2020 Xbox Series X

8 مورد از بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X جدید معرفی شدند

طی خبری رسمی و با توجه به نزدیکی عرضه کنسول جدید، 8 مورد از بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X تایید شده و احتمال می‌رود برای سال 2020 و بعد از آن منتشر شوند. در ادامه با جزییات این بازی‌ها با دینو همراه باشید.

بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X

با توجه به اخبار شرکت، کنسول جدید Xbox Series X در حال عرضه به بازار در آینده نزدیک است. ما دیگر می‌دانیم که این محصول چه شکلی بوده و می‌توانیم در نهایت خود را برای بازی‌های هیجان‌انگیز آینده آن، آماده کنیم. در واقع فقط تعداد کمی عناوین رسمی تایید شده از این بازی‌ها فعلا در دسترس است؛ اما، درباره چند مورد دیگر نیز شایعاتی شنیده می‌شود. به علاوه، وقتی از «Matt Booty»، رئیس Xbox Studios سوال کردیم که آیا باید انتظار داشته باشیم بازی‌های سوم شخص Xbox One که قبل از پایان سال 2020 اعلام می‌شوند، در Xbox Series X نیز قابل پخش باشند؟ او در جواب گفت:

بله. بله. 100 درصد.

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که لیست اجتناب‌ناپذیر بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X بسیار سنگین خواهد بود. به ویژه هنگامی که فکر کنید هر بازی Xbox Game Pass نیز قابل دسترسی است. در حال حاضر 8 مورد از بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X جدید معرفی شده را در ادامه با هم می‌بینیم:

1. Halo Infinite

2020 Xbox Series X

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

توسعه دهنده / ناشر: 343 Industries / Microsoft

ژانر: اکشن / ماجراجویی

فصل بعدی تیراندازی فضایی نمادین آماده شده است تا کاملا به موقع در یک نمایش فوق‌العاده، همراه معرفی Xbox Series X جدید باشد. این بازی توسط موتور جدید Slipspace ساخته شده و مطمئنا پیش نمایش بسیار زیبایی دارد. در مورد داستان آن، ما می‌دانیم که سفر Master Chief ادامه خواهد یافت و به گفته «Chris Lee»، رئیس استودیو در Halo Infinite، ما با شخصیت‌های جدیدی مانند Pilot آشنا می‌شویم. او می‌گوید:

داستان این بازی، آغاز یک فصل جدید و چالش برانگیز برای رئیس را نشان می‌دهد. با این حال، به داستان قبلی احترام گذاشته و آن را ادامه خواهد داد. تمام موضوعاتی که داستان را تا به این جا رسانده‌اند، دیده شده‌اند.

جالب‌ترین جریان این بازی این است که بعضی از جلوه‌های صوتی آن، توسط یک سگ قد کوتاه پاگ چینی به نام Gyoza تهیه شده است.

2. Senua’s Saga: Hellblade II

2020 Xbox Series X

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

توسعه دهنده / ناشر: Ninja Theory / Microsoft

ژانر: ماجراجویی

یک دنباله عجیب از Hellblade در کنار خود Xbox Series X فاش شد. نام آن Senua’s Saga: Hellblade 2 است. ما هنوز درباره داستان بازی چیز زیادی نمی‌دانیم. همچنین پیش نمایش بازی نیز چیز زیادی را مشخص نمی‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که در داخل موتور در حال اجرای خود، بسیار شگفت‌آور عمل می‌کند. شما مطمئنا همان لحن تاریک و وحشتناک سابق را به عنوان جو اصلی بازی احساس خواهید کرد. آتش‌بازی‌های ترسناک، شعارهای عجیب و غریب و موارد دیگری که همگی نشانگر یک سفر آزاردهنده دیگر برای قهرمان ما هستند.

3. Watch Dogs Legion

2020 Xbox Series X

تاریخ انتشار: TBC 2020

توسعه دهنده / ناشر: Ubisoft Toronto / Ubisoft

ژانر: اکشن / ماجراجویی

Watch Dogs Legion گیم پلی هکری خود را که باعث شده این سری مشهور شود، ارائه می‌کند. بازی جدید، لندن و همه ساکنانش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن‌ها برای مبارزه استفاده کنید. در لندن بعد از Brexit دایستوپی، شما دیگر به عنوان یک شخصیت اصلی بازی نمی‌کنید. این بار شما یک تیم از هکرهایی هستید که با انتخاب تعداد زیادی از NPC های ساکن لندن، خودتان آن را ساخته‌اید. هر کدام از شخصیت‌ها، داستان پشت پرده، مهارت‌ها، توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند. آن‌ها همچنین از الگوی قدیمی Permadeath (عدم بازگشت به بازی در صورت مرگ شخصیت) پیروی می‌کنند. بنابراین مراقب مادربزرگ جاسوس خود باشید. در جاهای دیگر شما باید هواپیماهای بدون سرنشین و فناوری‌های دیگری که زیرساخت‌ها و امنیت لندن را شکل می‌دهند، هک کنید تا بار دیگر DedSec را تخریب نمایید.

4. Gods & Monsters

تاریخ انتشار: TBC 2020

توسعه دهنده / ناشر: Ubisoft Quebec / Ubisoft

ژانر: اکشن / ماجراجویی

به عنوان یک «ماجراجویی داستانی» در حال حاضر عاشقان خدایان و هیولاها زیاد است. پیش نمایش سینمایی بازی، نشان می‌دهد که چه چیزهایی برای مخاطبان ارائه شده است. این بازی توسط تیم سازنده Assassin’s Creed Odyssey که از قبل با خدایان و الهه‌های یونانی بسیار آشنا هستند، ساخته شده. همچنین دنیای آن بسیار زیبا و تخیلی است. جایی که شما به عنوان یک جنگجو که برای کمک به نجات خدایان یونان فراخوانده شده، بازی می‌کنید. این بازی به وضوح یک سفر افسانه‌ای خواهد بود. شما در تلاش برای از بین بردن Typhon، کشنده‌ترین موجود در تمام اساطیر یونان و تمام هیولاهای تحت خدمت او هستید. در مسیر خود نیز با امثال Medusa و سایر خدایان یونانی ملاقات خواهید کرد.

5. Rainbow Six Quarantine

تاریخ انتشار: TBC 2020

توسعه دهنده / ناشر: Ubisoft Montreal / Ubisoft

ژانر: تیراندازی اول شخص

اتفاقات Rainbow Six Quarantine که در چند سال آینده رخ می‌دهند، بخشی از موفقیت بسیار بزرگ Rainbow Six Siege نیستند. این بازی کاملا جدید است. شما به عنوان یکی از اپراتورهای رنگین کمان بازی خواهید کرد. نقش شما این است که با نژاد کاملا جدید انگل بیگانه جهش یافته که شروع به آلوده کردن نسل بشر کرده مقابله کنید. این یک همکاری مشترک سه نفره است. جایی که شما در مسابقات PVE در برابر این دشمن جدید و نه وحشتناک بازی خواهید کرد. یوبی سافت وعده ماموریت‌های پرتنش، هولناک و کاملا غیرقابل پیش‌بینی را به مخاطبان خود می‌دهد. با توجه به Rainbow Six Siege، ما در این مورد شکی نداریم.

6. Starfield

2020 Xbox Series X

تاریخ انتشار: TBC

توسعه دهنده / ناشر: Studios Game Bethesda / Bethesda

ژانر: اکشن

به عنوان اولین IP جدید Bethesda در طی یک دهه‌، فشارهای زیادی روی Starfield وجود دارد. اکنون، تایید شده که این بازی در بین بازی‌های آینده Xbox Series X، توسط Todd Howard خود Bethesda، منتشر می‌شود. تنها چیزی که باید در مورد این بازی بدانیم این است که تیزر تبلیغاتی آن نشان می‌دهد که ما در حال جستجو در یک بازی نقش آفرینی علمی تخیلی هستیم. این بازی در جایی از فضا اتفاق می‌افتد. از تابش درخشان نوری که به سرعت یک ایستگاه فضایی و یک سیاره را می‌بلعد، مشخص می‌باشد که بخش مهمی در فضا در حال فروپاشی است.

7. Dying Light 2

2020 Xbox Series X

تاریخ انتشار: TBC 2020

توسعه دهنده / ناشر: Techland / Techland

ژانر: اکشن / ماجراجویی

با گذشت حدود 15 سال از بازی اصلی، Dying Light 2 بیشتر از گذشته ما را در این آخرالزمان زامبی خاص غرق می‌کند. خود Techland این دوره زمانی را به عنوان «عصر جدید تاریکی» توصیف کرده است. جایی که جامعه به نسخه اولیه‌تری از خود بازگشته و به همان اندازه که با گروه‌های زامبی درگیر هستند، برای حفظ قلمرو با یکدیگر نیز می‌جنگند. این یک بازی با شکوه و مجهز به مکانیسم‌های پارکور و حرکات رزمی به روز شده می‌باشد. چیزی که آن را به یک بازی خاطره انگیز در سال 2020 تبدیل می‌کند.

8. Everwild

تاریخ انتشار: TBC

توسعه دهنده / ناشر: نادر / مایکروسافت

ژانر: TBC

خب، خب. نه Rare و نه Microsoft هیچ کدام به طور رسمی اعلام نکرده‌اند که Everwild جزو موارد بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X جدید خواهد بود. واقعیت اصلی درباره این بازی می‌گوید که فقط در مراحل ابتدایی توسعه می‌باشد و حتی به تاریخ انتشار خود نیز نزدیک نیست، با این حال، با توجه به شناخت موجود، هنوز هم احتمال انتشار آن به صورت قوی مطرح است.

سایر بازی‌های احتمالی سال 2020 Xbox Series X جدید:

  • Cyberpunk 2077
  • Elden Ring
  • Battlefield 6
  • Elder Scrolls 6

شما کدام بازی را برای فهرست سال 2020 Xbox Series X پیش‌بینی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamesradar

بیشتر بخوانید: جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 منتشر شده در Switch ،PS4 ،Xbox One و PC

بیشتر بخوانید: گیمرها پس‌انداز کنند: به پیشواز 2020 سال انقلاب بازی‌ها خواهیم رفت

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar آناهیتا گفت:

    وجود Forza Horizon 5 تو این لیست بشدت حس میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.