لایو اکشن کارآگاه گجت

فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت به زودی توسط دیزنی ساخته خواهد شد!

والت دیزنی به تازگی تصمیم گرفته تا فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت را تولید و منتشر کند. در واقع دیزنی با ساخت این فیلم لایو اکشن یک فیلم نوستالژی را به ارمغان خواهد آورد و نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. این اولین باری نیست که والت دیزنی چنین تصمیم می‌گیرد و قبلا هم شاهد لایو اکشن‌هایی از برنامه‌های نوستالژی و قدیمی بوده ایم. در واقع دیزنی از محبوبیت فیلم‌های قدیمی استفاده می‌کند تا نظر مخاطب را جلب نماید. در ادامه جزییات این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ساخت فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت

لایو اکشن کارآگاه گجت

براساس گزارش‌ها، تهیه‌کنندگان فیلم علاالدین (Aladdin)، دن لین و جاناتان اریچ، تهیه‌کننده فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت نیز خواهد بود. از سابقه دن لین می‌توان به تهیه‌کنندگی فیلم موفقی چون شرلوک هلمز نیز اشاره کرد. از سوی دیگر استریتر سایدل و مایک دی نیز به عنوان نویسنده این فیلم انتخاب شده‌اند. کارآگاه گجت در ابتدا به صورت یک انیمیشن توسط برونو بیانچی، اندی هیوارد و جین چالوپین تولید شد و از سال 1983 به نمایش گذاشته شد. در نتیجه اکنون لایو اکشن این فیلم بسیار جذاب و هیجان‌‌انگیز خواهد بود. شایان ذکر است که در گذشته یعنی در سال 1999 نیز دیزنی فیلم لایو اکشنی از این انیمیشن تولید کرد که متیو برودریک نقش کارآگاه گجت را در این فیلم بازی می‌کرد.

هنوز جزییات زیادی از این لایو اکشن کارآگاه گجت منتشر نشده در نتیجه بازیگران، کارگردان و زمان اکران این فیلم نیز در آینده اعلام خواهد شد. برای شروع، خبر اولیه ساخت این لایو اکشن بسیار جلب توجه کرد و برای بسیاری از طرفداران هیجان انگیز و جذاب بود. آیا شما انیمیشن کارآگاه گجت را به یاد می‌آورید؟ خاطرات خود را در رابطه با این انیمیشن نوستالژی با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.