند و معترضان زیادی در رابطه با قسمت‌های آخر وجود داشت. اکنون این سریال جدید در مرحله انتخاب بازیگر بوده و هنوز بازیگران اصلی سریال انتخاب نشده‌اند.

در این میان شایان ذکر است که سریال House of the Dragon قرار است ماجراهای ۳۰۰ سال قبل از گیم آف ترونز را به تصویر بکشد و بیشتر، زندگی خاندان تارگرین را شرح خواهد داد. کارگردان‌های گیم‌ آف ترونز در زمینه تولید این سریال نقش خواهند داشت و برخی از اعضای تیم قدیمی در این سریال نیز همکاری خواهند کرد. در حال حاضر جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است اما با نزدیک شدن به زمان انتشار، اخبار گسترده‌تری از آن ارائه خواهد شد. آیا شما پس از پایان گیم‌ آف ترونز حاضر هستید تا سریال House of the Dragon را دنبال کنید؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: نظریه و کشفیات جدید طرفداران بازی تاج و تخت : آریا استارک در فصل 6 کشته شد!
بیشتر بخوانید: سوالاتی که پس از پایان گیم آف ترونز برای بینندگان بی‌جواب ماند!
بیشتر بخوانید: نارضایتی و انتقادهای نابه‌جا بینندگان سراسر جهان از قسمت پنجم گیم آف ترونز

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.