رنگ سال 2020

رنگ سال 2020 توسط کمپانی پنتون مشخص شد – Classic Blue

پنتون مانند هر سال امسال هم رنگ مورد نظر خود را به عنوان رنگ سال 2020 معرفی کرد. کمپانی Pantone چهارشنبه یعنی شب گذشته رنگ سال 2020 را آبی کلاسیک اعلام کرد که این رنگ سایه‌ای از آسمان غروب را به یادمان می‌آورد.

رنگ سال 2020

رنگ سال 2020 – آبی کلاسیک

لوری پرسمان، معاون موسسه رنگ پنتون که رنگ سال 2020 را انتخاب کرد، گفت: “این رنگی است که پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. این آبی اطمینان بخش، پر از آرامش و اعتماد به نفس است و به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.”

رنگ سال 2020

رنگ آبی کلاسیک یا به قولی رنگ آبی عمیق بسیار زیبا بوده و می‌تواند ترکیبی از آن را در دنیای اطراف دید. بارزترین این رنگ در عمق آسمان در هنگام غروب یا حتی در آسمان شب دیده می‌شود.

رنگ سال 2020

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به اعتماد، ایمان و اعتماد به نفس نیاز داریم و همه‌ی این‌ها را از این رنگ سال 2020 بدست خواهیم آورد. انتخاب این رنگ کلاسیک به معنای بازگشت به گذشته در این هرج و مرج جهانی نیست بلکه به معنای تفسیر مجدد و معنا دادن دوباره به این رنگ است.

رنگ سال 2020

رنگ آبی برای همه‌ی افراد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان مناسب خواهد بود و با ترکیبی از نیلی بهترین‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

رنگ سال 2020

البته چندی پیش برخی سایت‌ها حدس و گمان‌هایی در این زمینه زدند و اعلام کردند که احتمالا رنگ سال سفید مرجانی خواهد بود که اشتباها برخی سایت‌های داخلی آبی یا سفید مرجانی (مرجانی مرده) را به عنوان رنگ سال اعلام کردند اما در واقع رنگ سال آبی کلاسیک است که بسیار زیبا و هیجان انگیز بوده است. البته این ایده از آنجا نشات گرفته که سال گذشته رنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی زنده بود و احتمال دادند که شاید امسال رنگ سال به مرجانی مرده تبدیل شود.

آبی کلاسیک
امتیاز: 4.0 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.