روش های سرمایه گذاری در خارج از ایران

روش های سرمایه گذاری در خارج از ایران

بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور کدام اند؟ این سوال از جمله پرسش های متداولی به حساب می آید که علاقه مندان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با آن مواجه می شوند. در حال حاضر، راه های متنوعی را می توان برای سرمایه گذاری در سایر کشور های جهان مورد استفاده قرار داد. افراد همواره باید بر اساس شرایط خود بهترین روش سرمایه گذاری را بیابند. امروز ما قصد داریم تا محبوب ترین روش های سرمایه موجود برای کاربران ایرانی را به صورت دقیق بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

سرمایه گذاری از طریق تاسیس کسب و کار

بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور با تاسیس یک کسب و کار شروع می شود. خیلی از کشور های اروپایی و آمریکایی برای افرادی که حاضر به تاسیس یک کسب و کار جدید در آنها هستند، اقامت دائم اعطا می کند. شما همواره باید به سراغ کشور هایی بروید که اقامت خود را به راحتی و با سرعت بالایی در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

کشور هایی که به صورت سرمایه داری اداره می شوند، گزینه مناسبی برای دنبال کردن این پروسه به حساب می آیند. از جمله کشور های مطرحی که افراد در این زمینه به آنها علاقه نشان می دهند، می توان به آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، فنلاند، هلند و استونی اشاره نمود. با سرمایه گذاری در هر کدام از این کشور ها، شما می توانید به راحتی اقامت دریافت نمایید.

جزئیات بیشتر را در این صفحه مطالعه فرمایید :

https://www.globalexpansion.com/blog/9-best-countries-to-start-a-business

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

دومین مورد از بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور به خرید ملک اشاره دارد. هنگامی که شما بودجه کافی برای خرید یک خانه، زمین یا کسب و کار نوین را در اختیار داشته باشید، می توانید به راحتی نسبت به مهاجرت و دریافت اقامت اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که برخی از کشور ها با خرید ملک به شما اقامت می دهند و برخی هم با خرید ملک، به شما شهروندی خواهند داد. لازم به ذکر است که در اکثر مواقع، کشور ها هم شهروندی و هم اقامت را به صورت کامل در اختیار شما می گذارند. پس با خرید ملک در یک کشور خاص، شما می توانید نسبت به دریافت اقامت اقدام نمایید.

خرید ملک در عمان

یکی از انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از ایران به خرید ملک در کشور هایی همچون عمان اشاره دارد. با خرید ملک در عمان شما اقامت دریافت می کنید. خیلی از کاربران به مهاجرت از این طریقه علاقه مند بوده و با خرید یک ملک می توانند وارد کشور های خاصی همچون عمان شوند. تا زمانی که سند ملک به نام خود شما ثبت شده است، می توانید اقامت خود را تمدید نمایید. لازم به ذکر است که این پروسه سرعت بالایی داشته و اگر شما مشاوره خود را از بهترین شرکت های ایرانی دریافت نمایید، می تواند با پرداخت هزینه ای معقولانه نسبت به دریافت اقامت اقدام کنید.

خرید ملک در عمان

خرید ملک در قبرس

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در قبرس با هدف اقامت دائم این کشور هستید، باید یک سری شرایط خاص را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال، ارزش ملک خریداری شده توسط شما باید برابر با 55 هزار پوند میباشد. جدا از این مسئله، شما می توانید از یک سپرده بانکی معتبر هم برای دریافت اقامت قبرس استفاده کنید. همچنین امکان اخذ وام با بهره اندک هم برای خرید ملک در قبرس شمالی فراهم است ، چنانچه به این موضوع علاقمند هستید به این صفحه مراجعه کنید.

خرید ملک در ترکیه

یکی از سریع ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور به خرید ملک در ترکیه اشاره دارد. اگر شما نسبت به خرید ملک در کشور ترکیه اقدام نمایید، به راحتی می توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید. البته که ملک خریداری شده توسط شما در این کشور باید ارزشی بالای 250 هزار دلار داشته باشد. اگر شما 8 سال در این کشور زندگی کنید، به راحتی می توانید درخواستتان برای دریافت اقامت دائم را ثبت نمایید.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در دبی

به خاطر داشته باشید که امارات از جمله کشور هایی است که تحت هیچ شرایطی پاسپورت خود را در اختیار افراد مهاجر قرار نمی دهد. خرید ملک در دبی یکی از راه های دریافت اقامت این کشور به حساب می آید ولی شما نمی توانید شهروندی کامل و پاسپورت امارات را دریافت نمایید. با خرید یک ملک در دبی، شما موظف هستید تا به صورت سالانه نسبت به پرداخت هزینه هایی همچون قبوض آب و برق و گاز و شارژ ساختمان اقدام کنید.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سومین مورد از بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور به ثبت شرکت اشاره دارد. به خاطر داشته باشید که ثبت شرکت راحت نیست! برای ثبت شرکت در یک کشور اروپایی یا آمریکایی، در اولین مرحله شما باید قوانین را به صورت دقیق مطالعه نمایید. مطالعه قوانین در این زمینه اهمیت زیادی داشته و می تواند پروسه مهاجرت را تحت تاثیر خود قرار دهد. بیایید کشور کانادا را به عنوان مثال مورد بررسی قرار دهیم.

به کار گیری این مورد از انواع روش های سرمایه گذاری در خارج از ایران برای کشور کانادا می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. با ثبت شرکت، شما وارد هیچکدام از برنامه های مهاجرتی کانادا نمی شوید! با این کار، شما به صورت مستقیم ویزا و اقامت کانادا را دریافت خواهید نمود. در کشور کانادا، افراد می تواند تحت نظارت IMP نسبت به دریافت اقامت اقدام نمایند. پس از افتتاح کسب و کار، شما باید بیزینس را شروع کنید و ویزای بیزینسی دریافت نمایید. پس از گذشت یک یا دو سال، شما می توانید با استفاده از برنامه های خاصی همچون اکسپرس انتری کانادا، درخواست اقامت دائم خود را ثبت کنید. جالب است بدانید که متقاضیان با این روش می توانند خانواده خود را نیز به کشور کانادا وارد کنند.

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام

در نهایت، آخرین مورد از بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج کشور به خرید سهام اشاره دارد. به صورت کلی، پروسه خرید سهام می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. با خرید سهام در بورس کشور های خارجی، شما لزوما اقامت دریافت نمی کنید. کشور های مختلف قوانین متنوعی را در این زمینه وضع نموده اند. برای کسب بازدهی مطلوب، شما باید قوانین کشور مقصد خود را به صورت دقیق مطالعه نمایید. مثلا دو کشور انگلستان و اسپانیا از جمله مواردی به حساب می آیند که به شما اجازه می دهند با خرید سهام نسبت به مهاجرت اقدام نمایید. البته که حداقل میزان سرمایه گذاری در انگلستان برابر با 2 میلیون پوند می باشد.

سرمایه گذاری از طریق خرید سهام

سلب مسئولیت:
تیم دینو در تهیه محتوای رپورتاژ آگهی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.