ادرار شتر

ماجرای ویدیوی خوردن ادرار شتر و دستگیری تهیه‌کننده این ویدیو

مدتی پیش ویدیویی از خوردن ادرار شتر توسط یک فرد برای درمان کرونا منتشر شد و این ویدیو در شبکه‌های مختلف میان کاربران دست به دست شد. این ویدیو در اطراف کرج در یک روستا ضبط شده و احتمالا هدف آن جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی بوده است. اما این ماجرا باعث واکنش و در مواردی خشم کاربران شد. در ادامه ماجرای خوردن ادرار شتر و دستگیری عوامل این ویدیو را شرح خواهیم داد.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا هر شخصی شروع به تجویز راه‌هایی برای درمان یا جلوگیری از شیوع این کرونا کرد که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به استفاده از روغن بنفشه اشاره کرد. این موضوع باعث واکنش زیادی از کاربران شد و بسیاری این تجویز‌های مسخره را به شوخی گرفتند. در مواردی نیز شاهد خشم کاربران در این زمینه بوده‌ایم.

ادرار شتر

اما به تازگی ویدیوی تازه‌ای منتشر شد که فردی ادرار شتر را در لیوان ریخته و در حال خوردن آن بوده که این ویدیو بسیار تهوع‌آور است. فرد حاضر در ویدیو از خواص ادرار شتر می‌گوید و به سختی آن مایع درون لیوان می‌خورد. اما چرا هرکسی می‌تواند اجازه‌ی تجویز برای کرونا را داشته باشد و مردم را به خوردن هر چیزی تشویق کند؟

خوشبختانه رئیس پلیس امنیت تهران اعلام کرده که تهیه‌کننده این ویدیوی ادرار شتر دستگیر شده است. علت دستگیری این فرد نیز تشویش اذهان عمومی و گمراهی مردم بوده است. از سوی دیگر براساس گزارش‌ها، این فرد بدون تحصیلات و بدون مدرک تحصیلی خاصی به تجویز طب سنتی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: ماجرای ویدیوی بارش بادمجان در تهران و دستگیری خالق این ویدیو

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar Canon گفت:

    ضمنا چاقو هیچوقت دسته خودشو نبریده! فوقشم اگه گرفته باشنش صاف رفتن جلوی خونش پیادش کردن! دیگه خیلی وقته دست فرقه… رو شده

  2. Avatar Canon گفت:

    خودشون منتظرن تا امریکا یا اسراییل واکسنو بسازن بزنن این تجویزا واسه …! همیشه حکومت های دینی جوامع رو به اینجا کشوندن ما شاهکاریم که وقتی همه دنیا دین رو از سیاست جدا کردن ما صاف رفتیم تو اروپای قرون وسطی!

  3. Avatar حسام حسام گفت:

    ادرار شتر در روایات زیادی به عنوان دارو مطرح شده البته تا جایی که بنده خوندم برای آسم و گرفتگی عروق
    همونطور که در طب جدید مسایلی مثل شیاف یا پیوند مدفوع وجود داره

  4. Avatar ملکت گل و بلبل و گنجیه‌ی علم و عالم گفت:

    حالا فقط شاش شتر خاصیت داره یا شاش اسب و خر هم مفیده؟ اون یارو کدوما رو نوش جان کرده؟
    میگن تاپاله‌ی خر ماده رو هم بو دادن و گفتن مفیده درسته؟
    حالا اون شاش و تاپاله با هم ترکیب شه چی میشه …

  5. Avatar مصطفی گفت:

    چرا اون روغن بنفشه رو نگرفتن. اون که حرف بدتری زد؟

  6. Avatar حمید گفت:

    مشکل از این حیوان نیست، وقتی طب سنتی جایگزین علوم انسانی میشه بایدم ملت به ادرار شتر خوردن بیوفتن، الان هرچی دکتر خوب داریم خارج از کشور تحصیل کرده، دکتری که اینجا تحصیل میکنه بیشتر از ادرار شتر و شیاف روغن بنفشه سواد نداره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.