برنده باش

برنامه‌ی نوروزی امسال: مسابقه‌ی برنده باش در نوروز 98 هر شب پخش خواهد شد!

همان‌طور که می‌دانید مسابقه‌ی برنده باش یک مسابقه برای افزایش اطلاعات عمومی و افزایش سطح دانش مردم است و با سؤالات ساده و درعین‌حال پیچیده مغز افراد و اطلاعاتشان را به چالش می‌کشد. این برنامه فقط در آخر هفته‌ها پخش می‌شود و با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

 مسابقه‌ی برنده باش

مسابقه‌ی برنده باش

همان‌طور که در مطالب قبل اشاره کردیم مسابقه‌ی برنده باش در مدت‌زمان محدودی توانست در لیست محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون قرار گیرد. درواقع مسابقه‌ی برنده باش محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین مسابقه‌ی تلویزیون و دومین برنامه‌ی پربیننده‌ی تلویزیون در سال 97 معرفی شد. درواقع مسابقه‌ی برنده باش که از اوایل پاییز شروع شد توانست رکورد جدیدی را در میزان بیننده به ثبت برساند و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. البته شایان‌ذکر است که این مسابقه‌ی جوایز ارزنده‌ای هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

مسابقه‌ی برنده باش در شب‌های نوروزی

 مسابقه‌ی برنده باش

خبر خوش برای علاقه‌مندان به این مسابقه و طرفداران محمدرضا گلزار این است که مسابقه‌ی برنده‌ی باش جزو برنامه‌های نوروزی شده و قرار است در عید نوروز 98 هر شب از شبکه‌ی سه سیما پخش شود. درواقع علاقه‌مندان به این مسابقه می‌توانند در شب‌های نوروز هر شب از این مسابقه‌ی جذاب بهره‌مند شوند و اوقات خوشی را در کنار خانواده بگذرانند. این پیشرفت بزرگی برای مسابقه‌ی برنده باش محسوب می‌شود و می‌توان گفت که تأثیر خوبی بر اطلاعات عمومی مردم خواهد داشت. به گفته‌ی محمدرضا گلزار این مسابقه در نوروز 98 هم میزبان شرکت‌کنندگان و مهمان خانه‌های مردم خواهد بود. هنوز برنامه‌های دیگر نوروز امسال مشخص نشده اما طبق نظرات شما کاربران مشخص شد که بسیاری از مردم علاقه‌مند به ساخت پایتخت و پخش آن هستند. به هر جهت امیدواریم که صداوسیما در نوروز امسال برنامه‌های خوبی را در اختیار مردم قرار دهد و مردم را با برنامه‌های سرگرم‌کننده و محبوب، راضی نگه دارد.

امتیاز: 3.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.