سرویس بهداشتی کوچک

چه اقداماتی انجام دهیم تا یک سرویس بهداشتی کوچک ، بزرگ‌تر به نظر برسد؟

سرویس بهداشتی احتمالاً کوچکترین اتاقی است که در خانه در نظر گرفته می‌شود و اغلب تغییر دکور آن بسیار سخت است زیرا امکان جابه‌جا کردن روشویی یا توالت و دوش وجود ندارد. در نتیجه این امکان وجود ندارد تا سرویس بهداشتی را طوری چیدمان کنید که فضای بیشتری بدست آورید زیرا چیدمان این اتاق اصول خاص خود را دارد. اما می‌توانید با چند تکنیک ساده کاری کنید که فضای سرویس بهداشتی کوچک شما بزرگ‌تر به نظر برسد. در ادامه جزییات بیشتر را برای بزرگ‌تر نشان دادن یک سرویس بهداشتی کوچک در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برای اینکه یک سرویس بهداشتی بزرگ‌تر به نظر برسد باید تناژ رنگی خاصی را به کار ببرید. در واقع باید تنوع رنگی را در یک محیط کوچک محدود کنید و طراحانه عمل نمایید. هرچه فضای شما مینیمالیستی‌تر باشد، محیط شما بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی استفاده از رنگ سفید است در نتیجه حتما سعی کنید تا سینک روشویی و توالت را به رنگ سفید انتخاب کنید تا فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد. البته استفاده‌ی بیش از حد از رنگ سفید، فضا را کسل‌کننده خواهد کرد. برای اینکه محیط را از این حالت خارج کنید، بهتر است از تناژ رنگی ملایمی در کنار سفید استفاده کنید.

سرویس بهداشتی کوچک

به ترکیب رنگ‌‌ها باهم بسیار دقت داشته باشید. با حوله، شمع و گلدان‌هایی در تم رنگی خاص برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. از رنگ‌های پررنگ بپرهیزید و سعی کنید از رنگ‌های روشن و بسیار ملایم استفاده کنید. برای مثال یک صورتی ملایم، کرم، سبز یا آبی ملایم و حتی طوسی ملایم در کنار سفید می‌تواند ترکیب رنگی بی‌نظیری را ایجاد کند و در عین حال فضا را بزرگ‌تر نشان دهد.

همچنین می‌توانید از چوب و فلز نیز در طراحی خود بهره ببرید. در نهایت اگر رنگ سفید انتخاب شما نیست، می‌توانید از رنگ‌های ملایم دیگر استفاده کنید. یا برای مثال برای فضای دوش و حمام، یک رنگ خاص و متفاوت را انتخاب کنید تا تغییراتی در محیط ایجاد شود. یا می‌توانید برای تغییر اوضاع از تم تیره و روشن (سایه و روشن) یک رنگ استفاده کنید تا سرویس بهداشتی شما بزرگ‌تر از چیزی که واقعا است، به نظر برسد. شما با استفاده از یک رنگ در تمام اتاق، حس عمق و هماهنگی ایجاد خواهید کرد. بنابراین با این روش ممکن است کوچکترین اتاق در خانه هم بسیار بزرگ‌تر به نظر برسد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی سبز : چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن با رنگ سبز
بیشتر بخوانید: چند ایده جالب و کاربردی برای چیدمان و دکوراسیون اتاق‌های کوچک
بیشتر بخوانید: پادری حمام چوبی را جایگزین انواع پارچه‌ای آن کنید چرا که ناخوشایند و منبع باکتری هستند

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar یاسر گفت:

    میشه در و دیوارشو مثل سینما کرد که احیانا صداهای احتمالی اکو نگیره و دچار رزونانس نشه تا به صورت دالبی برای سایرین(خصوصا خاستگار) پخش نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.