قیمومیت بریتنی اسپیرز

قیمومیت بریتنی اسپیرز پس از ۱۴ سال به پایان رسید و او از محدودیت‌ها آزاد شد

طبق اخبار منتشر شده در روز گذشته، قاضی با پایان دادن به قیمومیت بریتنی اسپیرز موافقت کرد و این ستاره پاپ را از محدودیت حقوقی بحث برانگیز که نزدیک به 14 سال زندگی او را کنترل کرده بود، آزاد کرد. این حکم یک پیروزی خارق‌العاده برای خواننده‌ای است که سال‌ها برای بازپس‌گیری استقلال خود از دادگاه مبارزه کرده بود، دادگاهی که در سال 2008 حق تصمیم‌گیری اساسی درباره امور مالی، شغلی و زندگی شخصی‌اش را از او گرفت. در نهایت طبق تصمیم دادگاه، از روز جمعه اسپیرز کنترل دارایی خود را دوباره به دست گرفت و دیگر ملزم به پرداخت هزینه به تیمی از متخصصان و وکلا برای نظارت بر امور خود نخواهد بود.

قیمومیت بریتنی اسپیرز

با انتشار این خبر بسیاری از طرفداران بریتنی به خیابان‌ها آمدند و از استقلال او ابراز خوشحالی و حمایت کردند. وکلای اسپیرز نیز گفتند که از پایان کار حمایت می‌کنند و با رای دادگاه مشکلی نخواهند داشت. بریتنی در آخرین جلسات دادگاه خود به صورت علنی اعلام کرد که مجبور شده است تا دارو مصرف کند و برخلاف میل خود فعالیت کند زیرا پدرش جیمی اسپیرز به شدت جزییات زندگی او را کنترل می‌کرد. در نهایت قاضی این دادگاه در ماه سپتامبر پدر بریتنی را از معلمی تعلیق کرد.

قیمومیت بریتنی اسپیرز

این پرونده اعتراضات بین‌المللی زیادی را برانگیخت و باعث بررسی گسترده رفتار رسانه‌ها با ستاره‌های زن پاپ و سیستم غیرشفاف سرپرستی شد که میلیون‌ها نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اسپیرز برای اولین بار در سال 2008 در حالی که در بحبوحه آزار و اذیت پاپاراتزی‌ها با مشکلات روانی آشکار مواجه بود تحت قیمومیت قرار گرفت. او به سرعت به این قیمومیت و نقش پدرش در این قیمومیت اعتراض کرد. گزارش‌ها فاش کردند که او سعی کرد وکیل خود را برای دفاع از خود استخدام کند اما دادگاه حکم داد که او صلاحیت انتخاب وکیل را ندارد و در عوض وکیل منصوب شده توسط دادگاه به نام ساموئل دی اینگام را به او دادند.

قیمومیت معمولاً برای افراد مسن یا ضعیف ایجاد می‌شود که دیگر نمی‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند، اما در مورد اسپیرز، قیمومیت حتی در زمانی که او در حرفه‌اش بسیار موفق بود ایجاد شد. این قیمومیت او را مجبور کرد تا مبلغی معادل 3 میلیون دلار یا ساعتی 475 دلار به پدرش و تیم حقوقی‌اش و سایر افرادی که در پرونده قضایی دخیل بودند پرداخت کند.

قیمومیت بریتنی اسپیرز

قیمومیت بریتنی اسپیرز در سال‌های اخیر موضوع اخبار و مستند‌های مختلفی بوده اما اکنون بریتنی ۳۹ ساله بعد از ۱۴ سال از تمام محدودیت‌ها رها شده و می‌تواند به زندگی عادی خود بازگردد. البته بسیاری از منتقدان و طرفداران نگرانند که جامعه همان رفتاری را با بریتنی داشته باشد که ۱۴ سال پیش داشته است. شما عزیزان نیز می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: آیا جنیفر لوپز به صورتش بوتاکس تزریق می‌کند؟
بیشتر بخوانید: آیا جرد لتو برای نقش جانی دپ به تیم « دزدان دریایی کارائیب » ملحق خواهد شد؟
بیشتر بخوانید: سرگرمی‌های عجیب و جالب برخی از سلبریتی‌ها در زندگی روزمره و اوقات فراغت

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    به یاد آزادی خونین شهر
    بریتنی اسپیرز را خدا آزاد کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.