لباس های فرش قرمز

برخی از زیباترین لباس های فرش قرمز طول تاریخ را تماشا کنید!

در فرش قرمز مراسمات مختلف، شاهد هنرمندان و چهر‌های محبوبی هستیم که بهترین و زیباترین لباس‌ها را به تن می‌کنند و این لباس‌ها توسط معروف‌ترین و بهترین طراح‌های جهان طراحی و دوخته می‌شوند. به همین دلیل لباس های فرش قرمز اغلب بسیار دیده می‌شوند و مورد توجه مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم تا برخی از زیباترین لباس های فرش قرمز طول تاریخ را در اختیارتان قرار دهیم.

زیباترین لباس های فرش قرمز

لباس نیکول کیدمن در مراسم Academy Awards سال ۲۰۰۷ یکی از زیبا‌ترین لباس‌های فرش قرمز بود که مورد توجه بسیاری قرار گرفت و نیکول را زیباتر از همیشه نشان می‌داد. این لباس از برند بسیار لوکس Balenciaga بوده است.

Linda Evangelista یکی از سوپرمدل‌های بسیار زیبا، یک لباس بسیار درخشان در فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۰۸ به تن داشت که نظر بسیاری را به خود جلب کرد. این لباس از برند Lanvin بوده است.

لباس های فرش قرمز

در مراسم Golden Globe سال ۲۰۱۰، Chloe Sevigny بازیگر محبوب، یک لباس بسیار زیبا از برند Valentino به تن داشت که این لباس با چین‌هایی از بغل بسیار زیبا طراحی شده بود.

زیباترین لباس های فرش قرمز

لباس بیانسه در مراسم MTV Awards سال ۲۰۱۱ بی‌نظیر بود. با اینکه بیانسه در این مراسم باردار بود و انتخاب‌هایش برای لباس محدود بود اما یکی از زیباترین لباس‌های این مراسم را به تن داشت. این لباس توسط برند Lanvin طراحی و دوخته شد.

بیانسه

کیت بلانشت در مراسم Academy Awards در سال ۲۰۱۱ یک لباس فوق‌العاده زیبا و روشن  از برند Givenchy به تن داشت که این لباس به یکی از زیباترین لباس های فرش قرمز تبدیل شد.

کیت بلانشت

کیت میدلتون در مراسم فیلم BAFTA در سال ۲۰۱۱ یک لباس ساده، شیک و منحصربه‌فرد از برند Alexander McQueen به تن داشت که این لباس به یکی از بهترین لباس‌های کیت نیز تبدیل شد.

مدونا، خواننده مشهور آمریکا، لباسی از برند Vionnet را در مراسم فیلم Venice در سال ۲۰۱۱ به تن داشت که این لباس بسیار خاص بوده است.

Fan Bingbing یک بازیگر چینی محبوب است که در فستیوال کن سال ۲۰۱۲ یکی از زیباترین لباس‌ها را از برند Elie Saab به تن داشت.

زیباترین لباس های فرش قرمز

Octavia Spencer در سال ۲۰۱۲ در Academy Awards یک لباس بسیار زیبا و درخشان به تن داشت که این لباس او را لاغرتر نشان می‌داد و Spencer را به یک پرنسس تبدیل کرد. این لباس طراحی برند Tadashi Shoji بود.

زیباترین لباس های فرش قرمز

Michelle Dockery یک بازیگر انگلیسی است که در لباس او در مراسم Golden Globe سال ۲۰۱۳ به یکی از زیباترین لباس‌ها تبدیل شد.

زیباترین لباس های فرش قرمز

لباس Naomi Watts در Golden Globe سال ۲۰۱۳ یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین لباس‌های او بوده که در فرش قرمز به تن داشته است. این لباس از برند Zac Posen بوده است.

زیباترین لباس های فرش قرمز

Olivia Colman در Academy Awards یک لباس شب آبی و سفید بسیار زیبا به تن داشت که این لباس توسط برند McCartney طراحی شده است.

زیباترین لباس های فرش قرمز

Natalie Portman یک لباس فوق‌العاده زیبا در مراسم اسکار ۲۰۲۰ به تن داشت که این لباس توسط برند Dior طراحی شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. از سوی دیگر این لباس در راستای اعتراض به نادیده گرفتن کارگردانان زن طراحی شد و روی این لباس، اسامی کارگردانان زنی که در مراسمات مختلف دیده نشدند، گلدوزی شده بود.

زیباترین لباس های فرش قرمز

بیشتر بخوانید: چرا زنان در خانواده سلطنتی کلاه می‌پوشند؟
بیشتر بخوانید: بهترین برندهای مردانه : برندهای کت و شلوار که هر مردی باید با آن آشنا باشد
بیشتر بخوانید: زشت‌ترین ترندهای پوشاک پاییزی که از لحاظ زیبایی‌شناسی شکست خورده‌اند

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.