most-expensive-apps

با گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا که قیمتی بیش از یک گوشی موبایل دارند آشنا شوید

همه ما اپلیکیشن‌های زیادی بر روی گوشی خود داریم. ما می‌توانیم از این برنامه‌ها برای ارسال پیام، دیدن تصاویر، گوش دادن به موسیقی، خرید اینترنتی و بازی استفاده کنیم. بیشتر این اپلیکیشن‌ها مجانی هستند یا به هزینه کمی برای استفاده از آنها نیز است. اما برنامه‌هایی در مارکت اندروید و iOS هستند که قیمت بسیار زیادی دارند. در ادامه با دینو همراه باشید تا شما را با ده تا از گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا آشنا کنیم.

10- iDIA-Diagnostic Imaging Atlas- قیمت: 399.99 دلار

اگر دارای چندین حیوان خانگی هستید، یا شغل و حرفه شما به کار با حیوانات مربوط می‌شود این اپلیکیشن می‌تواند کمک حال خوبی برای شما باشد. در این اطلس تصویری علائم بیماری‌ها و نارسایی‌های حیوانات کوچک با عکسهای بسیار با کیفیت به تصویر کشیده شده و توضیحاتی کامل در مورد آنها داده شده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را برای ایپد از طریق سیبچه با قیمت 57.998.500 ریال خریداری کنید!

9-  DDS GP Yes!- قیمت: 499.99 دلار

اگر شما یک دندان پزشک هستید اپلیکیشن DDP GP YES! می‌تواند نکات آموزشی خوبی برای شما داشته باشد. این اپلیکیشن گران‌قیمت که برای ایپد و آیفون ارائه شده با استفاده از تصاویر با کیفیت مشکلات دندان و دهان بیماران شما را شرح داده و راه‌های درمان آن‌ها را توضیح می‌دهد. بیش از 200 توضیح متفاوت در این برنامه وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. روش‌های درمان شکستگی و ترک خوردگی دندان، پوسیدگی و حتی جراحی و زیبایی دندان در این اپلیکیشن وجود دارد. برای دریافت دی دی پی برای دستگاه‌های اپل می‌تواند به اینجا مراجعه کنید.

8- Gun Bros Apathy Bear- قیمت:600 دلار

اپلیکیشن گان‌بروز در اصل یک بازی مجانی است که برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده، اما شما می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای تفنگ‌ها و کاراکتر خود را ارتقا دهید. شرکت Glu Games که سازنده این بازی است شخصیتی به نام Apathy Bear را برای فروش گذاشته که این عنوان را به یکی از گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا تبدیل می کند. برای استفاده از این کاراکتر باید 600 دلار بپردازید. این خرس بی تفاوت می‌تواند بصورت همزمان 11 گلوله که هرکدام 4000 امتیاز دارند شلیک می‌کند! اگر علاقه زیادی به این بازی دارید می‌توانید با خرید این شخصیت گران‌قیمت به بالاترین رده‌های جهانی دست پیدا کنید. برای دانلود این اپلیکیشن برای اندروید از طریق کافه بازار به اینجا مراجعه کنید. البته در حال حاضر به دلیل مشکلات تکنیکی برخی از قابلیت‌های بازی از دسترس خارج شده است.

7- The Alchemist SMS- قیمت: 999.99 دلار

اگر در صنایع فلزی و علی الخصوص در زمینه مدیریت و بازیافت ضایعات فعالیت می‌کنید اپلیکیشن کیمیاگر می‌تواند برای شما مفید باشد. این برنامه 999.99 دلاری به کاربران برای پیدا کردن بهترین روش کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. همچنین ابزارهای زیادی برای مدیریت انبارداری، پیدا کردن مشخصات فلزات و بسیاری چیزهای دیگر در این اپلیکیشن وجود دارد. البته در حال حاضر این اپلیکیشن از اپ استور حذف شده است. برای دیدن مشخصات کامل و قیمت با تخفیف الکمیست اس ام اس می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

6- QSFFStats- قیمت: 999.99 دلار

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌هایی است که کاربرد چندان زیادی ندارد و شما می‌توانید به جای آن از برنامه‌های مشابه مجانی استفاده کنید. اپلیکیشن QFFSttats که یکی گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا محسوب می‌شود در سال 2011 عرضه شده و اطلاعات و جزئیات مربوط به تیم‌های فوتبال، بازیکنان و لیگ‌ها را نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید این اطلاعات را بصورت فایل‌ها و گزارشات کامل در ایمیل خود دریافت کنید. برای دریافت این اپ تقریبا هزار دلاری به اینجا مراجعه کنید.

5- Cybertuner- قیمت: 999.99 دلار

آیا برای تنظیم پیانوی خود نیاز به کمک دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن سایبرتیونر که بهترین برنامه برای تنظیم پیانو است استفاده کنید. این تنظیم کننده ابزارهای زیادی دارد که هر کسی می‌تواند از آنها استفاده کند. البته برای استفاده از این ابزارهای کاربردی باید 999.99 دلار هزینه کنید. برای دریافت این اپلیکیشن برای iOS به اینجا مراجعه کنید.

4- BarMax – قیمت: 999.99 دلار

امتحان BAR یکی از امتحان‌های سختی است که در سیستم حقوقی آمریکا وجود دارد. این اپلیکیشن به افرادی پیشنهاد شده که در حال آماده شدن برای قبولی در این امتحان هستند. بارمکس توسط یک فارغ التحصیل رشته حقوق دانشگاه هاروارد ساخته شده و دارای نسخه‌های متفاوت برای ایالت‌های مختلف آمریکاست. درس‌های مورد نیاز و نمونه سوالات امتحانات سال‌های گذشته در اپلیکیشن بارمکس گنجانده شده. این برنامه در سال 2010 یکی از چهل اپلیکیشن برتر آموزشی در اپ استور بوده است. برای دریافت بارمکس نیویورک می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

3- Alpha-Trader- قیمت: 1000 دلار

اگر قصد سرمایه گذاری در بازارهای بورس آمریکا را دارید اپلیکیشن آلفا تریدر می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد. ابزارهای زیادی برای مدیریت پورتفو، خرید و فروش سهام و کسب اطلاعات مهم برای معامله در این برنامه که برای iOS عرضه شده وجود دارد. برای دریافت این اپلیکیشن که در سال 2013 عرضه شده می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. البته برنامه‌های جدیدتری نیز وجود دارند که بصورت رایگان عرضه شده‌ و جایگزینی مناسب برای این برنامه هستند.

2- iVIP Black- قیمت: 1399.99 دلار

این اپلیکیشن برای میلیونرها طراحی شده. اگر جزو میلیونرهایی هستید که روش درست برای خرج پول‌های خود را بلد نیستید پیشنهاد می‌کنیم از یکی از گرانترین اپلیکیشن‌های دنیا استفاده کنید! رستوران و کافه‌های بسیار گران‌قیمت، کرایه لیموزین‌های VIP، سفرهای لاکچری، معرفی گالری‌های هنری و بسیاری پیشنهادات دیگر در این اپلیکیشن وجود دارد. برای دریافت این برنامه برای iOS به اینجا مراجعه کنید.

1- Abu Moo Collection- قیمت: 1800 دلار

اگر خیلی پولدار هستید و واقعا هیچ راهی برای خرج کردن پول‌های خود ندارید می‌توانید از ابو مو استفاده کنید. این اپلیکیشن که یکی از بی‌مصرف‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی است گرانترین اپ موجود در گوگل پلی محسوب می‌شود. این اپ در اصل مجموعه‌ای از شش اپلیکیشن یا سنگ قیمتی است که برای خرید هرکدام از آنها باید 300 دلار هزینه کنید. با خرید هرکدام از این اپلیکیشن‌ها ویجت مربوط به همان سنگ در صفحه اصلی گوشی شما نمایش داده می‌شود. نکته جالب اینکه طبق اطلاعات موجود در پلی استور گوگل، تاکنون بیش از ده نفر این اپلیکیشن را خریداری کرده‌اند. برای مشاهده هر شش جواهر و خرید کلکسیون ابو مو برای اندروید به اینجا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان – مناسب برای تعطیلات تابستان

بیشتر بخوانید: گران‌ترین هدایای تاریخ را ببینید اما تعجب نکنید! چه کسانی این هدایا را داده اند؟

امتیاز: 4.5 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.