دیزاین اتاق خواب نوزاد طوسی صورتی برای دختر و پسر

یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار برای دیزاین اتاق خواب طوسی است. طوسی رنگی خنثی است و برای دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن گزینه مناسبی است. استفاده زیاد از رنگ طوسی برای دکوراسیون، فضای اتاق خواب را یکنواخت نشان میدهد. از این رو بهتر است به صورت تلفیقی با رنگ های دیگری چون سفید، کرم،شیری و صورتی، استفاده شود. از دکوراسیون های بسیار جذاب و پرطرفدار، دکوراسیون اتاق خواب طوسی صورتی است که برای اتاق نوزاد و کودک بسیار مورد استفاده دارد.

دیزاین اتاق خواب نوزاد طوسی صورتی، محبوب بسیاری از دیزاینرها و طراحان دکوراسیون می باشد. اگر شما هم علاقه مند به انجام دیزاین اتاق خواب نوزاد طوسی صورتی هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نمونه های بسیار خلاقانه از آن، آشنا شویم.

ست صورتی طوسی

از رنگ های طوسی و صورتی در کنار هم، بیشتر برای اتاق خواب دخترانه استفاده می شود. اگر قصد استفاده از ست طوسی و صورتی برای اتاق خواب پسرانه و یا خواهر و برادر با هم را دارید، باید از رنگ صورتی خیلی کمتر استفاده شود و بیشتر در جزئیات دکوراسیون از این رنگ انتخاب نمایید.

در دکوراسیون اتاق خواب طوسی صورتی، به دلیل وجود رنگ طوسی، ارامش خاصی در فضا برقرار می شود. رنگ صورتی هم باعث می شود سردی و یکنواختی در اتاق از بین برود و گرما و حس شادی و زندگی برقرار شود. با دکوراسیون اتاق خواب طوسی و صورتی می توان محیطی رمانتیک و جذاب خلق نمود. نمونه های زیر از دکوراسیون اتاق خواب طوسی صورتی گویای همین مطلب است.

دیزاین اتاق خواب نوزاد طوسی صورتی برای دختر و پسر

اتاق طوسی صورتی دخترانه

صورتی به رنگی دخترانه و زنانه شناخته شده است. بیشتر خانم ها و دخترخانم ها در هر سنی به این رنگ علاقه دارند. می توان از انواع تم رنگی صورتی برای اتاق خواب دخترانه بدون هیچ محدودیتی استفاده نمود. رنگ صورتی پاستلی می تواند انتخاب خوبی برای یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد دخترانه باشد. در تصاویر زیر از انواع رنگ صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده شده است.

برای اتاق خواب دخترانه طوسی صورتی می توان دیوار اتاق را صورتی کرده و دیگر المان ها را از رنگ طوسی انتخاب نمود.

اتاق کودک پسرانه طوسی صورتی

همان طور که در پاراگراف های پیشین اشاره شد، می توان از رنگ های طوسی و صورتی برای دکور اتاق خواب پسرانه هم استفاده نمود اما باید از رنگ صورتی کمتر استفاده شود و ترجیحا از صورتی ملایم و کمرنگ در جزئیات دکوراسیون اتاق خواب استفاده نمود. در ادامه نمونه هایی از اتاق کودک پسرانه طوسی صورتی برای ایده پردازی شما عزیزان را آورده ایم.

یکی از ترکیب رنگ‌های بسیار جذاب و پرطرفدار برای سرویس خواب خواب کودک و نوزاد دکوراسیون با رنگ‌ طوسی صورتی است. ترکیبی از رنگ‌های طوسی و صورتی باعث ایجاد حس جذابیت و آرامش خاصی در اتاق خواب می‌شود. رنگ خنثی طوسی با رنگ گرم صورتی در کنار هم یک تلفیق فوق العاده را می‌سازند.

اگر قصد چیدمان اتاق خواب کودک خود را با رنگ‌های طوسی و صورتی دارید بهتر است که مدل هایی از اتاق کودک طوسی صورتی را مشاهده کنید و با خلاقیت خود دکوراسیون خاص و منحصر به فردی را خلق نمایید. اما رعایت یک سری نکات برای چیدمان اتاق کودک طوسی صورتی لازم است تا زیبایی و جلوه ظاهری دکوراسیون اتاق خواب به صورت اصولی حفظ گردد که ما در ادامه مطلب به آنها اشاره می‌کنیم.

دیزاین اتاق خواب نوزاد طوسی صورتی برای دختر و پسر

نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب طوسی و صورتی برای دختر و پسر

  • آنجایی که طوسی رنگی خنثی است و طیف وسیعی از این رنگ به صورت تیره و روشن وجود دارد، پیشنهاد می‌شود که برای آنکه حس یکنواختی و کسل کنندگی در اتاق به وجود نیاید از رنگ طوسی روشن انتخاب کنید و در استفاده از آن اغراق و زیاده روی نکنید.
  • می توان از انواع تم رنگ طوسی می‌توان برای تخت خواب و دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر و پسر استفاده نمود اما معمولاً رنگ صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر استفاده می‌شود. البته از ترکیب رنگی طوسی صورتی برای اتاق مشترک بین خواهر و برادر هم استفاده می‌شود. اما در اینصورت دقت نمایید که از سایه‌های هر دو رنگ و رنگ‌های خنثی دیگر مانند سفید هم استفاده نمایید.
  • اتاق خواب طوسی صورتی همه المان‌های لازم را از نظر روانشناسی مد و دیگر موارد دارد. استفاده از رنگ خنثی برای یک اتاق خواب مدرن و رنگ صورتی برای یک اتاق خواب دخترانه ایده مناسبی است.
  • از صورتی پاستلی با رنگ‌های طیف خاکستری و سفید دکوراسیون فوق العاده زیبایی را خلق نمایید. تنظیم میزان آرام بخش بودن فضا در دستان شماست است
  • بهتر است که در دکوراسیون اتاق خواب کودک به رنگ طوسی صورتی، مبلمان و وسایل مهم را به رنگ صورتی تهیه نمایید و دیوار اتاق می‌تواند به رنگ طوسی روشن باشد
  • میزان فضای موجود و نوع نورپردازی اتاق را برای دکوراسیون اتاق خواب کودک از رنگ‌های خاکستری و صورتی در نظر بگیرید و درجه رنگ‌ها را بر اساس آنها انتخاب کنید
  • بر اساس جنسیت کودک و نوزادتان مقدار استفاده از رنگ های طوسی و صورتی را تعیین نمایید. به طور مثال برای مدل اتاق خواب طوسی صورتی نوزاد پسر بهتر است از رنگ طوسی بیشتر استفاده شود و از رنگ خنثی دیگری مانند سفید هم استفاده کنید
  • انتخاب رنگ‌های طوسی و صورتی برای دکوراسیون اتاق خواب کودک دختر و پسر می‌تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. می‌توانید از رنگ طوسی برای دیوارها و رنگ صورتی برای جزئیات و لوازم تزئینی استفاده کنید.
  • استفاده از قالب‌های دکوراتیو و سبک‌های مدرن یا نئوکلاسیک که با رنگ‌های طوسی و صورتی هماهنگ باشند، می‌تواند به دکوراسیون اتاق خواب کودک شخصیت و شکوه خاصی ببخشد.
  • ترکیب رنگ طوسی صورتی یک رنگ آرام و دلنشین است که همچنین باعث آرامش و خواب آرام و راحت نوزاد می‌شود. برای اتاق خواب نوزاد، می‌توانید از چند نوع رنگ طوسی صورتی استفاده کنید.

سلب مسئولیت:
تیم دینو در تهیه محتوای رپورتاژ آگهی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امتیاز: 3.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.