مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی

یک هدیه خیره کننده: مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی برای لمس خورشید و سیارات

یک شب روشن کهکشانی، منبع الهام و زیبایی بی حد و حصر است. پس چرا با مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی برای لمس خورشید و سیارات، جهان را به فضای کاری خود دعوت نمی‌کنید؟ در ادامه با پاسخ به این سوال، همراه خوانندگان دینو باشید.

مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی

هدف طراحی مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی

خوشبختانه طراحان DeskX همین سوال را از قبل با خود مطرح کرده‌اند. پاسخ آن‌ها به این سوال، یک سیستم خورشیدی مدل شده با دقت و ظرافت بالا می‌باشد. چیزی که در عین جذابیت، برای روشن‌تر کردن میز و هدایت گردش کاری شما طراحی و ساخته شده است. DeskX درباره کار خود این گونه توضیح می‌دهد:

ما سه طراح هستیم که همگی سه ویژگی مشترک داریم. عشق به طراحی، شیفتگی به فضا و کهکشان و مشاغلی که ما را با میزهای خود گره می‌زنند.

ما می‌خواستیم یک مجموعه دکوری رومیزی ایجاد کنیم که مهارت‌های طراحی ما را با علایقمان هم راستا کند. چیزی که به ما امکان دهد دید کوچکی از چگونگی قرار گرفتن محیط اطرافمان در جهان هستی داشته باشیم.

جنس گوی‌های مجموعه

تلاش‌های DeskX در دو پروژه دیدنی آن‌ها به اوج خود رسید: مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی Deskspace همراه با لامپ خورشید و مجموعه دکوری رومیزی سیستم سیاره‌ای Deskspace. هر دو مجموعه اداری دارای 9 عدد از سنگ‌های قیمتی مختلف هستند که برای نمایش هر سیاره در منظومه شمسی ما به فرم کره تراش داده شده‌اند. DeskX در جستجوی مواد مناسب و با کیفیت بسیار سخت گیرانه عمل کرده است. طراحان این مجموعه درباره نحوه انتخاب مواد مورد نظر خود می‌گویند:

ما از کارخانه‌ها و تولید کنندگان در سراسر جهان بازدید کردیم. برای اطمینان از کیفیت کاری آن‌ها حتی تصاویر ماهواره‌ای ناسا را برای محصولات نهایی، به عنوان رفرنس معرفی نمودیم تا آن‌ها نیز اطمینان حاصل کنند که نتیجه نهایی کارشان به همان اندازه خیره کننده است.

در ضمن، جالب است بدانید که مدل سیاره مریخ از شیشه آتشفشانی ابسیدین ماهون (Mahogany Obsidian)، زمین از سودالیت (Sodalite) و مشتری از چشم ببر (Tiger Eye) ساخته شده است. هر یک از این اجسام آسمانی مینیاتوری با زیبایی طبیعی، می‌توانند در هر ساعتی از روز بدرخشند. علاوه بر این، سیستم سیاره‌ای این شرکت، از یک پایه چوب گردوی بسیار شیک برای سهولت ایستادن سنگ‌ها و پارچه‌ای مخصوص برای حفظ درخشش مجموعه استفاده می‌کند. مجموعه منظومه شمسی شامل یک پایه آلومینیومی، کابل شارژ مغناطیسی، همچنین یک دفترچه اطلاعاتی در مورد خورشید و منظومه شمسی و پارچه جلادهنده نمدی است.

مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی همراه با لامپ خورشید
گوی‌های سنگی مجموعه دکوری رومیزی سیستم سیاره‌ای

کاربرد مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی

تفاوت اصلی بین این دو مجموعه دکوری اداری تماشایی ساخته شده توسط DeskX، یک لامپ جادویی Sun Mood است. این مورد تنها در مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی Deskspace گنجانده شده است. این گوی درخشان از کلسیت طلایی (Golden Calcite) ساخته شده. ماده‌ای که به دلیل بافت و وضوح آن، بیش‎تر مورد توجه قرار دارد. هنگامی که این لامپ را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنید، خواهید دید که نور فراوانی کره را پوشانده و به فضای اتاق می‌تابد. تابش آن به این جهت است که درخششی آرامش‌بخش روی فضای کاری شما ایجاد کند. شما قطعا از زیبایی‌های نجومی محصور شده در این مجموعه خورشیدی و سیارات شگفت‌زده خواهید شد. شما می‌توانید مشخصات کامل هر دو مجموعه سیستم خورشیدی با لامپ خورشید و سیستم سیاره‌ای Deskspace را در My Modern Met Store ببینید.

این مدل نهایی منظومه شمسی توسط DeskX را به عاشق نجوم در زندگی خود هدیه دهید. در نظرات نیز همراه همشگی ما باشید.

محتویات مجموعه
جعبه مجموعه دکوری رومیزی منظومه شمسی
مجموعه دکوری رومیزی سیستم سیاره‌ای

منبع: Mymodernmet

بیشتر بخوانید: ارزش انسان در برابر هستی: تصاویری که باعث می شود وجودیت خود را از نو ارزیابی کنید

بیشتر بخوانید: مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت می‌توانند عموما بهترین هدایا را رقم بزنند

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۱۳ دیدگاه

  1. Avatar Kimia گفت:

    سلام وقتتون بخیر غیر از دستبند شما مورد دیگ ای مدتظرتون هست ؟ من دنبال یک هدیه خیلی شیک هستم

  2. Avatar ملیکا گفت:

    من عاشق این دکوری رو میزی شدم، کجا باید تهیه کرد؟ 😍🥺

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      ملیکای عزیز احساستون رو کاملا درک میکنم!!! متاسفانه من داخل ایران ندیدم و فعلا میتونین از آمازون نمونه های مشابهش رو پیدا کنید. مگر اینک سفارشی از کسایی ک کار جواهرات سنگی انجام میدن بخواین ک براتون درست کنن😊✨💖

  3. Avatar حسین نجوم گفت:

    سلام خانوم میرزا خان من عاشق نجوم هستم و نمی دونم دکوری نجومی را از کجا برای خودم تهیه کنم
    آیا فروشگاه دکوری های نجومی سراغ دارید.
    لطفا کمکم کنید…..

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      دوست عزیز نجومی احساستون رو درک میکنم! ب شخصه خیلی مشتاقم نمونه های این سبکی رو داشته باشم اما متاسفانه تو ایران خیلی کمه! در حد فروشگاه خاص نمیشناسم اما میدونم ک نمونه دستبند سیاره ای هست و دقیقا مثل همین مدل با سنگای رنگی و طبیعی ساخته شده و واقعا زیباست. میتونید تو گوگل عبارت «دستبند سیارات» رو جستجو کنید شاید بین فروشگاه ها ب موردای دلخواهتون هم برسید. البته یک مورد هم آباژورهایی هست ک طرح ماه دارن و واقعا قشنگن این مورد رو هم جستجو کنید بد نیست. امیدوارم چیزایی رو ک دوست دارید پیدا کنید.✌😉

    • Avatar Selma__Gallery گفت:

      ما تو مجموعه کارگاهی‌مون تمام سنگ‌هارو تدوین و تراش میدیم براتون.
      پیج (سلماگاری) در سایت باسلام و اینستاگرام

  4. Avatar علی گفت:

    سلام.
    ممنون از پیگیری شما و وقتی که برای بنده ، صرف کردید.
    یاعلی(ع)

  5. Avatar واهه گفت:

    خیلی باهاله

  6. Avatar علی گفت:

    سلام.
    جسارتا ، آیا این مجموعه ، در ایران هم یافت می شود؟
    اگر یافت می شود ، قیمت آن چقدر است؟
    متشکرم.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      سلام ن الزاما این مدل اما ممکنه مدل هایی ک با پرینتر سه بعدی ساخته شدن پیدا بشه و یا حتی اگر علاقه مند باشید میتونید سفارش بدید تا براتون طراحی کنن اما بین سنگهایی ک ب شکل گوی باشن و شبیه به این سیاره ها، ب راحتی میتونید موارد مشابه رو پیدا کنید. لینک اصلی ب صفحات سفارش داخل متن هم هست>>>
      سیستم خورشیدی با لامپ خورشید https://mymodernmet.store/products/deskspace-solar-system-series-with-sun
      سیستم سیاره‌ای https://mymodernmet.store/products/deskspace-planetary-system-series

      • Avatar مریم گفت:

        سلام خواهش میکنم منو راهنمایی کنید من از کجا میتونم همچین‌مدلیو پیدا کنم یا کجا میتونم سفارش بدم بسازن برام واسه هدیه به یکی که عاشق نجوم شناسیه این‌خیلی خوبه در به در دنبال همیچین چیزیم اگه ممکنه راهنماییم کنید واقعا نیاز دارم

        • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

          مریم عزیز و خوش ذوق، همون طور ک بین دوستان هم صحبت شد، این مدل بخصوص خارجی هستش و من داخل ندیدم. اما نمونه های خیلی کوچیکتر در حد دستبند هست ک اگر ب کسایی ک کار جواهرات سنگی انچام میدن سفارش بدید احتمالا براتون میسازن . گوگل کنین : «دستبند سیارات» یا «آباژور ماه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.