اصول ست کردن استایل برای زوج ها

اصول ست کردن استایل برای زوج ها و نکات مهم شیک پوشی – بایدها و نبایدها

ست کردن لباس و استایل با شخصی که دوستش دارید و بهتر از آن، همسر یا همراه شما است، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. به شرط آن که شما چند نکته مهم و ساده را برای این کار رعایت کنید. در ادامه با همراهی دینو اصول ست کردن استایل برای زوج ها و نکات مهم شیک پوشی – بایدها و نبایدهای آن را بشناسید و در انتخاب‌های بعدی خود به یاد بیاورید.

اصول ست کردن استایل برای زوج ها

اصول ست کردن استایل برای زوج ها

همه ما در کمدهایمان آیتم‌هایی داریم که با کمی دقت می‌توانیم آن‌ها را کنار هم بچینیم و یک ست و هماهنگی مطلوب در استایل خود ایجاد کنیم. با این وجود بد نیست نگاهی به اصول ست کردن استایل برای زوج ها بیاندازیم و نکات مهم آن را به خاطر داشته باشیم. در ادامه این اصول را می‌خوانید.

1. یک طرح مشترک

اصول ست کردن استایل برای زوج ها - 1. یک طرح مشترک

برای شروع باید بدانید که اگر می‌خواهید لباس‌های خود را با یکدیگر ست کنید، نباید از چند طرح مختلف استفاده کنید. دقت داشته باشید که همیشه لباس‌های ساده بدون طرح را با صرفا یک طرح مشخص همراه کنید. برای مثال اگر پالتوی شما دارای طرح چهارخانه زرد رنگ است، می‌توانید برای همراهتان بلوز مردانه با همان طرح تهیه کنید.

2. آیتم‌های کاملا مشترک

اصول ست کردن استایل برای زوج ها - 2. آیتم‌های کاملا مشترک

یک گزینه عالی برای ست کردن این است که تمام آیتم‌ها به طور کامل با یکدیگر یکسان و مشترک باشند. یعنی طرح و رنگ یکسان در آیتم‌های یکسان.

3. طیف‌های رنگی نزدیک به هم

اصول ست کردن استایل برای زوج ها - 3. طیف‌های رنگی نزدیک به هم

ممکن است رنگ لباس‌هایی که می‌خواهید با هم بپوشید به طور کامل یکسان نباشند و چند درجه تفاوت رنگی بین آیتم‌های مختلف احساس کنید که این موضوع اصلا اشکالی ندارد و هیچ جای نگرانی نیست. شما می‌توانید از تناژ‌های رنگی نزدیک به هم و مشابه هم نیز برای ست کردن استایل‌تان استفاده کنید.

4. آیتم‌های شبیه به هم

4. آیتم‌های شبیه به هم

شما می‌توانید در این حالت یک یا چند آیتم از استایل‌تان با طرح و رنگ یکسان، اما با مدل متفاوت و مناسب سایز و جنسیت خودتان را ست کنید. برای مثال یک استایل تمام سفید با پیراهن رسمی آبی روشن و کفش کرم، اما به صورت مردانه و زنانه، می‌توانند توضیحی برای آیتم‌های شبیه به هم باشند.

5. یک رنگ مشخص در کنار رنگ‌های خنثی

5. یک رنگ مشخص در کنار رنگ‌های خنثی

یک روش جذاب برای برجسته کردن استایل ست این است که در کل استایل خود تماما رنگ‌های خنثی را به کار ببرید، در حالی که فقط از یک رنگ تند و گویا صرفا برای یک آیتم مشخص استفاده می‌کنید. یک استایل رسمی توسی سفید با کراوات قرمز مردانه و کیف دستی قرمز زنانه می‌تواند نمونه‌ای عالی برای این حالت باشد.

6. آیتم‌های متضاد

6. آیتم‌های متضاد

راه دیگری که برای ست کردن استایل خود با همراهتان دارید، این است که به سراغ آیتم‌های متضاد بروید. به این معنی که یکی از آیتم‌های متضاد خود را مانند: رنگ شلوار زنانه با کاپشن یا کت مردانه با هم ست کنید.

نظر شما درباره این اصول ست کردن استایل برای زوج ها چیست؟ آیا شما هم نکته دیگری را سراغ دارید که به فهرست ما اضافه کنید؟ دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمندتان در این زمینه را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.