بارش بادمجان

ماجرای ویدیوی بارش بادمجان در تهران و دستگیری خالق این ویدیو

به تازگی ویدیوهایی از بارش بادمجان در فضای مجازی منتشر شد و این ویدیوها مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و دست به دست شد. این ویدیوها به این صورت بودند که بادمجان از آسمان بر روی شهر تهران می‌ریزد و حتی ماشین‌ها برف‌ پاک‌کن می‌زنند و افراد در ویدیو فرار می‌کنند. این ویدیو بسیار جالب و خلاقانه بود که البته مشخص بود که واقعیت ندارد و کاملا ساختگی است. البته ظاهرا بسیاری از درگیر تایید یا تکذیب این خبر شدند و به دنبال کشف ماجرا رفتند.

ویدیوی بارش بادمجان در تهران

بارش بادمجان

ویدیوهای منتشر شده‌ای از بارش بادمجان در تهران یکی از بامزه‌ترین ویدیو‌های اخیر بود که در اینستاگرام وایرال شده است. البته ظاهرا افرادی آن را باور کردند و البته قبلا هم ویدیوهایی این چنینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بودند در نتیجه موضوع تازه‌ای نبود که کاربران آن را باور کنند یا نگران شوند. از سویی این ویدیو باورپذیر ساخته شده بود که همین موضوع برخی را به شک انداخت. ظاهرا خالق این ویدیو که یکی از تولیدکنندگان محتوایی ویدیویی بوده هم اکنون دستگیر شده است.

نباید فراموش کنیم در ایران برخلاف کشورهای دیگر که از ویدیوهای وایرال استقبال می‌شود، خالقان و سازندگان ویدیوهای وایرال را دستگیر می‌کنند. ظاهرا تاکنون یک گروه پنج نفره که در ساخت این ویدیو همکاری داشته‌اند دستگیر شده‌اند و پلیس امنیت تهران اعلام کرد که این عوامل سریعا شناسایی و دستگیر شدند و این افراد به گروه خاصی وابسته نبوده‌اند. البته گمان هم نمی‌شد که این ویدیو با هدف خاصی ارائه شده باشد یا گروه خاصی پست این ماجرا باشند زیرا اینطور که مشخص است، این ویدیو مانند بسیاری از محتویات ویدیویی در اینستاگرام، با هدف سرگرمی و جذب مخاطب ارائه شده بود. در نهایت نیز خالقان این اثر از مردم عذرخواهی کردند.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar reza گفت:

    ووووووه سال 98 داره تموم میشه این علی عقل کل خسته نشد اینقدر پامنبری زیر کامنت های ملت گذاشت؟ مملکت به …… رفته این هنوز داره زور میزنه!

  2. Avatar علی گفت:

    فراموش نکنیم که در ایران هم ، افراد خودباخته ای وجود دارن تا ایران را جهنم نشون بدهند.

  3. Avatar Alireza3 گفت:

    تو ایران هه چی جرمه جز پاچه خواری *** و دروغ و دزدی و جنایت! پلیس کلمه ای که در همه دنیا احساس امنیت میده و اینجا احساس تهوع!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.