بدترین غذاها در هنگام رژیم کاهش وزن

بدترین غذاها در هنگام رژیم کاهش وزن – چه غذاهایی در زمان رژیم نباید خورد

رژیم گرفتن به خودی خود فرایند بسیار سختی است که نیاز به انگیزه های بسیار قوی دارد. زمانیکه شما بدانید چه غذاهایی باید بخورید و چه غذاهایی را نباید بخورید و بدترین غذاها در هنگام رژیم کاهش وزن چیست، رژیم گرفتن برای‌تان آسان‌تر خواهد شد. از طرف دیگر می‌توانید با حذف غذاهای بسیار مضر و محدود کردن لیست غذا فرایند رژیم را برای خودتان عملی تر کنید.

 پس چه غذاهایی تو رژیم نخوریم؟

در ادامه این مطلب شما را با 7 مورد از بدترین غذاها در هنگام رژیم کاهش وزن آشنا می کنیم، که بدترین تأثیرات را در رژیم غذایی کاهش وزن خواهند داشت. بنابراین اگر قصد جدی ای برای کاهش وزن‌تان دارید، بهتر است که از غذاهای لیست زیر دوری کنید.

1. دونات

دونات ها ترکیب مرگباری از چربی اشباع شده و شکر هستند. مصرف این 2 ماده بدترین اتفاقی است که در زمانیکه قصد کاهش وزن دارید، می تواند رخ دهد. این اتفاق زمانی فاجعه بار می شود که این دو ماده با هم در محصولی مانند دونات ترکیب شده باشند! یک دونات می تواند حاوی 200 کالری و 12 گرم چربی باشد.

2. بیکن

بیکن حاوی نمک و چربی با کالری زیاد است و تقریباً قسمت اعظم این کالری ها از چربی میاید. علاوه بر این بیکن دارای نیترات است که می تواند موجب سرطان شود. بیکنی که از مرغ یا بوقلمون تهیه می شود بهتر نسخه گوشتی آن است.

3. همبرگر

همبرگرها و چیزبرگرها اغلب حاوی بیشترین میزان کالری ای است که می توانید در غذا پیدا کنید. بیش از نیمی از کالری که در طول روز باید مصرف شود، تنها با یک همبرگر رستورانی تأمین می شود. نکته ناراحت کننده کار آنجاست که این غذای لذیذ معمولا با سیب زمینی سرخ شده و نوشابه سرو می شود.

بیشتر بخوانید: 5 قدم برای آماده‌سازی یک چیزبرگر خانگی لذیذ

4. چیپس

چیپس های سیب زمینی معمولاً سرشار از چربی های ترانس، سدیم و مواد نگهدارنده هستند. آنها فرسنگ ها با سیب زمینی واقعی فاصله دارند و برای بدن شما کاملاً مضرند. اگر شما فشار خون بالایی دارید، این میزان سدیم برای شما خیلی زیاد است.

5. کالباس

گوشت فراوری شده ای که توسط انسان ها تهیه می شود، نمی توان غذای چندان سالمی باشد. کالباس حاوی نیترات و سایر مواد نگهدارنده است. بهتر است که به جای استفاده از آن گوشت هایی نظیر ماهی، بوقلمون و مرغ استفاده کنید.

6. سوسیس

سوسیس هم یکی از بدترین انتخاب هایی است که در زمان رژیم کاهش وزن می توانید داشته باشید. آیا واقعاً این گوشت گاو است که می خورید؟ هیچ کس دقیقاً نمیداند. البته خوب است در نظر داشته باشید که سوسیس هم مانند کالباس حاوی مواد نگهدارنده مضر است.

7. سیب زمینی سرخ شده

متاسفانه سیب زمینی سرخ کرده‌ی دوست داشتنی هم حاوی مقادیر زیادی از سدیم است. چرا که قانون کلی مصرف سیب زمینی سرخ کرده اینست: هر چه خوش نمک تر، خوشمزه تر. این غذا همچنین حاوی مقدار زیادی چربی اشباع و ترانس است. سیب زمینی نه تنها برای فرایند کاهش وزن شما بد است بلکه سلامت عمومی شما را نیز تحت تأثیر قرار میدهد. بدتر از همه اینست که سرخ کردن، تمام مواد مغذی موجود در سیب زمینی را نیز از بین میبرد.

7 غذای خوشمزه لیست بالا بدترین غذاها در هنگام رژیم کاهش وزن و پرضررترین مواد در زمانی هستند که برای کاهش وزن تلاش می کنید. اگر تلاش کنید که آنها را از لیست غذاهای روزانه خود حذف کنید، مسلماً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  رژیم کانادایی – لاغری تضمینی با برنامه 15 روزه، اما به چه قیمت؟

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.