6 روش سریع و آسان برای استفاده از دکوراسیون گرمسیری در خانه

فضای داخلی استوایی و دکوراسیون گرمسیری در حال حاضر یک ترند بزرگ است، راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید مقداری تم مناطق گرمسیری را به خانه خود بیاورید. ما راه‌های ساده‌ای برای زیباسازی خانه‌تان با دکوراسیون استوایی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

استفاده از دکوراسیون استوایی در خانه شما:

6. با گیاهان خانه خود را تزئین کنید

گیاهان استوایی

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های پنتون سبز است. هیچ چیز بیشتر از گیاهان سبز سبک استوایی را طلسم نمی‌کند. از گیاهان برگ انجیری گرفته تا سرخس.

سعی کنید سبک‌های مختلف گیاهان گرمسیری را با هم ترکیب کنید تا محیطی سرسبزتر داشته باشید. آنها را در گلدان‌های سفالی یا حصیری بکارید یا در سبدهای ماکرومه از سقف آویزان کنید. به خاطر داشته باشید که گیاهان خود را به طور مرتب با یک بطری آب اسپری کنید تا مرطوب شوند و رشد کنند.

5. یک دیوار با تم گرمسیری اضافه کنید

کاغذ دیواری استوایی

یک راه ساده برای تزریق سبک استوایی، اضافه کردن یک دیوار با تم پر جنب و جوش است. فرقی نمی‌کند بامبو، فلامینگوی صورتی یا سرخس را انتخاب کنید، طرح‌های عالی را برای این سبک می‌توانید چاپ کنید.

4. از دکور هتل‌ها‌ الهام بگیرید

رنگ سبز استوایی

از خانه‌ها یا هتل‌های گرمسیری مانند خانه درختی کانوپی هاوس در جامائیکا الهام بگیرید. در این هتل، حال و هوای جزیره با پارچه صدف دریایی ظریف بیشتر شده‌است و وسایل چوبی تیره با پارچه سفید و لوازم جانبی سبز تضاد زیبایی دارد.

3. بازی با رنگ‌های مختلف

دکوراسیون استوایی

در حالی که سبز یک عنصر کلیدی در ظاهر گرمسیری است، فراموش نکنید که چند رنگ متضاد را در ترکیب قرار دهید. به طور مثال صورتی تند را با فیروزه‌ای ترکیب کنید تا ظاهری پر جنب و جوش داشته باشید.

یکی از بهترین رنگ‌ها برای رنگ بخشیدن به خانه مرجانی است، رنگی پر جنب و جوش که به هر دکوراسیونی روح می‌بخشد. این رنگ به ویژه برای بالش و فرش همراه با رگه‌هایی از رنگ طلایی بسیار مناسب است.

2. خانه را خنک نگه دارید

تم استوایی

اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید یا فقط می‌خواهید از دکوراسیون خانه‌های گرمسیری الگوبرداری کنید، پس پنکه سقفی یک سرمایه گذاری عالی است.

دیوارهای سفید در کنار کمد و وسایل چوبی تیره ترکیب خوبی برای القا این سبک هستند. همچنین مبلمان استوایی ساخته شده از بامبو و حصیر در اکثر خانه‌ها خوب به نظر می‌رسند، زیرا سبک و محکم هستند.

1. یک فضای رمانتیک ایجاد کنید

تم گرمسیری

اتاق خواب‌ها به خوبی به دکوراسیون خانه‌های گرمسیری کمک می‌کنند. برای داشتن حال و هوای زیبا جزیره‌ای، پرده‌های موسلین را به رختخواب خود اضافه کنید. شما می‌توانید از یک تخت با چارچوب  و سایبان در اتاق خواب خود استفاده کنید که ظاهری زیبا و استوایی به اتاق شما می‌بخشد.

آیا شما به سبک استوایی علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.