ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023 بر اساس رتبه بندی دارایی خالص آن‌ها

آیا می‌دانید ثروتمند ترین خوانندگان 2023 چه کسانی هستند؟ در این مطلب لیستی از پردرآمدترین خوانندگان و ستارگان موسیقی دنیا را با شما به اشتراک می‌گذاریم. کسانی که مورد احترام بسیاری از مردم هستند و تقریبا کسی وجود ندارد که آن‌ها را نشناسد.

لیست ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023:

20. کتی پری (ارزش خالص تخمین زده شده: 330 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023

کیتی پری یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین خوانندگان جهان است. آهنگ‌های او با فضایی فانتزی توانسته‌ است همیشه در اوج باشد. کیتی پری با داشتن تعداد بیشماری جوایز، یک فیلم زندگی نامه‌ای و داورد آمریکن گات تلند، دارای دارایی خالص 330 میلیون دلاری است.

19. ماریا کری (ارزش خالص تخمین زده شده: 340 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023

ماریا کری 340 میلیون دلار ارزش خالص دارد. او در سال 1990 به قله‌های شهرت رسید، هنگامی که پنج تک آهنگ اول او به شماره یک بیلبورد تبدیل شدند. او رکورد بیشترین تک آهنگ‌های برتر را دارد و درآمد خود را با اقامتگاه‌ها ، مستندها و تورهای خود کسب می‌کند. او همچنین بازیگر نسبتاً موفقی است.

18. شر (ارزش خالص تخمین زده شده: 360 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023

این خواننده نماد مد، 360 میلیون دلار ارزش خالص دارد. او تنها هنرمندی است که جایزه اسکار، گرمی، امی، گلدن گلوب و افتخار بهترین بازیگر زن در کن را دارد. به علاوه او تنها هنرمند موسیقی است که در 60 سال گذشته هر دهه یک آهنگ شماره یک را در نمودارهای بیلبورد داشته است.

17. توبی کیت (ارزش خالص تخمین زده شده: 365 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان مرد سال 2023

توبی در حال حاضر 365 میلیون دلار دارایی خالص دارد. او به عنوان یکی از بالارده‌ترین ستاره‌های جهان قرار دارد. با این حال این سرمایه گذاری‌های تجاری اوست که او را واقعاً ثروتمند کرده است. او علاوه بر خط لباس خود، صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای بار و گریل است.

16. تریشا یروود (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان زن سال 2023

سوپر استار سبک کانتری، تریشا یروود بیش از 15 میلیون رکورد در سراسر جهان و سه جایزه گرمی دارد. او یک کتاب آشپزی نوشت و این کتاب در سال 2008 در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز جایگاه برتر را گرفت. در سال 2005 تریشا با گارت بروکس خواننده آمریکایی که او نیز در این لیست قرار دارد، ازدواج کرد.

15. تیلور سویفت (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

موفق ترین خوانندگان سال 2023

تیلور سویفت با نام “بلوندی”، فعالیت موسیقی خود را در سال 2006 پس از مهاجرت به تنسی آغاز کرد. او یک ستاره پاپ محبوب و پرطرفدار با چندین گرمی و جوایز متعدد است. امسال سال شلوغی برای تیلور سویفت به واسه تور‌های بزرگ و جذابش بوده است.

14. شنایا توین (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

موفق ترین خوانندگان سال 2023

این خواننده کانادایی پرفروش‌ترین هنرمند زن در تاریخ کشور است. به عنوان یکی از افراد مشهور که با بیماری لایم دست و پنجه نرم کرده است، در سال 2004 مجبور شد از اجرا کناره گیری کند و پس از مدتی استراحت برگردد.

13. جانی ماتیس (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

موفق ترین خوانندگان سال 2023

در دهه 1950، یک جوان به نام جانی ماتیس مجبور شد تصمیم بگیرد که به تیم المپیک ایالات متحده در ملبورن برود یا در نیویورک به قرار ملاقاتش برسد و اولین آلبوم خود را ضبط کند. نیویورک و موسیقی برنده شدند و او را به یکی از ثروتمندترین خوانندگان سال 2023 تبدیل کردند. او 12 اجرای تلویزیونی داشته است، یک کتاب آشپزی نوشته و هنوز هم اجرا می‌کند.

12. جنیفر لوپز (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

موفق ترین خوانندگان زن سال 2023

جنیفر لوپز که به همان اندازه برای آواز خواندن، بازیگری و نامزدی با به بن افلک به عنوان بنیفر شناخته می‌شود‌، درآمد خود را با داوری شوهای استعدادیابی تلویزیونی، خط مد خود و تورها تامین می‌کند. علاوه بر این، خط عطرهای او موفقیت بزرگی داشته است.

11. گارت بروکس (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

پولدار ترین خوانندگان سال 2023

به گفته RIAA این خواننده، رکورد پرفروش‌ترین آلبوم‌های انفرادی در ایالات متحده را دارد و قبل از الویس پریسلی‌، در رده دوم فروش آلبوم قرار دارد.

10. باربرا استریساند (ارزش خالص تخمین زده شده: 400 میلیون دلار)

پولدار ترین خوانندگان سال 2023

ارزش خالص دارایی باربرا استریساند 400 میلیون دلار تخمین زده شده است و او را به یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته در ایالات متحده تبدیل کرده است. او ده گرمی، دو اسکار و جوایز متعدد زیادی را برده است. او همچنین تنها زنی است که برای بهترین کارگردانی موفق به کسب یک گلدن گلوب شده است.

9. ویکتوریا بکهام (ارزش خالص تخمین زده شده: 450 میلیون دلار)

پولدار ترین خوانندگان سال 2023

اکثر مردم موافق هستند که ویکتوریا بکهام پس از به هم خوردن گروه Spice، هرگز خواننده پرفروش نبوده است. بنابراین چگونه او 450 میلیون دلار دارایی خالص دارد؟ مستندها و ریئالیتی شو و همچنین دو کتاب پرفروش بخشی از منابع درآمد او هستند. با این حال بیشتر پول او از حرفه‌اش در مد و فشن می‌آید، نه تنها به عنوان یک مدل بلکه به عنوان یک طراح لباس.

8. گلوریا استفان (ارزش خالص تخمین زده شده: 500 میلیون دلار)

پولدار ترین افراد مشهور 2023

گلوریا استفان با گروه خود Miami Sound Machine یکی از بزرگترین ستاره‌های دهه 80 بود. در سال 1990، اتوبوس تور با یک کامیون برخورد کرد و ستون فقرات او آسیب شدیدی دید. علیرغم اینکه به او گفته شد ممکن است دیگر نتواند راه برود، او ادامه داد و سال بعد بازگشت. او یک کتاب آشپزی و دو کتاب کودک نوشته است که یکی از این کتاب‌های کودک پرفروش بوده است. او صاحب چندین رستوران و دو هتل است. ارزش خالص ثروت او 500 میلیون دلار تخمین زده شده است.

7. بیانسه (ارزش خالص تخمین زده شده: 500 میلیون دلار)

پولدار ترین افراد مشهور 2023

بیانسه برای رسیدن به اولین فرش قرمز جوایز گرمی، مسیری طولانی را پشت سر گذاشته است. او برای تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین خوانندگان جهان، بسیار تلاش کرده است. او همچنین چندین سرمایه گذاری تجاری از جمله خط عطر خود را راه اندازی کرده است و منبع درآمدش از تورها و سرمایه‌گذاری‌های تجاری است.

6. جولیو ایگلسیاس (ارزش خالص تخمین زده شده: 600 میلیون دلار)

پولدار ترین افراد مشهور 2023

جولیو ایگلسیاس پدر انریکه ایگلاسس، خواننده اسپانیایی است. ایگلسیاس 80 آلبوم ضبط کرده و نزدیک به 300 میلیون نسخه از موسیقی خود را در سطح بین المللی به 14 زبان مختلف فروخته است. وی در دهه 70 و 80 به موفقیت چشمگیری رسید و بیش از 40 سال با موفقیت تور برگذار کرد.

5. دالی پارتون (ارزش خالص تخمین زده شده: 650 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خوانندگان زن سال 2023

این بازیگر با این که بچگی سختی را داشته و در فقر بزرگ شده است، در بزرگسالی به موفقیت‌های چشمگیری رسید. دالی پارتون رکورددار هیت، نه گرمی، سه AMA و تعداد زیادی جوایز دیگر است، بیش از 3000 آهنگ را آهنگسازی کرده است، حرفه بازیگری را پیش می‌برد و شرکت تولید فیلم خود را دارد. این خواننده هرگز ریشه‌های خود را فراموش نکرده است و به عنوان یکی از سخاوتمندترین میلیونرهای جهان شناخته می‌شود.

4. سلین دیون (ارزش خالص تخمین زده شده: 800 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خواننده سال 2023

سلین دیون 800 میلیون دلار دارایی خالص دارد. او کانادایی است و آلبوم‌های فرانسوی موفقی داشته است. او در جوانی انگلیسی صحبت کردن را یاد گرفت و با Epic Records در ایالات متحده قرارداد امضا کرد. هنگامی که او شروع به انتشار آلبوم‌های انگلیسی زبان خود کرد، به یک فوق ستاره بین المللی تبدیل شد. علاوه بر فروش آهنگ، او درآمد بسیار زیادی از تور‌های کنسرت خود کسب کرده است و در لیست یکی از ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023 قرار دارد.

3. مدونا (ارزش خالص تخمین زده شده: 850 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خواننده سال 2023

دارایی خالص 850 میلیون دلاری مدونا، او را به یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته ایالات متحده تبدیل می‌کند. او در دهه 80 به صحنه آمد و از آن زمان تاکنون یکه تاز این عرصه است. او رکورد جهانی گینس برای پرفروش‌ترین هنرمند زن در تمام دوران را دارد. تورهای او افسانه‌ای است و بالاترین رتبه هنرمند با تور انفرادی در تمام دوران را دارد. حرفه فیلمبرداری، ضبط آهنگ، خطوط مد، کتاب‌های کودکان، تولید فیلم و برند بهداشتی او را به یکی از ثروتمند ترین خوانندگان سال 2023 تبدیل کرده است.

2. هرب آلپرت (ارزش خالص تخمین زده شده: 850 میلیون دلار)

ثروتمند ترین خواننده جهان

هرب آلپرت، نوازنده آمریکایی با ارزش خالص 850 میلیون دلار نه تنها یک هنرمند بلکه یک مدیر و تهیه کننده موسیقی است. وی ثروت خود را به عنوان بنیانگذار A&M Records قبل از فروش این شرکت به Polygram و شکایتش از Polygram به دست آورد.

1. ریحانا (ارزش خالص تخمین زده شده: 1.7 میلیارد دلار)

ثروتمند ترین خواننده جهان

ریحانا ثروتمندترین خواننده و نوازنده زن جهان در سال 2023 است. او نه تنها از محبوب‌ترین و موفق‌ترین موسیقی دانان امروز جهان به شمار می‌آید، بلکه بخش بزرگی از ارزش خالص او به خط آرایشی و زیبایی Fenty و Lingerie Line Savage X Fenty مربوط می‌شود. ریحانا حدود 40 تا 80 میلیون دلار از امپراتوری در حال گسترش خود درآمد دارد. تا به امروز او 60 میلیون آلبوم و 120 میلیون تک آهنگ فروخته است و جوانترین هنرمند انفرادی است که 12 تک آهنگ شماره یک را در لیست بیلبورد داشته است.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.