اپلیکیشن Gradient

شبیه کدام شخصیت مشهور هستید؟ آشنایی با اپلیکیشن Gradient که پاسخ این سوال را می‌داند

احتمالا در شبکه‌های اجتماعی تصاویری که با استفاده از اپلیکیشن Gradient ساخته شده‌اند را دیده‌اید. در حال حاضر این برنامه یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته و در مدت کمی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.

تنها کافی است یکی از سلفی‌های خود را در این اپلیکیشن که از سوی کیم و کورتنی کارداشیان نیز تایید شده آپلود کنید تا Gradient فرد مشهوری که به او شباهت دارید را پیدا کند.

نحوه دریافت و استفاده از اپلیکیشن Gradient

اگر از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید برای دریافت این اپلیکیشن از گوگل پلی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. همچنین اگر از کاربران دستگاه‌های iOS هستید می‌توانید با مراجعه به اینجا، اپلیکیشن Gradient را دریافت کند.

پس از دانلود و نصب برنامه، کافی است یکی از سلفی‌های خود را در این اپ بارگذاری کنید تا پس از مدت زمانی کوتاه، شخصیتی که به این سلفی شما شبیه است نمایش داده شود. امکان ویرایش تصاویر نمایش داده شده نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که نسخه آزمایشی این نرم افزار تنها برای سه روز کارایی دارد و پس از آن برای استفاده از Gradient باید اشتراک سالانه یا ماهانه این برنامه را خریداری کنید.

البته اپلیکیشن Gradient- You look like امکانات دیگری نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از این برنامه رنگ موهای خود را تغییر دهید، اندازه دهان و چشم‌های خود را کم و زیاد کنید و یا حتی رنگ پوست خود را نیز تنظیم کنید.

اپلیکیشن Gradient

امنیت برنامه

اوایل امسال با همه‌گیر شدن اپلیکیشن فیس اپ (FaceApp)، اخباری مبنی بر ناامن بودن این برنامه و سازندگان روسی آن منتشر شد.

بیشتر بخوانید: چهره شما در آینده چگونه خواهد بود؟ پیر شدن را با اپلیکیشن فیس اپ تجربه کنید

حالا با انتشار اپلیکیشن Gradient این نگرانی‌ها دوباره ایجاد شده‌اند. با اینحال در یکی از مفاد شرایط استفاده از این برنامه نوشته شده که Gradient صاحب عکسهایی که توسط کاربران بارگذاری می‌شود نیست. اما در ادامه نوشته شده که افراد با استفاده از این برنامه به سازندگان اجازه می‌دهند که از محتوای آنها بدون هیچ محدودیتی در سراسر جهان استفاده شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد امنیت این برنامه منتشر نشده. با اینحال برخلاف FaceApp که یک اپلیکیشن روسی بود، دفتر اصلی سازنده این برنامه در آمریکا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: با گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا که قیمتی بیش از یک گوشی موبایل دارند آشنا شوید

امتیاز: 3.5 از 5 (22 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar محمد علی گفت:

    شبیه سونیک تیلز سیلور و شدو

  2. Avatar محمد علی گفت:

    شبیه سونیک تیلز سیلور یا شدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.