بدترین بازی‌های سال 2019

بدترین بازی‌های سال 2019 بر اساس نظرسنجی Metacritic

سال 2019 یک سال پر از بازی‌‌های خوب لعنتی بود! Baba Is You ،Resident Evil 2 ،Control ،The Outer Worlds و بسیاری از بازی‌های با کیفیت دیگری که امسال منتشر شدند. اما همیشه همه چیز خوب نیست. امسال نیز شاهد انتشار برخی از بازی‌هایی بودیم که کاملا مورد نقد منتقدان و طرفداران قرار گرفتند. در ادامه با معرفی بدترین بازی‌های سال 2019 بر اساس نظرسنجی Metacritic همراه دینو باشید.

بدترین بازی‌های سال 2019

در این جا 5 مورد از بدترین بازی‌های سال 2019 با حداقل 7 بررسی مبتنی بر نمرات نظرسنجی Metacritic را معرفی می‌کنیم. این موارد را با ما هم ببینیم.

5. Dollhouse

بدترین بازی‌های سال 2019 - 5. Dollhouse

امتیاز 41

PS4

ایده داستانی پشت Dollhouse جالب به نظر می‌رسد. شما باید در هنگام کاوش مارپیچ‌های خزنده که به طور تصادفی هر بار هنگام بازی به وجود می‌آیند، سرنخ‌های یک راز پنهان را کشف کنید. اما بر اساس نظر منتقدان و بررسی‌های Steam، این بازی یک تلاش بیهوده خسته‌کننده است. چیزی که نه خیلی ترسناک است و نه سرگرم‌کننده.

4. Contra: Rogue Corps

بدترین بازی‌های سال 2019 - 4. Contra: Rogue Corps

امتیاز 40

Nintendo Switch

وقتی اولین بار پیش‌نمایش این بازی پخش شد، بسیاری باور نمی‌کردند که این یک بازی واقعی Contra باشد. تصور بر این بود که یک توسعه‌دهنده تصادفی تصمیم گرفته نام جدید Contra را در آخرین بازی موبایل خود به کار ببرد تا به فروش بهتر آن کمک کند. اما نه، این در واقع یک بازی رسمی جدید Contra از طرف کونامی Konami بود. عالی نیست؟! این بازی یک پاندای خیلی جذاب دارد؛ اما، Tekken هم یک پاندا دارد. بیش‌تر گیمرها ترجیح می‌دهند Tekken بازی کنند.

3. Blades Of Time

بدترین بازی‌های سال 2019 - 3. Blades Of Time

امتیاز 38

Nintendo Switch

این یکی به نظر می‌رسد کم‌تر شبیه به یک بازی ویدیویی واقعی باشد. Blades Of Time بیش‌تر شبیه به چیزی است که در یک قسمت از Silicon Valley یا CSI می‌بینید. ظاهرا تمام المان‌های مورد نیاز برای یک بازی ویدیویی را دارد؛ اما، فقط برای نمایش ساخته شده است. همچنین، این بازی در ابتدا در سال 2012 عرضه شد و در آن زمان نیز به حد کافی بد به نظر می‌رسید. چرا در سال 2019 به سوئیچ آورده شد؟ این یک سوال بزرگ است.

2. Left Alive

بدترین بازی‌های سال 2019 - 2. Left Alive

امتیاز 37

PS4

طبق نظرسنجی‌های کاربران Metacritic درباره بدترین بازی‌های سال 2019، عده‌ای معتقد بودند که با توجه به پیش‌نمایش Left Alive، این بازی مثل یک بازی جالب Metal Gear Solid-ish است. متاسفانه بعد از انتشار و تجربه خود بازی، نظرات تغییر کرده است. خود «هدر الکساندرا» (Heather Alexandra) از «کوتاکو» (Kotaku) در مورد Left Alive چنین گفته است:

این بازی یک فاجعه دست و پا گیر است که ایده‌های خوب آن توسط گیم پلی وحشتناک کم‌رنگ شده است.

1. Eternity: The Last Unicorn

1. Eternity: The Last Unicorn

امتیاز 36

PS4

بدترین بازی بررسی شده در Metacritc با حداقل 7 بررسی، چیزی است که شاید بسیاری از شما حتی اسم آن را هم نشنیده باشید. Eternity: The Last Unicorn دارای گیم پلی فوق‌العاده خشن، پر از طراحی‌های ضعیف، حرکت سخت و سنگین و احساس سکون است که باعث می‌شود کل بازی خسته‌کننده و مرده به نظر برسد.

فهرست بدترین بازی‌های سال 2019 و نظرات شما

در حالی که این بازی‌ها بدترین بازی‌های سال 2019 با توجه به بررسی‌های Metacritic بودند، حتی بازی‌های بد نیز می‌توانند طرفدارانی داشته باشند. همواره به یاد داشته باشید که حتی یک بازی، فیلم یا کتاب بد هم می‌تواند بخش‌های جالب و جذابی داشته باشد. حتی بخش‌هایی به یادماندنی!

شاید شما نیز یک یا چند مورد از این بازی‌ها را انجام داده باشید. اگر چنین است، به ما و همراهان همیشگیمان نیز بگویید که چه نظری دارید. آیا این بازی‌ها شایسته شناخته شدن به عنوان بدترین بازی‌های سال 2019 هستند؟ یا حتی اگر مواردی بدتر از این‌ها سراغ دارید که شایسته حضور در این فهرست هستند، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Kotaku

بیش‌تر بخوانید: 8 مورد از بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X جدید معرفی شدند

بیش‌تر بخوانید: گیمرها پس‌انداز کنند: به پیشواز 2020 سال انقلاب بازی‌ها خواهیم رفت

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.