اشکال کریستال‌های طبیعی

با اشکال کریستال‌های طبیعی ، ماهیت و نوع انرژی درونی آن‌ها آشنا شوید

شما تا به امروز انواع سنگ‌ها و کریستال‌های طبیعی را دیده‌اید. جالب است بدانید که این زیبایی‌های خلقت علاوه بر رنگ‌های مختلفی که دارند و خواص درمانی متفاوت خود، با اشکال متنوع و ویژه ماهیت منحصر به فرد خود را به نمایش می‌گذارند. همچنین انرژی هر کدام از این سنگ‌ها با توجه به فرمی که دارند، معانی خاصی را شامل می‌شوند. شما می‌توانید در ادامه با همراهی دینو با اشکال کریستال‌های طبیعی، ماهیت و نوع انرژی درونی آن‌ها آشنا شوید.

اشکال کریستال‌های طبیعی

اگر با سنگ‌های ژئودزی یا کریستال‌های طبیعی سر و کار داشته باشید، می‌دانید که هر کدام از آن‌ها با توجه به رنگ و فرم و همچنین خاصیت درمانی مختص خود، برای مقاصد متنوعی کاربرد دارند. باید بدانید که اگر به سراغ مدیتیشن می‌روید یا قصد دارید فضای خانه خود را با توجه به نیازهای روحیتان پرانرژی کنید، حتما درباره ویژگی‌های خاص هر سنگ یا کریستالی که به ظاهر آن علاقه دارید تحقیق نمایید. ببینید که چاکراهای شما در چه وضعیتی قرار دارند و به چه نیرویی برای پاکسازی آن‌ها احتیاج دارید. اشکال کریستال‌های طبیعی برای ما از داستان‌های درونی زمین می‌گویند و ما را به شنیدن این جریان‌ها دعوت می‌کنند.

اشکال کریستال‌های طبیعی

1. مکعب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در زندگی نیاز به تقویت ارتعاشات زمینی و چاکرای ریشه خود دارید، یک کریستال بلوری مکعب شکل می‌تواند بهترین انتخاب شما در میان سنگ‌های قیمتی زیبا باشد. مدیتیشن با نگه داشتن کریستال‌های مکعبی در دستانتان به شما در اتصال به انرژی زمین کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید برای تقویت این انرژی در فضای زندگی خود، آن‌ها را در چهار گوشه اتاق قرار دهید.

2. هرم

گفته می‌شود هرم‌های کریستالی برای بیان خواسته‌های شما از کائنات بسیار قدرتمند هستند. «امبر-لی لیونز» (Amber-Le Lyons)، متخصص چاکرا و بنیانگذار شرکت Chakra Girl در این باره می‌گوید:

پایگاه قوی کریستال‌های هرمی به عنوان لنگری برای اهداف شما عمل می‌کنند. سر هرم خواسته شما را به صورت انرژی به کائنات می‌فرستد. این که آیا خواسته شما افزایش مادیات است که می‌خواهید به آن برسید یا تجلی عشق برای افزایش آگاهی جمعی؛ تفاوتی ندارد. انرژی جهت‌دار اهرام شما را به سطوح بالاتری از آگهی هدایت می‌کند.

3. کره

کره کریستالی به شما یادآوری می‌کند که بخشی از کل بزرگ‌تری در جهان هستید که به تمام انرژی‌های اطراف خود متصل شده‌اید. شما می‌توانید تصور کنید که دنیا را در کف دستان خود نگه داشته‌اید. ذن برای انتقال انرژی‌های شفابخش خود از این گوی‌های جادویی استفاده می‌کند که باعث می‌شوند تجربه مراقبه خوبی داشته باشید. اضافه کردن یک کره کوچک به مجموعه کریستال‌های شما به برقراری تعادل و هماهنگی انرژی‌هایتان کمک می‌کند. اگر اندازه آن‌ها را طوری انتخاب کنید که در دست شما جا بگیرند، در حین انجام مدیتیشن می‌توانند به عنوان یک توپ ماساژ برای آرام کردن تنش عضله‌ها نیز مفید باشند.

4. اشکال نامنظم صیقلی

سنگ‌های نامنظم صیقلی را به عنوان پله‌های سنگی رو به بالای دنیای شگفت‌انگیز آگاهی در نظر بگیرید. ممکن است برخی از افراد آن‌ها را به دید کاربردی و پایه‌ای برای ساخت جواهرات تزیینی ببینند؛ اما، آن‌ها در حقیقت تجلی جنگ‌های درونی در فراز و نشیب سختی‌های زندگی هستند. همیشه به اندازه آن‌ها توجه کنید. این سنگ‌های زیبا همراه بسیار قدرتمندی برای کیفیت مسافرت‌های شما هستند. اگر قابل حمل باشند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در جیب یا کیف خود حمل کنید. حتی به عنوان سنجاق سینه در نزدیکی قلب خود داشته باشید تا در انرژی‌های تمام طول روز شما را پاکسازی کنند.

5. نوک تیز و گوشه‌دار

همان طور که از نام آن‌ها پیداست، یک کریستال نوک تیز همیشه انرژی‌های شما را فعال و روشن نگه می‌دارد. هر زمان که نیاز دارید روی چیزی متمرکز باشید به سراغ یکی از آن‌ها بروید. از این نژادهای قدرتمند برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. مانتراهای مورد نظر خود را روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را تا کنید. با قرار دادن این کاغذ روی قسمت نوک تیز کریستال و هدایت آن به سمت بالا، در واقع مسیری برای اتصال به کیهان ساخته‌اید که تمام انرژی‌های شما را از روی کاغذ به سمت بالا هدایت می‌کند.

6. قلب

کریستال‌های قلبی شکل به طور طبیعی در طبیعت وجود ندارند. آن‌ها توسط دست به این شکل برش داده شده و صیقلی می‌شوند. با این وجود آن‌ها هنوز هم یک انرژی عاشقانه قوی از خود منتشر می‌کنند. برای فعال کردن چاکرای قلب خود با یک کریستال به شکل قلب مدیتیشن کنید. انرژی و توجه خود را بر قلبتان متمرکز کرده و تصور کنید که قلب شما با نور و محبت خالص پر می‌شود. این مدیتیشن باعث از بین بردن زخم‌ها و آسیب‌های قدیمی و ایجاد شفابخشی و آرامش در قلب و بدن می‌شود.

7. خوشه

همان طور که انتظار دارید خوشه‌های کریستالی به شکل طبیعی آن‌ها بسیار عرفانی هستند. این سنگ‌های خاص ماهیت زیبا و حیرت انگیز خود را به نمایش می‌گذارند. انواع خوشه‌ای کریستال‌ها برای ایجاد وحدت در یک فضا بسیار عالی است. یک کریستال خوشه‌ای یک تکه را روی میز ناهارخوری، اتاق نشیمن یا سایر فضاهای عمومی در خانه قرار دهید تا به فضا شخصیت دهند. همچنین بسیار عالی است که یکی از این خوشه‌های منحصر به فرد در اتاق‌های کنفرانس، یک دفتر کار یا مکان‌هایی که افراد در آن‌ها جمع می‌شوند، قرار بگیرد. انرژی‌های پایدار این نوع کریستال کمک می‌کند تا فضایی برای گفتگوی آزاد بدون نگرانی ایجاد شود.

شما درباره اشکال کریستال‌های طبیعی و نوع انرژی درونی آن‌ها چه می‌دانید؟ آیا تا به حال از این هدایای زیبای طبیعت استفاده کرده‌اید؟ تجربیات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Well + Good

بیشتر بخوانید: رنگ ها در فنگ شویی : هر رنگ در فنگ شویی چه معنایی دارد؟

بیشتر بخوانید: آوای کهکشان‌ها: ترجمه تصویر تلسکوپ هابل از عمق ناشناخته‌ها به زبان موسیقی

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.