یک میلیارد دانلود

اولین بازی اندروید با بیش از یک میلیارد دانلود کدام بازی است؟

تنوع بازی‌های اندروید و iOS بسیار گسترده شده است و کاربران به بازی‌های مختلفی علاقه نشان داده‌اند. اما دراین‌بین برخی بازی‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده‌اند و بیشترین دانلود را توسط کاربران داشته‌اند. بازی‌های رقابتی، بازی‌های جنگی و بازی‌های مسابقه‌ای از محبوب‌ترین سری بازی‌ها هستند که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کنند. در این مطلب سعی داریم به معرفی اولین و تنها بازی اندروید بپردازیم که بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران دانلود شده و تاکنون یک میلیارد دانلود را در گوگل پلی ثبت کرده است.

اولین بازی اندروید با بیش از یک میلیارد دانلود

قطعاً همه‌ی شما با بازی‌های دوندگی و پرشی آشنایی دارید. این سری بازی‌ها از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند و کسب امتیاز یا جوایزی در بازی، طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از این بازی‌ها، بازی Subway Surfers است که حتماً با آن آشنایی دارید یا حداقل یک‌بار آن را بازی کرده‌اید. این بازی تشکیل‌شده از چند کاراکتر نوجوان است که در حال فرار از دست پلیس بوده و در مسیر مترو در حال دویدن و پریدن هستند. در بین مسیر برای بازیکنان سکه و جوایز جالبی ارائه‌شده است که کاراکتر بازی باید برای کسب امتیاز این سکه‌ها و جوایز را دریافت کند. این بازی با به‌روزرسانی در هر فصل، قابلیت‌ها، مکان‌ها و کاراکترهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. این بازی را می‌توان یک بازی رکوردی نیز دانست و هر بازیکن می‌تواند رکورد بیشترین دویدن خود را ثبت نماید.

بازی Subway Surfers

به‌طورکلی بازی Subway Surfers در عین سادگی بسیار لذت‌بخش و اعتیادآور خواهد بود و از گرافیکی شاداب و زنده بهره می‌برد. امکان رقابت با دوستان به‌صورت آنلاین نیز ارائه‌شده است و همچنین امکان انتشار رکوردها در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد که می‌توانید رکورد خود را به رخ بکشید.

Subway Surfers

این بازی متعلق به کمپانی بازی‌سازی Kiloo Games بوده که با ارائه‌ی این بازی به موفقیت بزرگی دست‌یافته است. این بازی با بیش از یک میلیارد دانلود ، پرطرفدارترین بازی گوگل پلی محسوب می‌شود. این بازی ۶ سال است که منتشرشده و بیشتر آمار دانلود آن در سال ۲۰۱۷ بوده است. بر اساس اخبار منتشرشده به‌زودی انیمیشنی هم بر اساس کاراکترهای این بازی ساخته و ارائه خواهد شد که نظر کودکان و نوجوانان را به خود جلب خواهد کرد. کمپانی Kiloo اعلام کرده که به‌روزرسانی‌های این بازی یک میلیاردی همچنان برای اندروید و iOS ادامه خواهد داشت و قابلیت‌های گسترده‌تری در اختیار علاقه‌مندان و طرفداران قرار خواهد گرفت.

امتیاز: 4.2 از 5 (29 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar کارن گفت:

    بازی توسط یکی که پسرش تو اسکیت سواری روی ریل قطار مرده ساخته شده

  2. Avatar محمد گفت:

    امکان نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.