سیستم مبلمان مدولار برای ایجاد حریم خصوصی

سیستم مبلمان مدولار برای ایجاد حریم خصوصی و سازماندهی فضاهای زندگی مشترک

انسان برای رسیدن به خلاقیت و شکوفایی، نیاز به داشتن آرامش و راحتی در زندگی خود دارد. بیشتر اوقات، این احساس راحتی به وضوح در فضاهایی که در آن‌ها زندگی می‌کنیم، به نمایش گذاشته می‌شود. ما همیشه خانه‌های خود را بهتر از دیگران می‌شناسیم و به آن‌ها علاقه‌مندیم؛ زیرا، با سلیقه و بر اساس راحتی خودمان آن‌ها را طراحی می‌کنیم. هر یک از ما با توجه به خصوصیات فردی‌مان نیاز به طراحی و ساماندهی فضاهای شخصی خود داریم. این نیاز به خوبی خود را در طراحی جدیدی از مبلمان تکی نشان داده است. در ادامه سیستم مبلمان مدولار برای ایجاد حریم خصوصی و سازماندهی فضاهای زندگی مشترک را همراه دینو می‌بینید.

سیستم مبلمان مدولار

طراحان «جولیا پش» (Giulia Pesce) و «روجرو باتیستا» (Ruggero Batista) با ایجاد یک تقسیم کننده فضاهای داخلی که نیاز مشترک شخصی‌سازی فضای خصوصی برای هر فردی است، سیستم مبلمان مدولار Patchwork را طراحی کرده‌اند. این طرح در حقیقت راه حل خلاقانه پیشنهادی این طراحان برای فضاهای داخلی غیرشخصی مانند خوابگاه‌ها و پانسیون‌های مشترک است. پروژه سازماندهی فضاهای زندگی مشترک، از نظر رعایت حریم خصوصی، تعیین مرز بین فضاها، امکان شخصی‌سازی و چیدمان وسایل شخصی، طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد.

سیستم مبلمان مدولار Patchwork
عدم تامین نیازهای فردی در فضاهای مشترک
عدم رعایت حریم شخصی در فضاهای مشترک
سیستم مبلمان مدولار برای ایجاد حریم خصوصی

اجزای سیستم مبلمان مدولار

Patchwork از پانل‌های مختلف و قابل تعویضی تشکیل شده که مانند یک تقسیم کننده اتاق سنتی جمع و باز می‌شوند و کاربردهای مختلفی را برای هر فرد فراهم می‌کنند. همچنین شامل یک فضای کمد داخلی است که کاربران می‌توانند لباس‌های خود را داخل آن آویزان کنند و به لطف یک قفل پنهان، می‌توانند از وسایل شخصی خود در جای امنی نگهداری کنند. این طراحی دارای واحدهای اضافی قفسه‌بندی، آینه‌های جداگانه و رخت‌آویز است تا بتوانید پانل‌های اضافی را با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود مجهز کنید.

قفل‌های غیرقابل اعتماد
سیستم مبلمان مدولار - ایمنی بیشتر با قفلی مطمئن
سیستم مبلمان مدولار -دستگیره و قفل مخفی
قفل ایمن Patchwork
قفسه‌های Patchwork
سیستم مبلمان مدولار - مناسب برای کار و استراحت

ایده

جولیا و روجرو به منظور ایجاد یک راه حل موثر که به شما امکان ایجاد حریم خصوصی و فرصتی برای شخصی‌سازی هر فضایی را بدهد، متعهد به تحقیقات میدانی بوده‌اند که در طیف وسیعی از فضاهای مشترک زندگی صورت گرفته است. آن‌ها به دنبال بازدیدهای‌شان از مراکز جمعی مشترک و خانه‌های پناهجویان، افراد بی‌خانمان و پناهندگان، مشاهده کرده‌اند که امکانات مورد استفاده اغلب امکان سازمان‌دهی وسایل شخصی را میسر نمی‌کنند. همچنین استفاده از یک قفل ایمن، بدون شک هم امنیت و هم آرامش خاطر را برای کاربرانی که امیدوارند وسایل شخصی باارزش خود را حفظ کنند، بسیار ضروری خواهد بود. در نتیجه Patchwork متولد شده است.

تخته سیاه‌های مشترک خوابگاه‌ها برای یادداشت‌های روزانه
سیستم مبلمان مدولار - تخته سیاه شخصی
سیستم مبلمان مدولار
سیستم مبلمان مدولار - حفظ حریم شخصی

شما درباره این طراحی سیستم مبلمان مدولار برای ایجاد حریم خصوصی و سازماندهی فضاهای زندگی مشترک چه نظری دارید؟ ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: مبله کردن پایدار: چگونگی چیدمان صحیح خانه با رعایت اصول طراحی پایدار

بیشتر بخوانید: نگاهی به پشت درهای کوچک رو به فضاهای خیالی درون قفسه‌های کتاب بیندازید

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.