بستنی میهن

دروغ یا راست؟ بستنی میهن در لیست 10 برند مطرح بستنی‌سازی از دیدگاه مجله فوربز

بستنی میهن یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده بستنی و دیگر محصولات لبنی از دیدگاه مجله فوربز در لیست 10 کمپانی مطرح بستنی‎سازی جهان در سال 2017 قرار گرفته است. این خبری است که در چند روز گذشته در وب‌سایت‌ها و کانال‌های گوناگون دست به دست چرخیده است. اما این خبر تا چه اندازه حقیقت دارد؟

آیا بستنی میهن  واقعاً در لیست مجله فوربز است؟

نشریه فوربز یکی از معتبرترین مجله‌های آمریکا به حساب می‌آید که هر ساله لیستی از برترین شرکت‌های جهان در زمینه‌های گوناگون را منتشر می‌کند. حضور یک شرکت ایرانی در لیست این مجله در هر زمینه‌ای می‌تواند یک افتخار بسیار بزرگ هم برای خود کمپانی و هم برای طرفداران آن باشد. در روزهای گذشته نیز خبری به دفعات در وب‌سایت‌های معتبر ایرانی و کانال‌های پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی گوناگون پخش شد و دست به دست چرخید. عنوان خبر این بود: “نشریه فوربز: بستنی میهن؛ دهمین بستنی برتر جهان

ما هم مانند شما پس از خواندن این خبر حسی از شادی، غرور و افتخار داشتیم، اما پس از آنکه این احساسات اندکی فروکش کرد، در فکر آن افتادیم که ببینیم این خبر تا چه اندازه حقیقت دارد. از آنجاییکه اعلام شده بود لیست برندهای برتر بستنی‌سازی به تازگی توسط فوربز اعلام شده، سری به سایت این نشریه زدیم، اما در صفحه اصلی چیزی با این عنوان یافت نشد. پس از آن در جستجوی گوگل با کلیدواژگان “میهن + فوربز + بستنی” مطالب یک هفته، یک ماه و یک سال اخیر گوگل را بررسی کردیم. متأسفانه باز هم نتیجه موفقیت آمیز نبود.

بستنی میهن سرانجام در لیست فوربز پیدا شد

در نهایت پس از آنکه محدودیت زمانی را از جستجوی گوگل حذف کردیم، لینکی پیدا شد که هر سه کلیدواژه مورد نظر ما را در خود داشت. لیستی که نام بستنی میهن در آن به چشم می‌خورد ” TOP-SELLING ICE CREAM BRANDS OF 2016″ می‌باشد. یعنی به بیان دیگر این شرکت بستنی‌سازی داخلی در لیست 10 برند پرفروش بستنی در سال 2016 انتخاب شده بود.بستنی میهن

جالب است که بعد از گذشت 2 سال این خبر اینچنین با شور و حرارت در شبکه‌های اجتماعی با عنوانی غلط و اطلاعاتی اشتباه دست به دست کاربران می‌چرخد. اینکه آیا شرکت میهن از این موضوع اطلاع داشته و در انتشار گسترده این خبر نقش داشته یا خیر، سوالیست که مسئولین خود شرکت باید پاسخگوی آن باشند.

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۵ دیدگاه

  1. Avatar Mahan گفت:

    خود میهن خوبه ولی بستنیش خوب نیست

  2. Avatar امیر گفت:

    شما همین الان همین الان هم سرچ کنید میهن رو تو 10 تای اول زده..خودم همین الان چک کردم

  3. Avatar اصغر گفت:

    خیلی عالی بود 👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.