چرا باید به جای براق کننده لب از روغن لب استفاده کنید

رژ لب قوامی مات و پررنگ به لب‌های شما می‌دهد و براق‌کننده لب یا لیپ گلاس، رنگی شفاف و براق روی لب‌های شما ایجاد می‌کند اما روغن لب، به لب‌های شما حس مرطوبیت و براقیت طبیعی می‌دهد در نتیجه لب‌های شما حجیم، آب‌رسانی شده و به رنگ طبیعی زیبایی جلوه می‌کند.

روغن‌های لب نه تنها زیبا به نظر می‌رسند، بلکه مزایای خوبی برای مراقبت از پوست لب شما دارند. روغن‌های لب شبیه به شیشه‌ای براق هستند اما چسبناک‌تر و تیره‌تر.

روغن لب

تفاوت بین برق لب و روغن لب چیست؟

اگرچه براق‌کننده لب و روغن لب بسیار شبیه به هم هستند اما تفاوت‌هایی کلیدی هم بین آن‌ها وجود دارد. اول اینکه براق‌کننده لب دارای لایه ضخیم‌تر و چسبناک‌تر است و زمانی که با رنگ آمیخته می‌شود، به دلیل غلظت بالای رنگدانه رنگ در فرمول، بازده رنگ بیشتری دارد و روی لب‌ها پررنگ‌تر به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر، روغن لب معمولاً از نظر قوام بسیار نازک‌تر است و رنگ آن شفاف‌تر است. روغن‌های لب برخلاف برق لب، از پوست لب شما مراقبت می‌کنند و نه تنها در هنگام استفاده از آن‌ ظاهر و احساس خوبی خواهید داشت بلکه به حفظ رطوبت در لب‌های شما کمک می‌کنند و مدت بیشتری لب‌های شما را هیدراته نگه می‌دارد.

همچنین از آنجایی که اساس فرمول روغن لب، روغن است در نتیجه به مرطوب شدن و هیدراتاسیون و حجیم شدن لب‌های شما کمک می‌کند. هم برق لب و هم روغن‌های لب مکمل‌های عالی برای آرایش شما هستند اما هر کدام هدف منحصر به فردی دارند.

فواید روغن لب برای پوست لب شما:

به طور جدی هیدراته می‌کند

یکی از بزرگترین مزایای روغن‌های لب این است که لب‌ها را هیدراته و صاف می‌کند و گزینه عالی برای کسانی است که لب‌های خشکی دارند تا کمی رطوبت به لب‌های خود اضافه کنند.

نرم و حجیم می‌کند

روغن‌های لب همچنین باعث نرم و حجیم شدن لب‌ها می‌شود که می‌تواند به کم شدن خطوط و چین و چروک‌ها کمک کند.

فرمول مغذی

روغن‌های استفاده شده در پایه این فرمول به هیدراته شدن، صاف شدن و حجیم شدن لب‌های شما کمک می‌کند. بسیاری از روغن‌های لب با مواد مراقبت از پوست، مانند اسید هیالورونیک و ویتامین E  فرموله می‌شوند تا فواید بیشتری برای شما داشته باشند. برخی از روغن‌های لب حاوی آنتی اکسیدان‌هایی هستند که از آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

درخشش طولانی مدت

روغن‌های لب درخشندگی و آبرسانی طولانی‌مدت به لب‌های شما می‌دهند و حتی به تنهایی احیا‌کننده پوست لب شما هم هستند که این می‌تواند استفاده دو منظوره از این روغن‌ها، هم با خاصیت درمانی و هم با خاصیت آرایشی باشد. این روغن‌ها باعث تعادل طبیعی پوست و ایجاد لایه محافظتی برای پوست شما می‌شوند.

زیبا و لایه لایه

با وجود تمام مزایای مراقبت از پوست که روغن ‌های لب دارند با توجه به درخششی که دارند یک جلوه ظریف به لب‌های شما می‌بخشند و می‌تواند لب‌های شما را پرتر و حجیم‌تر نشان دهند. اگر می‌خواهید لب‌هایتان ظاهری براق و مرطوب داشته باشد، می‌توانید روغن‌های لب را روی رژ لب‌ خود بزنید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.