تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بیشترین تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام در اروپا چیست؟ (وضعیت ایران چگونه است؟)

همانطور که قبلا در رابطه با تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام صحبت کردیم، این افراد در واقع با تاثیری که بر کاربران می‌گذارند به بازاریابی و تبلیغات می‌پردازند. اما باید اشاره کنیم که این تبلیغات و تاثیرات، متفاوت است و هر اینفلوئنسری در بخش خاصی فعالیت می‌کند که می توان برای مثال به بخش آرایشی بهداشتی، بخش آشپزی، بخش پوشاک، بخش مراکز آموزشی و فرهنگی یا حتی تفریحی و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده و طبق بررسی 4500 صفحه از کاربران اینفلوئنسر اروپا در سال 2018 و تحت نظر داشتن 700000 پست منتشر شده از این افراد تاثیر گذار، لیستی از بیشترین فعالیت‌های بازاریابی اینفلوئنسرها در اروپا ارائه شده که در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بیشترین تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام

ظاهرا اینفلوئنسرها در اروپا و به خصوص در انگلستان بسیار تاثیر گذار هستند و جهش قابل قبولی را در دنبال‌کنندگان خود ایجاد می کنند. بر اساس بررسی‌های انجام شده، 34 درصد این صفحات و بازاریابی‌شان در واقع در زمینه برندهای مد و فشن بوده، 23 درصد این آمار مربوط به برندهای آرایشی و زیبایی است و 16 درصد این اینفلوئنسرها در زمینه بازاریابی در زمینه غذا و نوشیدنی فعالیت دارند. در ادامه لیستی از بیشترین زمینه و شاخه بازاریابی که توسط اینفلوئنسرها پست شده را در اختیارتان قرار خواهیم داد و ببینیم بیشترین بازاریابی، تبلیغات و تاثیرات اینفلوئنسرها در چه زمینه‌هایی است. توجه داشته باشید که این آمار مربوط به اروپا و عمدتا انگلستان بوده است.

تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام

۱) تناسب اندام 7.6٪

۲) سفر 4.4٪

۳) والدین 3.5٪

۴) زیبایی 2.9٪

۵) غذا و نوشیدنی 1.7٪

۶) مد و سبک 1.4٪

۷) خانه و باغ 1.3٪

۸) بهداشت 0.4٪

باید اشاره کنیم که بخش خودرو با افت 4٪ کمترین جایگاه را تجربه کرده است. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که به طور متوسط آمار تاثیر پذیری در بخش زیبایی و آرایشی بالاتر است و این آمار همچنان در حال رشد است در نتیجه کاربران به این بخش علاقه بیشتری نشان داده‌اند و همچنان خواهند داد. از سوی دیگر بخش فیتنس و تناسب اندام نیز هم در بین اینفلوئنسرها و هم در بین کاربران بسیار محبوب‌تر است و البته شاهد این بخش در بین کاربران ایرانی نیز هستیم. به نظر شما این آمار در بین کاربران و اینفلوئنسرهای ایرانی به چه صورت است؟ نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.