فال نیمه دوم مهر

فال نیمه دوم مهر : برای خودتان بیشتر وقت بگذارید و زندگی شاد را تجربه کنید

به نیمه دوم مهر رسیدیم و در این نیمه توصیه‌هایی برای داشتن و تجربه یک زندگی شاد را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه با فال نیمه دوم مهر با ما همراه باشید.

فال نیمه دوم مهر

متولدین ماه فروردین

فال نیمه دوم مهر برایتان خبرهای خوبی در این نیمه دارد. شما در این ماه به یک سفر عالی خواهید رفت و یک عشق واقعی را تجربه خواهید کرد. در این ماه سعی کنید به کار زیاد اهمیت ندهید و تمرکز خود را بر روی زندگی شخصی‌تان بگذارید. در واقع در روزهای گذشته زیاد خودتان را با کارهای مختلف گرفتار کرده‌اید و اکنون وقت آن رسیده تا کمی برای خودتان وقت بگذارید.

متولدین ماه اردیبهشت

در این نیمه ماه مهر نباید خبری از خشم و کدورت در زندگی‌تان باشد در نتیجه سعی کنید در این ماه تمرین کنید تا خشمتان کنترل شود. از سوی دیگر سعی کنید در مقابل بدی‌ها سخت‌گیر نباشید و با یک لبخند همه چیز را فراموش کنید. کینه‌ها را از قلبتان پاک کنید و فرصتی تازه در زندگی خود ایجاد کنید. شاد زندگی کردن را تجربه کنید و برای یک روحیه بهتر خودتان را آماده کنید.

متولدین ماه خرداد

در این ماه سعی کنید برای خودتان تفریح بیشتری ایجاد به کلاس‌های تفریحی و شاد بروید و با افرادی جدید معاشرت نمایید. آشنا شدن با افراد جدید تاثیر خوبی در روحیه شما خواهد داشت. در این نیمه بیشتر کتاب بخوانید زیرا هر کتاب تجربه متفاوتی از زندگی را برایتان به ارمغان می‌آورد. به طبیعت احترام بگذارید و بدانید که این زمین پس از مرگ شما همچنان باید در اختیار عده‌ای دیگر قرار گیرد.

متولدین ماه تیر

فال نیمه دوم مهر به شما توصیه می‌کند تا در این نیمه حداقل تمرین کنید که کسی را قضاوت نکنید چراکه شما جای افراد مختلف نیستید در نتیجه نمی‌توانید جای کسی تصمیم بگیرید. سعی کنید در زندگی سرتان بیشتر در لاک خودتان باشد. در زندگی تلاش خود را قطع نکنید و بدانید که در ازای تلاشتان قدم به بدم به رزق و روزی نزدیک‌تر خواهید شد. شما لیاقت رسیدن به بهترین جایگاه موفقیت را خواهید داشت.

متولدین ماه مرداد

در تمام لحظات زندگی خدا را شاکر باشید. بدانید که خیر و خوشی در انتظارتان خواهد بود. از کمک کردن به دیگران دست بر ندارید و محبت کردن را متوقف نکنید. از سختی‌های زندگی شکسته نشوید و درس بگیرید. سعی کنید هر شکستی را یک تجربه بدانید و از شکست‌ها مایوس نشوید. اگر در راهی شکست خوردید بدانید که احتمالا راه بهتری مقابلتان قرار خواهد گرفت.

متولدین ماه شهریور

کمی متواضع باشید زیرا با غرور احتمال شکست وجود خواهد داشت. با خودتان این جمله مثبت را تکرار کنید که “من دست به هرکاری که می‌زنم موفق خواهم شد”. با این جمله، مثبت اندیشی را در خود تقویت کنید و گامی مثبت به سمت یک زندگی مثبت بردارید. با شجاعت قدم بردارید و از حوادثی که در مسیر ممکن است اتفاق بیفتد نترسید. همیشه خودتان را برای اتفاقات بد آماده کنید.

متولدین ماه مهر

شما همیشه در تمام لحظات زندگی سعی کرده‌اید تا بهترین تصمیم را بگیرید در نتیجه نگران نباشید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. سعی کنید شادترین روزها را در این نیمه برای خود رقم بزنید. منتظر باشید تا هر روز موقعیت‌های خوبی در زمینه کسب و کار و روابطتان شکل گیرد. در واقع در این نیمه هر روز اتفاق‌های جالب و شگفت‌انگیزی در انتظارات است. در دوران زندگی‌تان سعی کنید روحتان را پرورش دهید.

متولدین ماه آبان

از خدا بابت داشته‌هایتان سپاس‌گذار باشید و به خودتان قوت قلب دهید که به لطف خدا و تلاش شما به موقعیت فعلیتان رسیده‌اید. هر روز یک قدم به سمت جلو بروید و در آرامش تصمیم بگیرید. شادابی را تبدیل به یک الگو در زندگی خود کنید و آرامشتان را همیشه حفظ کنید. اهمیت ندهید که دیگران درباره شما چه می‌گویند و سعی کنید بهترین مسیر را برای خودتان انتخاب کنید.

متولدین ماه آذر

در این ماه خبری از شکست نخواهد بود اما زندگی همیشه روزهای خوب نیست و بالا و پایین بسیاری در مسیرتان خواهد بود. از شکست‌ها مایوس نشوید. سعی کنید روزهایی را برای ورزش انتخاب کنید و به ورزش‌هایی که شما را سرحال می‌کند رو بیاورید. بهترین روزهای زندگیتان همین روزهایی است که در حال گذر است در نتیجه هیچ روزی را نباید از دست دهید و هرگز شکست را قبول نکنید.

متولدین ماه دی

از موقعیت‌های شغلی دیگران حمایت کنید و اطرافیان را هم به همراه خودتان به سمت بالا حرکت دهید. از خدا و اطرافیان متشکر باشید و بدانید که همه چیز دست به دست هم داد تا شما به جایی که هستید برسید. زندگی را سخت نگیرید و بگذارید همه چیز همانطور ساده پیش برود. درگیر تجملات نباشید و از سادگی و در عین زیبایی جهان لذت ببرید. به اطرافیان عشق بدهید و محبت کنید.

متولدین ماه بهمن

در این روزهای پاییزی بهترین اتفاق در کنار هم جمع شدن و در کنار خانواده و دوستان بودن است. در نتیجه این فرصت را از دست ندهید و تا می‌توانید برای زندگی خود تفریحات دسته‌جمعی ایجاد نمایید. روزهایی در زندگی پیش می‌آید که هیچ اتفاق خوب یا بدی نمی‌افتد و این روزها در واقع روزهای تکراری و روزمره هستند در نتیجه سعی کنید این روزهای تکراری را برای زندگیتان به حداقل برسانید و برای هر روز یک ماجرای تازه خلق کنید.

متولدین ماه اسفند

در این ماه تصمیم بگیرید بر روی روابط عاطفی و دوستانه‌تان بیشتر وقت بگذارید و به اطرافیان بیشتر لطف کنید. خواهید دید که خود به خود روحیه شما تغییر خواهد کرد و آرامش عجیبی به سراغتان خواهد آمد که هرگز تجربه نکرده اید. سعی کنید در این ماه اصلا خشمگین نشوید و تا می‌توانید به دیگران مهر و محبت کنید و اطرافیان را بیشتر از همیشه دوست داشته باشید. جوری رفتار کنید که در آخرین روز زندگیتان هستید و آخرین باری است که در کنار اطرافیان قرار خواهید داشت.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.