3 راه کاهش وزن آسان بدون ورزش کردن و تحمل گرسنگی

ما در اینجا چندین راه جایگزین برای کاهش وزن آسان بدون ورزش کردن یا گرفتن رژیم‌های سخت برای شما پیدا کرده‌ایم. با ما همراه باشید:

راه های آسان کاهش وزن

‌1. نفس کشیدن

تنفس اصولی برای کاهش وزن

یکی از روش‌های بازسازی کار عادی یک ارگان بدن، تنفس است. از دست دادن وزن با کمک ژیمناستیک تنفسی بدون رژیم غذایی و بدون تمرین فیزیکی طولانی امکان پذیر است. قانون اصلی ژیمناستیک تنفسی این است که شما باید با شکم نفس بکشید نه با سینه. دور کمر لاغر و شکم عضله‌ای و قوی ممکن است، اگر حرکات تنفسی را اصولی و درست انجام دهید.

2. تنظیم کنتراست آب حمام

این روش بسیار ساده است. درهنگام اتمام حمام، آب را به نوبت سرد و گرم کنید. با دوش کنتراست نه تنها از شر اضافه وزن خلاص می‌شوید، بلکه بیماری‌هایی مانند آریتمی، چاقی، اختلال عملکرد عروقی، فشار خون اولیه و سلولیت را نیز از بین می‌رود. با این حال، چندین مورد منع مصرف نیز وجود دارد. در این روش به طور مثال شما 40 ثانیه با آب سرد (دمای 77-73) دوش گرفته و بعد دمای آب را تغییر داده و به مدت 4-3 دقیقه با آب گرم (104 فارنهایت) دوش می‌گیرید.

‌3. ماساژ

ماساژ دست و پا

ماساژ، حجامت، آب، عسل از بهترین راه‌های مبارزه با چربی هستند. آن‌ها به تکه تکه شدن رسوبات چربی، بهبود گردش خون در جلوی شکم و نرمال کردن حرکات روده کمک می‌کنند. شما می‌توانید این روش‌ها را هم خودتان در خانه و هم در سالن‌های مخصوص انجام دهید. آنها باید به صورت سیستماتیک و چرخه‌ای انجام شوند.

شما چه راه‌حل‌های خانگی دیگری برای کم کردن وزن می‌شناسید؟ با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.