اندروید

محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه سپتامبر 2018 با بیش از 10 میلیون دانلود

بازی‌های اندروید روزبه‌روز در حال بهبود و توسعه هستند و تنوعشان بسیار زیاد است. کاربران نیز از بازی‌های اندروید به‌شدت استقبال می‌کنند و به دنبال جدیدترین و پرطرفدارترین بازی‌های روز دنیا هستند. به‌طورکلی بازی‌های استراتژیک جزو بازی‌های محبوب کاربران اندروید است و پس‌ازآن می‌توان به بازی‌های جنگی و بازی‌های مسابقه‌ای اشاره کرد. در این مطلب تعدادی از پرطرفدارترین و پر دانلودترین بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۱۸ را معرفی خواهیم کرد.

ALTOs ODYSSEY

اودیسه

در بین بازی‌های اندروید بازی ALTOs ODYSSEY با امتیاز ۴٫۷ از ۵، بیش‌از ۲۰ میلیون‌ بار دانلود و نصب‌شده و از سال ۲۰۱۵ تاکنون محبوبیت بالایی را در بین کاربران به‌دست آورده است. این بازی یک بازی دوندگی و سبک RUN است و تا بینهایت ادامه خواهد داشت. این بازی درواقع دویدن در بیابان‌های بی‌انتها است و از مکان‌های مختلفی سر درمیاورد. درنتیجه با پیشروی در این مسیر بی‌پایان می‌توانید به کشفیات بپردازید و از بازی در طولانی‌مدت لذت ببرید.

HAPPY GLASS

Happy glass

بازی HAPPY GLASS یک بازی فکری و مرحله‌ای است که از جذابیت بالایی برخوردار است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مسیری را برای ریختن آب در لیوان طراحی کنید. این بازی بسیار ساده و درعین‌حال لذت‌بخش بوده و تاکنون با امتیاز ۴٫۴ از ۵، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و نصب‌شده است. بازی HAPPY GLASS در بین بازی‌های فکری فروشگاه گوگل در رده‌ی اول این ماه قرارگرفته است.

World War Heroes

بازی جنگی

این بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و تاکنون با امتیاز ۴٫۴ از ۵، بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود و نصب‌شده است. این بازی جنگی از گرافیک بالایی برخوردار است و برای علاقه‌مندان به بازی‌های جنگی، بهترین گزینه خواهد بود. بازی قهرمانان جنگ جهانی، جزو برترین و پر دانلودترین بازی‌های اکشن است و میدان جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. انواع سلاح‌های جنگی در این بازی ارائه‌شده است و امکان سفارشی‌سازی اسلحه‌ها نیز وجود دارد. این بازی با طراحی باکیفیت و بی‌نظیرش برای کاربران اندروید اعتیادآور خواهد شد.

Vector 2

وکتور

نسخه‌ی دوم بازی وکتور با عنوان Vector 2 به همراه قابلیت‌های پیشرفته ارائه‌شده است. این بازی دارای یک شخصیت اصلی است که باید از موانع عبور کند و با پریدن و لیز خوردن در مکان‌های مختلف جان سالم به در ببرد. گرافیک این بازی نیز بسیار زیبا بوده و از کیفیت HD برخوردار است. این بازی با امتیاز ۴٫۵ از ۵، تاکنون ۱۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود و نصب‌شده و در مدت‌زمان کوتاهی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

Cooking Madness

آشپزی

این بازی آشپزی یک بازی بسیار سرگرم‌کننده بوده و از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. این بازی با امتیاز ۴٫۷ از ۵، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و نصب‌شده است و مسئولیت شما در این بازی مدیریت رستوران و تحویل غذا به مشتریان است. در این رستوران انواع غذاهای هندی، چینی، دریایی، غربی و غیره به همراه نوشیدنی‌های مختلف یافت می‌شود و بسیار جذاب خواهد بود. این بازی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رستورانی بهترین گزینه است و به هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

امتیاز: 4.1 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.