دستمزد فراستی در برنامه هفت

دستمزد فراستی برای حضور در برنامه “هفت” هشت میلیون تومان است؟!

دستمزدهای نجومی تنها به فوتبال و فوتبالیست‌ها مربوط نمی‌شود. تابناک امروز خبر از دستمزد فراستی و دیگر عوامل برنامه “هفت” که ارقام نجومی دارند، داده است.

دستمزد فراستی پایین‌ترین رقم است!

پخش سری جدید برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی در حالی این هفته از تلویزیون آغاز شد که دستمزدهای نجومی کارکنان آن حالا به تیتر جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده است. دستمزدهایی که به گفته تابناک کمترین رقمش به مسعود فراستی می‌رسد که آن هم هشت میلیون تومان ناقابل است. تهیه‌کننده سری جدید این برنامه مجتبی امینی است و ظاهراً پیش از تولید به او مبلغی پیش‌پرداخت شده است. اما زمانیکه بحث حداقل حقوق هشت میلیون تومانی مطرح می‌شود، سوالی در ذهن ایجاد خواهد شد که رقم پرداخت شده به تهیه کننده چقدر بوده است؟

گفته می‌شود که دستمزد فراستی نسبت به سایر عوامل اصلی برنامه مانند تهیه‌کننده عدد بالایی نیست. تابناک در مطلبی که موضوع دستمزد عوامل برنامه هفت را بازتاب داده، اعلام کرده که درصدد تا در تماس با مسئولان صداوسیما، اسناد جلسه برآورد این برنامه را به دست بیاورد و در اختیار افکارعمومی قرار دهد،که آیا بنا به رویه معمول، دستمزد عوامل بر اساس کد تعیین و برآورد برنامه بدین شکل تجمیع و محاسبه شده و یا کل بودجه کلان این برنامه در اختیار تهیه کننده گذاشته شده و او تصمیم می‌گیرد به عوامل اصلی چه رقمی پرداخت کند؟

اما مجتبی امینی، تهیه‌کننده برنامه هفت ماجرای دستمزد فراستی را تکذیب کرده و گفته است:

این خبر برای یک ماه پیش است و صد جا کار کردند و تکذیب هم کردیم!

او البته در رابطه با ابهامات دیگر، از جمله دستمزدهای نجومی‌تر از جمله خودش هیچ توضیحی ارائه نداد.

بیشتر بخوانید: درگیری لفظی مجری برنامه و مسعود فراستی ، بازی ناکام برای جذب مخاطب

درباره برنامه هفت

هفت برنامه تولیدی و زنده ایست که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و به بررسی فیلم‌ها و مسائل سینمای ایران و جهان می‌پردازد. سری اول این برنامه در سال 1389 با کارگردانی و اجرای فریدون جیرانی پخش شد، جیرانی 2 سال بعد اجرای این برنامه را به محمود گبرلو سپرد و او تا سال 1394 هفت را اجرا کرد. سری سوم و چهارم این برنامه هم به‌ترتیب با اجرای بهروز افخمی و رضا رشیدپور پخش شد. به تازگی سری جدید این برنامه با اجرای محمد حسین لطیفی آغاز شده است. مسعود فراستی یکی از داوران این برنامه است که همواره به نقد فیلم‌ها می‌پردازند. هرچند که نوع نقد و نظریات او در رابطه با فیلم‌ها هموارد مورد انتقاد بسیاری از اهالی سینما بوده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.