حسین محب اهری

حسین محب اهری ، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر درگذشت!

متأسفانه باخبر شده‌ایم که حسین محب اهری بازیگر خوب کشورمان امروز صبح در بیمارستان براثر ایست قلبی درگذشت. بر اساس گزارش‌ها این بازیگر پیشکسوت عزیزمان به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بوده‌اند و وضعیت خوبی نداشتند که در آخر در 26 دی ماه 97 دار فانی را وداع گفتند. به گفته‌ی دختر آن مرحوم مراسم خاک‌سپاری فردا پنجشنبه 27 دی ماه برگزار خواهد شد.

حسین محب اهری

فعالیت‌های هنری حسین محب اهری

مرحوم حسین محب اهری متولد سال 1330 در تهران بوده‌اند و در رشته‌ی ادبیات و زبان‌های خارجی تحصیل داشته‌اند. این مرحوم که در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده می‌توان به مواردی چون ساکن طبقه وسط، سه بیگانه، روز واقعه، وقتی همه خوابیم، فرزند چهارم، روز فرشته، سفر جادویی، دو فیلم با یک بلیت، همسر، من زمین را دوست دارم اشاره کرد. البته مرحوم حسین محب اهری در مجموعه‌های تلویزیونی خوبی هم نقش‌آفرینی داشته‌اند که می‌توان به سریال‌های شب عید، دوردست‌ها، معمای شاه، دردسرهای عظیم، خوب، بد، زشت، پایتخت 2، مختارنامه، این خانه دور است، باجناغ‌ها، سربداران، علی‌البدل، بیمار استاندارد، حالت خاص، تبریز در مه، راه شب، عشق سال‌های جنگ، خانواده محبوب، نابغه‌های قرن بیستم، ماجرای آقا نوبر، شاخه طوبی، عطر و گلاب بپاشید و دیگر مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد. همان‌طور که می‌بینید کارنامه‌ی این بازیگر پیشکسوتمان بسیار پر بار و در طول زندگی هنری فعالیت‌های بسیاری داشته است.

حسین محب اهری که با بیماری سرطان غدد لنفاوی مبارزه می‌کرد و این بیماری را شکست داده بود که ناگهان در 67 سالگی در بیمارستان لاله درگذشت. این بازیگر فعال، محبوب و موفق سینما و تلویزیون ایران در بین مردم بسیار دیده‌شده و آشنا است و از دست دادن او غم بزرگی برای سینما خواهد بود.

ظاهراً جزییات مراسم تشیع مرحوم حسین محب اهری هنوز مشخص نیست اما احتمالاً در تالار وحدت یا خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. دینو هم درگذشت این بازیگر مظلوم و دوست‌داشتنی سینمای و تلویزیون کشور را تسلیت می‌گوید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۸ دیدگاه

  1. Avatar حسن گفت:

    روحش شاد. واقعا دل ادم میگیره این اخبار را می خواند

  2. Avatar Ata Uranus گفت:

    خدا رحمتش کنه واقعا مرد نازنین و هنرمند فوق العاده ای بود و مارو با خاطرات فراوان تنها گذاشت
    ما که بچگیمون رو با مجموعه عروسکی چاق و لاغر شروع کردیم و با سربداران و من زمین را دوست دارم و کلی فیلم و سریال به اینجا رسیدیم
    واقعا هنرمند فوق العاده و ماهری بود
    یادش گرامی

  3. Avatar امیر گفت:

    حالم بدجوری گرفته شد.حیف همچین آدمایی که از دست میرن. خدا رحمتش کنه

  4. Avatar سینا گفت:

    عمرشون سراسر صرف شاد کردن دل مردم شد. یادشون همیشه عزیز و جاشون همیشه خالی باقی میمونه تو دل همه مردم ایران.
    روحشون شاد

  5. Avatar سعید گفت:

    خدا رحمتش کنه

  6. Avatar محسن گفت:

    سلام ممنون از اطلاع رسانیتون روحش شاد باشه خدا رحمتش کنه یادش بخیر تنها کاری از ایشون که از بچگی یادمه آشغال خورم آشغال می خورم دستمال خورم دستمال می خورمه یادش بخیر برا خانواده شون صبر آرزو دارم و امیدوارم غم آخرشون باشه

  7. Avatar الی گفت:

    خدا رحمتشون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.