جیمز باند ۲۰۲۰

اکران فیلم جدید جیمز باند ۲۰۲۰ مجددا به تعویق افتاد و سال آینده اکران خواهد شد

اکران فیلم جدید جیمز باند ۲۰۲۰ که قرار بود در اسفند اکران شود به دلیل همه‌گیری و شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و تاکنون مراحل ساخت تا اکران بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به تعویق افتاده و فیلم جدید جیمز باند نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. البته این چندمین باری است که اکران این فیلم جدید جیمز باند به تعویق می‌افتد. در ابتدا، این فیلم قرار بود در آوریل سال 2020 اکران شود اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تأخیر افتاد و تاریخ اکران به ماه نوامبر تغییر یافت. در این میان اکران فیلم‌های دیگری مانند the Winter Soldier، Black Widow، The Falcon و بسیاری از فیلم‌های دیگر نیز به تعویق افتادند.

فیلم جدید جیمز باند با نام “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) با بازی دانیل کریگ، رامی ملک، لیا سیدوکس و لاسانا لینچ ساخته شده است و قرار بود که تا پایان سال اکران شود اما این اتفاق نخواهد افتاد و اکران این فیلم به آوریل ۲۰۲۱ یعنی فروردین ۱۴۰۰ موکول شده است.

جیمز باند ۲۰۲۰

شایان ذکر است که جیمز باند ۲۰۲۰ (No Time to Die) با بودجه ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد و برای تبلیغات آن نیز هزینه‌ی زیادی شده است. شاید یکی از دلایلی که اکران آن به تعویق می‌افتد، انتظار فروش بالا برای جبران هزینه‌ها باشد. زیرا در دوران کرونا مردم کمتر به سینما می‌روند در نتیجه این موضوع ممکن است تاثیر منفی بر فروش چنین فیلم پر هزینه‌ای داشته باشد. از سوی دیگر هالیوود بر این باور است که تمامی فیلم‌ها باید به اکران نمایش خانگی در استریم در بیایند و سازندگان فیلم باید فعلا بیخیال اکران حضوری شوند.

در این میان شایان ذکر است که سینماها و سالن‌های تئاتر تهران نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و گسترد‌گی همه‌گیری تعطیل شده‌اند. شما عزیزان نیز می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.