رنگ سال 2022 توسط موسسه رنگ پنتون انتخاب شد!

در این مطلب رنگ سال 2022 که قرار است امسال در زمینه‌های مختلفی ترند شود را با شما به اشتراک می‌گذاریم. طبق رسوم هرساله موسسه رنگ پنتوم در انتخاب رنگ سال، امسال هم این موسسه، رنگی را که نماد نوآوری و تحول جهانی است به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب کرده‌است. این تن از رنگ بنفش نگرش هیجان انگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش می‌گذارد که خلاقیت شجاعانه و تخیل را تشویق می‌کند.

رنگ سال 2022

از آنجایی که در عصر حاضر تغییرات غیر‌قابل پیش‌بینی را می‌بینیم، این رنگ به خاطر وسعت طیف رنگی که درونش جا داده‌است بسیار شبیه به خانواده رنگ آبی است ولی رنگ اصلی نماینگر رنگ بنفش است. این رنگ ویژگی‌هایی از رنگ آبی را بروز می‌دهد و در عین حال رنگ بنفش تیره را درخود دارد که در تضاد با رنگ آبی روشن است. این رنگ پانتون( PANTONE 17-3938 Very Peri ) نماینگر حس و حال خلاق‌گونه است و ابراز افکار و احساست را به همراه دارد.

فرآیند انتخاب رنگ پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل ترند‌های سال‌های مختلف دارد. برای رسیدن به رنگ شاخص، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون کل دنیا را می‌گردند و در زمینه‌های مختلف دنبال رنگی هستند که به کار رفته باشد و تاثیر گذار بوده باشد. اینها می‌تواند شامل گشتن در صنعت سرگرمی و فیلم‌های در حال تولید، مجموعه‌های هنری و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه‌های طراحی، مقاصد محبوب سفر و همچنین سبک‌های زندگی جدید، سبک‌های بازی و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد.

موسسه رنگ سال پنتون به مدت 23 سال بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته‌است.

نظر خود را راجع به رنگ سال 2022 با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.