حذف هومن گامنو

حذف هنرمندی دیگر از تلویزیون: حذف هومن گامنو ، خواننده خندوانه از تلویزیون!

به دنبال قطع همکاری صدا و سیما با برخی چهره‌ها و برنامه‌ها، شاهد تغییرات گسترده‌ای در این زمینه بوده‌ایم که می‌توان به عدم پخش برنامه نود، عدم پخش برنامه دورهمی، حذف برنامه حالا خورشید و در نهایت حذف برنامه خندوانه اشاره کرد. در همین راستا به تازگی خبری مبنی بر ممنوع‌الکاری هومن شاهی معروف به هومن گامنو در تلویزیون منتشر شد. هومن گامنو که خواننده ترانه‌های برنامه خندوانه و تیتراژ برنامه‌های مختلفی چون کودک شو، خانه ما و دیگر برنامه‌های شبکه نسیم بوده، دیگر نمی تواند با تلویزیون همکاری داشته باشد. در ادامه جزییات خبر حذف هومن گامنو را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

حذف هومن گامنو ، خواننده خندوانه از تلویزیون

حذف هومن گامنو

گامنو که در واقع خواننده آهنگ معروف سوسن خانوم بوده و با گروه بروبکس همکاری‌هایی داشته در این مدت با تلویزیون کارهایی را ارائه کرده بود. در واقع فعالیت هومن گامنو با خندوانه در تلویزیون چشمگیر و گسترده‌تر شد و نظر همه را به خود جلب کرد. اما این همکاری زیاد دوام نیاورد و در نهایت تلویزیون قطع همکاری خود را با گامنو به طور رسمی نشان داد. در این مدت آهنگ‌های تیتراژ برنامه‌های کودک شو و خانه ما به کلی تغییر کرد و البته در نشست خبری برنامه خانه ما هم اعلام شد که هومن گامنو به دلایل نامعلوم دیگر در تیتراژ پخش نخواهد شد.

باید اشاره کنیم که حذف هومن گامنو اولین و آخرین قطع همکاری در تلویزیون نخواهد بود و ماجرا همچنان و همیشه ادامه خواهد داشت. البته فعلا مذاکراتی در حال انجام است و علت بررسی خواهد شد اما تلویزیون در حال حذف تمامی مهرهای خوب خود است و روز به روز بیشتر از قبل بینندگان خود را از دست خواهد داد. به هر جهت روز به روز شاهد حذف بسیاری از هنرمندان از بخش‌های مختلف تلویزیون خواهیم بود و باید به این ماجرا عادت کنیم. نظر شما در رابطه اقدامات اخیر صدا و سیما چیست؟ علت این ممنوع‌الکاری‌ها و قطع همکاری‌ها چه می‌تواند باشد؟ در بخش نظرات می تواند به این سوالات پاسخ دهید.

امتیاز: 3.7 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵ دیدگاه

  1. Avatar ز گفت:

    خداروشکر گامنو رفت. مملکت ما به امثالش نیازی نداشت. خداکنه هنرمند سالم و بااعتقاد، سالمها فقط تو یاد مردم بمونن

  2. Avatar هادی گفت:

    همچین آش دهن سوزی نبود.
    از این خواننده ها ، زیاده.
    اسطوره که نبوده ، یک خواننده معمولی و درجه 3 بوده.

  3. Avatar محمد گفت:

    ×(( جمهوری اسلامی + شادی و رفاه = 4% ))×

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.