رفتن به ماه

پروژه‌های بعدی ناسا: استرالیا، به ناسا برای رفتن به ماه و مریخ کمک خواهد کرد

دولت استرالیا اعلام کرده است که در حال پیوستن به ناسا بوده و به پشتیبانی از مأموریت‌های اکتشافی ناسا با رفتن به ماه و مریخ از جمله برنامه Artemis خواهد پرداخت. طبق این مشارکت، ناسا انتظار دارد که مشاغل و محققان استرالیا در زمینه ربات، اتوماسیون، مدیریت دارایی از راه دور و سایر مناطق مربوطه به نیازهای ماموریت‌های آن‌ها کمک کنند. در ادامه جزییاتی را در این زمینه در اختیار شما علاقه مندان قرار خواهیم داد.

برنامه ناسا برای رفتن به ماه و مریخ به کمک استرالیا

رفتن به ماه

نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون گفت که این کشور بیش از پنج سال 150 میلیون دلار در این زمینه هزینه می‌کند. آژانس فضایی تازه تاسیس استرالیا از بودجه خود برای پرورش ایده‌های جدید و شغل‌های ماهرانه فناوری پیشرفته استفاده خواهد کرد که آژانس استرالیایی را به شریک انتخابی برای انجام مأموریت‌های ناسا تبدیل می‌کند. همانطور که اشاره کردیم، Artemis یکی از این مأموریت‌ها بوده که استرالیا در آن با ناسا همکاری خواهد داشت و همچنین از سایر پروژه‌های عمیق ناسا مانند Mars 2020 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که استرالیا می‌تواند به ناسا کمک کند تا سال 2024 فضانوردان را به ماه بفرستد. پرواز انسان‌ها به یار وفادار زمین در مدت 5 سال یک هدف بلندپروازانه اس، و حتی خود آژانس مطمئن نیست که بتواند این کار را انجام دهد اما این پروژه امکان پذیر خواهد بود و دولت آمریکا می‌خواهد این کار را انجام دهد. کن بوروکساکس، سرپرست پیشین ناسا، برای اکتشافات و عملیات انسانی، به کمیته علوم، فضا و فناوری مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت: “در این پروژه ریسک زیادی برای تهیه و تنظیم تاریخ دقیق وجود دارد، اما ما می‌خواهیم سعی کنیم این کار را هر چه زودتر انجام دهیم.” شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با فعالیت‌های ناسا با ما در میان بگذارید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.