پرستار آلمانی قاتل

پرستار آلمانی امروز در دادگاه خود به قتل 100 بیمار اعتراف کرد

قاتل زنجیره‌ای بدون شک عنوان بهتری برای پرستار آلمانی است که به قتل صد بیمار اعتراف کرده است. نیلز هوگل، پرستاری است که در تاریخ آلمان بعد از جنگ جهانی دوم عنوان “بدترین قاتل زنجیره‌ای” را به خود اختصاص داده است.

دادگاهی شدن پرستار آلمانی

نیلز هوگل که دوران حبس ابد خود را می‌گذراند، امروز برای رسیدگی به اتهاماتش در نخستین جلسه دادگاه به قتل 100 بیمار اعتراف کرده است. این پرستار آلمانی که در پاسخ به پرسش دادگاه، اتهاماتی که بر او وارد شده را صحیح دانست، اعلام کرد که در فاصله بین سال‌های 2000 تا 2005 در دو کلینیک در ایالت نیدرزاکسن حضور داشت. هوگل 41 ساله اعتراف کرده که با تزریق دارو جان این تعداد مریض را گرفته است. گفته شده که این مریض‌ها که بین 34 تا 96 سال سن داشته‌اند، یا مسن و یا به شدت بیمار بوده‌اند.

کارآگاهان عنوان کرده‌اند که این شخص با تحویل دوز ناصحیح دارو به بیماران زمینه قتل آنها را فراهم می‌کرد. آنها عقیده دارند که این پرستار آلمانی حداقل 36 بیمار را در دوران کار خود در بیمارستان اولدنبورگ، شهری در شمال غربی آلمان به قتل رسانده و 64 نفر را هم در سال‌های 2000 تا 2005 در کلینیکی دیگر. او در سال 2005 در زمان تزریق دارو به یک بیمار دستگیر شد و سه سال بعد با اعتراف به قتل هفت نفر راهی زندان شد.

پرستار آلمانی قاتل

او بیش از 10 سال است که به جرم کشتن ده‌ها مریض بی‌گناه زندگی خود را در پشت میله‌های زندان می‌گذراند. نخستین جلسه دادگاه او در اولدنبورگ برگزار شده است. در این جلسه 125 نفر از بازماندگان بیماران به قتل رسیده و در حدود 80 خبرنگار حضور داشتند. پیش بینی می‌شود که محاکمه این پرستار آلمانی احتمالاً چند ماهی به طول خواهد انجامید و احتمالاً در ماه می سال 2019 تکلیف آن مشخص خواهد شد. گفته شده است که برای تحقیقات در زمینه قتل‌های صورت گرفته توسط این پرستار آلمانی، قبر بیش از 130 بیمار نبش شده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.