جاستین بیبر

خانه گران قیمت جاستین بیبر : یکی از خانه‌های فوق‌العاده زیبا اما اجاره‌ای جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده محبوب موسیقی پاپ که در نوجوانی میلیون‌ها طرفدار بدست آورد در نتیجه از طریق فروش آلبوم‌ها و بلیط کنسرت‌هایش درآمد قابل توجهی داشت. او در سال‌های اخیر با هیلی بالدوین ازدواج کرد و این دو در یک خانه فوق‌العاده زیبا و منحصربه‌فرد در کنار هم زندگی می‌کنند. در ادامه خانه گران قیمت جاستین بیبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد و جزییاتی از خانه ی زیبای این ستاره پاپ را ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: با 15 مورد برتر از گران‌ترین ساختمان‌های جهان و معماری شگفت‌انگیز آن‌ها آشنا شوید

خانه گران قیمت جاستین بیبر

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این خانه گران قیمت جاستین بیبر تحت مالکیت او نبوده و در واقع او صاحب این ملک نیست بلکه این خانه را اجاره کرده است.

جاستین بیبر

هزینه اجاره این خانه بسیار بالا است و معامله بزرگی محسوب می‌شود. البته جاستین قطعا خانه‌هایی تحت مالکیت خود دارد اما این خانه را برای تفریحات و استراحت اجاره می‌کند.

جاستین بیبر

این خانه از فضای سبز بسیار زیبایی برخوردار بوده و مساحت آن 7.500 فوت مربع است. اجاره این خانه قبلا ماهانه 59000 دلار بوده و اکنون قطعا هزینه اجاره آن بسیار بیشتر است.

جاستین بیبر

در این خانه حریم خصوصی معنای خاصی ندارد زیرا تمام خانه از شیشه‌های عظیم ساخته شده و نمی‌توان به آن به چشم یک کاخ خصوصی نگاه کرد. در واقع از خیابان یا از ساحل، داخل خانه کاملا مشخص است. این خانه با چند صد تن فولاد و شیشه‌های سفارشی ساخته شده و ساخت آن حدود 5 سال طول کشیده است.

خانه گران قیمت جاستین بیبر

این خانه گران قیمت دارای شش اتاق خواب، پنج حمام، یک گاراژ برای شش ماشین شومینه‌های بسیار زیاد، آسانسور و سیستم امنیتی است. این خانه در تپه‌های بورلی هیلز واقع شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری به محیط اطراف دارد.

خانه گران قیمت

در طراحی این خانه شاهد فضای سبز و استخر فوق العاده زیبا، مبلمانی مدرن و ساختاری حیرت انگیز هستیم و نمای داخلی پر از اشکال چند ضلعی است. این خانه‌ی باشکوه و مدرن بسیار زیباست و نظر همگان حتی جاستین بیبر را به خود جلب کرده است.

خانه گران قیمت

بیشتر بخوانید: یک شاهکار معماری با طرحی از وال در کنار اقیانوس چشم‌ها را خیره خواهد کرد

امتیاز: 4.6 از 5 (8 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar ناشناس گفت:

    کوفتش بشه

  2. Avatar ارسلان گفت:

    به ما چه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.