احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا

احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا: میلیون‌ها نفر یک هفته در تاریکی خواهند بود

شهردار سن خوزه می‌گوید:

اگر PG&E بخاطر احتمال آتش‌سوزی، دستور خاموشی صادر کند، میلیون‌ها نفر در کالیفرنیا برای یک هفته در تاریکی خواهند ماند. جزئیات خبر احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا را در دینو دنبال کنید.

گزارش احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا

سی ان ان از گزارش احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا می‌گوید. شرکت گاز و برق اقیانوس آرام PG&E روز دوشنبه اعلام کرد به دلیل تهدید آتش سوزی طی وزش باد شدید و خشک، امکان قطع نیروها در هفته جاری در نزدیکی 30 شهرستان شمالی کالیفرنیا وجود دارد.

«سم لیکاردو»، شهردار سن خوزه، دوشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

ما به ساکنان و شاغلان شهرها اعلام می‌کنیم که ممکن است برای هفت روز  در خاموشی بمانند. در صورت خاموشی روز چهارشنبه، حدود 2 میلیون نفر و همچنین حدود 67 مدرسه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

کمپ فایر و PG&E

این شرکت خدماتی همچنین اظهار داشت که خاموش شدن برق ایمنی عمومی در مناطق شمالی، مرکزی، ساحلی و خلیجی کشور واقع خواهد شد. PG&E پیش از این گفته بود که احتمالا «کمپ فایر» – کشنده‌ترین و مخرب‌ترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال 2018 – توسط لمس درختان در اطراف یک خط برقی و تجهیزات این شرکت، آغاز شده است.

با تحقیقات وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش‌نشانی کالیفرنیا، این شرکت مسئول آتش‌سوزی شناخته شد. حادثه‌ای که در سال 2018 منجر به کشته شدن 85 نفر و تخریب هزاران سازه شد.

احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا
احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا

حقایق احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا

سرویس ملی هواشناسی برای چهارشنبه تا پنجشنبه یک اطلاعیه جوی مراقبت از آتش را در مناطق شمالی کالیفرنیا صادر کرد. همچنین هشدارهایی در مورد پتانسیل گسترش سریع آتش، وزش باد بالقوه قوی آسیب‌زا و رطوبت نسبتا کم به ساکنان منطقه داد. به گزارش سرویس هواشناسی، این بازه زمانی پتانسیل آن را دارد که شاهد شدیدترین رویداد برون‌مرزی بادی در سال باشد. زمان آماده‌سازی اکنون است. شهردار به مردم چنین گفت:

شهر سن خوزه از ماه ژوئن در حال آماده‌سازی برای یک رویداد مشابه بود. بعضی از کارهایی که برای آماده شدن باید انجام دهیم در واقع سال‌ها طول می‌کشد. این اطمینان‌بخش است که ما تولید کافی انرژی پشتیبان داشته باشیم.

در همین حال، وی از ساکنان خواست که در خانه‌های خود پناه بگیرند؛ چرا که چراغ‌های خیابانی و سیگنال‌ها در صورت قطع برق کار نخواهند کرد. وی همچنین خانواده‌ها را به اجرای برنامه‌های اضطراری و تهیه کیت‌های شامل غذا و آب برای تمام اعضای خانواده و حیوانات خانگی تشویق نمود.

احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا و نتایج آن

اواخر ماه گذشته، PG&E پس از شرایط خشک و باد شدید، به جهت پیشگیری از حادثه، پست‌های خود را برای بیش از 48000 مشتری شمالی کالیفرنیا خاموش کرد. این دومین بسته خاموشی برق متوالی در همان هفته بود. پس از آن که شرکت قبلا حدود 24000 مشتری را در سه ایالت شمالی کالیفرنیا در تاریکی رها کرده بود.

در تاریخ 13 سپتامبر، این غول خدماتی اعلام کرد که با شرکت‌های بیمه برای ادعاهای ناشی از آتش‌سوزی ویرانگر 2017 در شمال کالیفرنیا و کمپ فایر 2018 به توافق 11 میلیارد دلاری رسیده است. در ماه ژوئن، PG&E یک میلیارد دلار خسارت به دولت‌های محلی برای جرقه‌های مربوط به خطوط برق و سایر تجهیزاتش پرداخت نمود. طی ادعای این شرکت درباره احتمال آتش‌سوزی و خاموشی کالیفرنیا، مردم کشور در حال آماده‌سازی خود برای عبور از این بحران هستند. در نظرات با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: وحشتناک‌ترین آتش‌سوزی کالیفرنیا ، یک جهنم واقعی را به تصویر کشیده است

بیشتر بخوانید: وقوع تقریبا 2000 مورد آتش سوزی جدید در جنگل آمازون طی 48 ساعت گذشته

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar آی بلاله گفت:

    دیدین؟ نههههه دیدین؟ همه جا هست 😅

  2. Avatar محمد گفت:

    خدا یاری رسان مردم باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.