سریال گیم آف ترونز

سریال گیم آف ترونز رکورددار بیشترین بیننده در قسمت سوم فصل آخر بود!

پس از انتشار قسمت سوم از فصل هشتم و در واقع فصل آخر سریال گیم آف ترونز ، شاهد انتقادهای شدید مردم و منتقدان در راستای کیفیت تصویر و تاریکی آن و همچنین استراتژی های این قسمت بوده ایم. در واقع می توان گفت که این قسمت مورد قبول بینندگان نبوده و کارگردان مورد نقدهای بسیاری قرار گرفته است. اما باید یادآور شویم که با تمام نقد و انتقادات، قسمت سوم این سریال رکورددار بیشترین بیننده بوده است.

سریال گیم آف ترونز رکورددار بیشترین بیننده

سریال گیم آف ترونز رکورددار بیشترین بیننده

بر اساس گزارش های منتشر شده مشخص شد که که در مجموع سریال گیم آف ترونز بیش از 17.8 میلیون بیننده داشته و بیشترین بیننده را برای شبکه HBO بدست آورده است. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که در قسمت اول این فصل تعداد بینندگان 12 میلیون بوده و قسمت دوم 14 میلیون بیننده داشته است.

سریال گیم آف ترونز

از سوی دیگر این قسمت طولانی ترین جنگ تاریخ تلویزیون به حساب می آید و در واقع 1 ساعت و 20 دقیقه فقط شاهد جنگ با نایت کینگ بوده ایم. تا اینجای کار مشخص شده که قسمت سوم از فصل آخر گیم آف ترونز رکورددار بیشترین بیینده بوده است و احتمالا این رقم در قسمت های آینده افزایش خواهد یافت. باید اشاره کنیم که این قسمت 82 دقیقه ای پس از 11 هفته فیلمبرداری در ایرلند شمالی ساخته شد و به طور کلی در تمام طول این قسمت نفس هایمان در سینه حبس مانده بود. البته موسیقی پس زمینه نیز که شاهکار رامین جوادی بوده فضایی حیرت انگیز را به بینندگان منتقل کرد. به طور کلی می توان گفت که این قسمت یکی از پر استرس ترین و نفس گیر ترین قسمت های سریال گیم آف ترونز بوده است.

گیم آف ترونز

البته در راستای تعداد بینندگان، HBO در روز سه شنبه اعلام کرده که این قسمت بیش از 38 میلیون بار توسط کاربران سیستم عامل های مختلف مشاهده شده است و این آمار باورنکردنی است. اکنون که جنگ با نایت کینگ به پایان رسیده باید منتظر نبرد با سرسی باشیم و قطعا قسمت های آینده جذاب تر خواهند بود و آمار تعداد بینندگان روز به روز در هر قسمت افزایش خواهد یافت.

امتیاز: 4.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar kambiz گفت:

    این قسمت مشکل خاصی داشت یا نه؟
    من بالاترین کیفیت تو سایتهارو دانلود کردن حدود 4.5 گیگ ولی رنگ پس زمینه تو تاریکی افتضاااااااح بود. رنگها از هم پاشیده و تفکیک شده بودن انگار نسخه 8 بیتی بود. یعنی فیلم اورجینال همین بود؟؟؟

  2. Avatar بی لیاقت گفت:

    ای نویسنده مبتدی سطح پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.