6 ترند تابستانه اکسسوری که می‌ توانید در تابستان 2023 امتحان کنید

اکسسوری یا لوازم جانبی چیزهای جادویی هستند که به تیپ و استایل ما رنگ و روح می‌بخشند و آن‌ها را متمایز می‌کنند، از انگشتر و گوشواره گرفته تا ساعت، عینک، دستکش و دستمال گردن. در این مطلب ما شما را با ترند های تابستانه اکسسوری سال 2023 آشنا می‌کنیم.

ترند های تابستانه اکسسوری 2023:

1. کیف های بزرگ

کیف بزرگ

اگرچه در صنعت مد در چند فصل گذشته کیف‌های میکرو ترند بودند اما برای سال 2023 ضرب‌المثل «بزرگ‌تر، بهتر» صدق می‌کند. کیف‌هایی با اندازه بسیار بزرگ در مجموعه‌های اکسسوری برندهای بزرگ امسال دیده شده است. قطعا برای خانوم‌ها یک کیف شیک و راحت که برای کیف لوازم آرایش و حتی لپ تاپ هم جا داشته باشد، لازم است.

2. کفش باله

کفش باله
ترند کفش باله

کفش‌های باله یکی از پر تقاضاترین ترندهای کفش در سال 2022 بودند و برای سال 2023، این ترند با رنگ‌های تند و متالیک همچنان ادامه دارد.

3. چیزهای نقره ای

ترند نقره

زمان آن رسیده است که یک بار دیگر جواهرات و اکسسوری نقره‌ای جای گلدن رز و طلایی را بگیرند. گردنبندها، گوشواره‌ها و النگوهای نقره‌ای درشت در کت‌‌واک‌های بهار و تابستان 2023 بسیار به چشم می‌خورد.

4. کلاه باکت

ترند کلاه سطلی

کلاه سطلی از ترندهای بهار تابستان امسال است و آن را با هر مدل لباسی از تیشرت و شلوار جین گرفته تا پیراهن و هاوایی می‌توانید ست کنید.

5. گل رز

ترند گل رز

اگر می‌خواهید لباس‌هایتان در عرض دو ثانیه به‌روزتر به نظر برسند، روی آن یک دسته گل رز کوچک بچسبانید. رز یکی از ترندهای امسال است و در لباس‌های بسیاری از ستارگان در مراسم‌های جوایز گذشته دیده شده است.

می‌توانید از چوکر‌های گلدار هم استفاده کنید. در این مورد بهتر است لباستان را مینیمال و ساده نگه دارید و در کنارش از این گل‌های رز به عنوان چوکر استفاده کنید.

6. دستکش‌های اپرا

ترند دستکش

دستکش‌های اپرا بیش از آنچه انتظار می‌رود در مجموعه‌های‌ امسال طراحان ظاهر شده است. دستکش‌های اپرا چیز جدیدی نیستند، آنها از قرن هفدهم به عنوان وسیله‌ای برای به رخ کشیدن ثروت و موقعیت زن ابداع شده‌اند و در سال 2023 در عرصه مد و فشن یک المان زیبا برای فانتزی نشان دادن استایل شما و جذابیت بخشیدن به آن به حساب می‌آیند.

به نظر شما ترندهای این تابستان چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.