بتمن

بتمن هم از شیوع ویروس کرونا جان سالم به در نبرده است

به تازگی خبری منتشر شده که ظاهرا رابرت پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شده است. در حالی که رابرت مشغول بازی در نقش بتمن بود، بیماری او باعث توقف مراحل ساخت این فیلم شده است. در ادامه جزئیات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بتمن به کرونا مبتلا شد

به تازگی مراحل ساخت و تولید فیلم بتمن در بریتانیا آغاز شده بود. اما پس از چند روز کار، خبری منتشر شد که به دلیل ابتلای یکی از اعضای فیلم، مراحل تولید متوقف شد. پس از چندی اکنون خبر مثبت بودن تست کرونای رابرت پتینسون منتشر شده و ساخت این فیلم را مجددا به تعویق انداخته اشت. توجه داشته باشید که بتمن هم به ویروس کرونا مبتلا شده و این بیماری همه را تهدید می‌کند.

بتمن

در نهایت این پروژه باید تا پایان دوره قرنطینه پتینسون معلق بماند و این موضوع برای برادران وارنر هزینه زیادی خواهد داشت. البته این در شرایطی است که شخص جدیدی به این ویروس مبتلا نشود و در خوشبینانه‌ترین حالت پس از بهبود پتینسون پروژه آغاز خواهد شد.

براساس گفته‌ها پروژه فیلم بتمن، ۳ ماه دیگر نیاز به فیلم‌برداری دارد و باید حداکثر تا پایان سال جاری کار این پروژه به پایان برسد. در نهایت این ماجرا باعث عقب افتادن تاریخ اکران فیلم نیز می‌شود و به کلی تمامی برنامه‌های این پروژه را تغییر خواهد داد. البته این ویروس در بین افراد این پروژه در شرایطی پخش شد که تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و تست درجه حرارت بدن برای همه انجام می‌شد. البته به جز رابرت پتینسون هنرمندان هالیوودی دیگری هم به این ویروس مبتلا شدند و می‌توان به راک و خانوده‌اش اشاره کرد که به تازگی بیمار شده‌اند و در قرنطینه به سر می‌برند. به هر جهت امیدواریم که رابرت زودتر بهبود یابد و مراحل ساخت فیلم بتمن نیز به زودی آغاز شود تا شاهد اکران آن تا پایان سال جاری باشیم.

بیشتر بخوانید: 7 علامت ابتلا به COVID-19 که ممکن است شما نیز آن‌ها را تجربه کرده باشید
بیشتر بخوانید: پوشیدن ماسک در خانه : چه افرادی در دوران کرونا باید در خانه هم ماسک بزنند؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.