دستور تهیه کیک فنجانی سریع

آشپزی با دینو: چند دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو در کمتر از چند دقیقه

باید اعتراف کنیم که همگی ما عاشق غذاهایی هستیم که پخت‌شان سریع و آسان است، مخصوصا دسرها. پس با همراهی دینو چند دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو در کمتر از چند دقیقه را یاد بگیرید و میان وعده‌های خود را لذت‌بخش‌تر کنید.

دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو در کمتر از چند دقیقه

دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو

وقتی منطقی نیست که برای یک کیک کوچک به سراغ قنادی محله خود برویم یا یک کیک کامل بپزیم و آن را به تنهایی بخوریم، باید به دنبال راه‌حلی بهتر باشیم! با یاد گرفتن فقط چند دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو در کمتر از چند دقیقه، حتی یک دانشجوی کالج پر مشغله که قادر به پخت و پز هر چیزی نیست، هم می‌تواند از میان وعده خود لذت ببرد. مواد لازم برای تهیه این نوع کیک‌ها بسیار آسان است و تقریبا در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود. حالت‌های بی‌پایانی برای این کار وجود دارد؛ اما، برای شروع کار، ما دوست داریم دستورات ساده‌تر را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

1. کیک شکلاتی کامل با 2 ماده

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 1. کیک شکلاتی کامل با 2 ماده

هیچ روش ساده‌تری فقط با 2 ماده، برای یک کیک فنجانی خوشمزه وجود ندارد. برای شروع لذت بردن طعم کیک شکلاتی ویژه خود در مدت تنها دو دقیقه، این دستور تهیه ساده را دنبال کنید. فقط کافی است آرد مخلوط (1 پیمانه آرد+یک و نیم قاشق چای‌خوری بیکینگ پودر+یک چهارم قاشق چای‌خوری نمک) و یک قاشق غذاخوری بستنی شکلاتی را به مدت یک تا دو دقیقه در مایکروویو بگذارید. اولین کیک فنجانی شما آماده شد. نوش جان!

2. کیک فنجانی رنگین‌کمان

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 2. کیک فنجانی رنگین‌کمان

در ادامه برای شما یک چالش کیک فنجانی رنگین‌کمان آماده کرده‌ایم. این یکی به نظر می‌رسد کمی پیچیده‌تر باشد. کره با دمای اتاق، شکر، تخم مرغ، آرد و عصاره وانیل را پس از مخلوط کردن در پنج ظرف کوچک جداگانه بریزید. برای رنگین‌کمان خود، در هر ظرف، رنگ خوراکی جداگانه‌ای ریخته و تکه‌های کوچک را با قاشق به فنجان خود منتقل کنید. تزیین رنگ‌ها به خود شما بستگی دارد و حتی می‌توانید به صورت لایه‌لایه آن‌ها را روی هم بریزید. در انتها نیز پس از 2 دقیقه، فنجان را از مایکروویو خارج کنید تا برنده این چالش باشید.

3. کیک هلوی کابلر فنجانی

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 3. کیک هلوی کابلر فنجانی

برای یک دسر گرمسیری، کره، پودر کیک آماده سفید، شیر و هلو را به فنجان مایکروویو خود اضافه کنید. ابتدا مواد خشک را با هم مخلوط کنید. بعد از آن، مواد مرطوب را هم بزنید تا خمیر شما شکل بگیرد و آن را درون فنجان بریزید. هلوها را در بالای فنجان قرار داده و به مدت سه تا چهار دقیقه بپزید تا به بهترین شکل نرم شده و یک کیک هلوی فنجانی خوشمزه داشته باشید. شما می‌توانید آن را با بستنی وانیلی و مقداری پودر دارچین تزیین کنید.

4. کیک فنجانی شکلاتی داغ

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 4. کیک فنجانی شکلاتی داغ

یک دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو، بهترین گزینه برای میان وعده‌های آخر هفته است. به این دستور شکلاتی داغ توجه کنید. آرد، شکر، پودر کاکائو، بیکینگ پودر، روغن یا کره و شیر را به مدت 40 تا 50 ثانیه در مایکروویو بگذارید. بهترین کیک شکلاتی فنجانی شما آماده است.

5. کیک فنجانی سریع نوتلا

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 5. کیک فنجانی سریع نوتلا

چه برای صبحانه و چه برای میان وعده‌های آخر شب، کیک فنجانی‌های نوتلا، در میان تمام گروه‌های سنی پرطرفدار هستند. این یکی ترکیبات ساده‌ای دارد که می‌توانید مستقیما به سمت آشپزخانه خود بروید. ترکیب آرد، نوتلا، شیر و بیکینگ پودر را به مدت یک تا یک و نیم دقیقه در مایکروویو بگذارید و قبل از مصرف اجازه دهید خنک شود. در نهایت نیز با تکه‌های تمشک و شکلات آن را تزیین کنید. شما می‌توانید برای پذیرایی نیز از این دستور استفاده کنید. مطمئن باشید مهمانان شما از این میان وعده سریع لذت خواهند برد.

6. کیک فنجانی کدو تنبل

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 6. کیک فنجانی کدو تنبل

برای پیشرفت در پخت کیک فنجانی، این کیک کدو تنبل بسیار سریع و دلپذیر را امتحان کنید. تهیه آن زیاد پیچیده نیست؛ اما شما نیاز دارید که از قبل، پوره کدو تنبل را آماده کنید. یک فنجان بزرگ پیدا کنید و برای ترکیب مقداری شیر، نیمی از تخم مرغ، پوره کدو تنبل، آرد، شکر سفید و سایر موارد اساسی از آن استفاده کنید. کیک فنجانی آماده خود را دست بگیرید. شما دیگر احساس تنهایی نمی‌کنید!

7. کیک فنجانی وانیلی کتو

دستور تهیه کیک فنجانی سریع - 7. کیک فنجانی وانیلی کتو

داشتن رژیم کتو به این معنا نیست شما باید کیک فنجانی خود را فدای طعم آن کنید. مواد ارگانیک همان چیزی است که شما برای این دستور تهیه نیاز دارید. آرد بادام، آرد نارگیل، جوش شیرین، شیرین کننده با کربوهیدرات کم، تخم مرغ، روغن نارگیل و پودر لوبیای وانیل را ترکیب کرده و فنجان خود را درون مایکروویو قرار دهید. برای لذیذتر شدن آن در انتها مقداری مقداری خامه زده شده، شیر نارگیل یا ماست پرچرب را با کمی پودر دارچین به آن اضافه کنید.

8. کیک فنجانی با کره بادام زمینی و 3 ماده

8. کیک فنجانی با کره بادام زمینی و 3 ماده

اعتراف کنید که همگی ما عاشق کیک‌های فنجانی 3 ماده‌ای ساده هستیم تا دسر مورد علاقه خودمان را با هر چیزی که دم دست داریم، تهیه کنیم. دستور تهیه‌ای که این بار می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، برخلاف سایرین، بدون آرد است. شما فقط به کره بادام زمینی، شکر و یک تخم مرغ نیاز دارید. آن‌ها را به مدت یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید و از دسر امشب‌تان لذت ببرید.

9. کیک فنجانی قهوه یکبار مصرف

9. کیک فنجانی قهوه یکبار مصرف

چه چیزی بهتر از یک فنجان قهوه به همراه کیک برای شروع صبح؟ این دستور تهیه برای کراست خود نیاز به شکر، آرد، نمک، بیکینگ پودر، ماست یونانی، شیر بادام شیرین نشده، شکر قهوه‌ای، دارچین و وانیل احتیاج دارد. مواد خشک را هم بزنید، سپس مواد مرطوب را اضافه کنید. 45 ثانیه در مایکروویو برای یک فجان گرم برای صبحانه‌ای دلپذیر و عالی، کافی است. می‌توانید مقداری سس شکلات نیز در انتها به فنجان خود اضافه کنید.

10. کیک فنجانی پروتئین بلوبری

10. کیک فنجانی پروتئین بلوبری

برای صبحانه‌های پرانرژی یا میان وعده‌های بعد از ورزش، این دستور تهیه پروتئینی را امتحان کنید. سفیده تخم مرغ، عصاره وانیل، ماست یونانی بلوبری، بیکینگ پودر، آرد نارگیل، عسل، بلوبری و پودر پروتئین وانیل را درون فنجان بریزید. بعد از 30 ثانیه قرار دادن آن در مایکروویو، یک دسر پرانرژی خوشمزه خواهید داشت.

از تجربیات خود با دستور تهیه کیک فنجانی سریع با مایکروویو به ما بگویید و با نظرات ارزشمند خود ما را همراهی کنید.

منبع: Little Things

بیشتر بخوانید: با هم آشپزی کنیم: آموزش پخت کیک لیمویی خانگی – ساده و خوشمزه

بیشتر بخوانید: آشپزی با دینو: دستور پخت پای پرتقال و لیمو پیشنهاد ما به مناسبت روز پدر

امتیاز: 3.8 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar صبا گفت:

    وااقعا دست شما درد نکنه چقدر زحمت میکشین.. از روی تیتر هاش میرم درست میکنم الان :\

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.