جاستین بیبر و هیلی بالدوین

جاستین بیبر و هیلی بالدوین تا سال آینده ازدواج نخواهند کرد

جاستین بیبر و هیلی بالدوین چند ماه پیش رابطه خود را از سر گرفتند و سرانجام در اواسط تیرماه بود که به‌طور رسمی نامزدی خود را اعلام کردند. جاستین بیبر خواننده کانادایی 24 ساله از هیلی بالدوین، مدل 21 ساله آمریکایی در منطقه تفریحی باهاماس درخواست ازدواج کرد. اما حالا به نقل از سایت TMZ آنها قصد ندارند تا سال آینده مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

برخلاف مایلی سایروس و لئام همسورث به نظر می‌رسد که زوج هنرمند جوان، عجله‌ای در ازدواج ندارند. اما این به گفته آنها ارتباطی به نوع رابطه‌شان ندارد. جاستین از مدت‌ها پیش در رابطه عاشقانه با هیلی بوده است و این نامزدی ناگهانی اتفاق نیفتاده است. آنها به رابطه خودشان احساس تعهد دارند و به نظر می‌رسد که این مهم‌ترین چیز است.

رابطه دوستی جاستین بیبر و هیلی بالدوین در سال 2009 در برنامه The Today Show آغاز شده بود و در سال 2016 آنها روابط عاشقانه کوتاه‌مدت خود را آغاز کردند. اما درنهایت در ماه ژوئن سال 2018 بود که روابط عاشقانه آنها از سر گرفته شد و درنهایت به مراسم نامزدی این دو زوج ختم شد.

این در حالی است که خیلی از مردم عقیده داشتند جاستین بیبر و سلنا گومز زوجی هستند که برای یکدیگر ساخته شده‌اند، اما حالا به نظر می‌رسد حتی زمانی که جاستین با سلنا در رابطه بود، در ذهن خود به هیلی فکر می‌کرد.

امتیاز: 4.6 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    تا در طلب گوهر کانی کانی ***** تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
    این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی ***** هر چیز که در جستن آنی آنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.