دکوراسیون داخلی در سال 2018

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی در سال 2018- نمایشی خوش‌رنگ از فلز و چوب

پیشنهاداتی برای نمای اصلی دکوراسیون داخلی منزل در سال 2018 در این مقاله ارائه شده است.
با بررسی تمام سبک‌های موردعلاقه در مناطق اعیان‌نشین و نیز سایر جاها با اطمینان می‌توان گفت فاکتورهای بسیار زیادی برای پیشرفت در زمینه دکوراسیون داخلی وجود دارد. در ادامه مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین مدهای دکوراسیون ارائه شده تا به شما کمک کنیم در سال ۲۰۱۸ به‌روز باشید.
سال گذشته شاهد طرح‌های استوایی در منازل بودیم. طراحی‌های پر زرق و برق و نمادهای آتشین و تقریباً هر آنچه که برای این سبک از طراحی در دسترس بود، به کار گرفته شد. اما حالا در سال جدید و با باب شدن سبک‌های چوبی دکوراسیون تکلیف چیست؟

یک: استفاده از رنگ‌های پررنگ و تیره

Rich pigments

عموماً رنگ قهوه‌ای برای طراحان دکوراسیون داخلی رنگی بلااستفاده و کم طرفدار بوده اما در سال جاری با توجه به این‌که رنگ‌ها با گرایش به رنگ‌های تیره‌تر و پررنگ‌تر انتخاب خواهند شد، این رنگ کاربرد بیشتری خواهد یافت. این امر هم اثاثیه منزل و هم رنگ مورد استفاده برای دیوارها را شامل می‌شود. طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2018 بیشتر یک طراحی داخلی moody است زیرا رنگ‌هایی همچون بنفش، سبز زمردی و سرمه‌ای رنگ‌های اصلی سال به شمار می‌روند.
دکور بنفشدکور بهاری

امسال طراحی‌های جدید که با تم بهاری و تابستانی تزیین شده‌اند در کنار مبلمان از جنس مخملی خوش‌رنگ اضافه گردیده‌اند.
دکور ۱

دو: استفاده از وسایل چوبی پررنگ و زیبا

Wood decorating

در دکوراسیون داخلی در سال 2018 وسایل منزل به رنگ‌های تیره و پررنگ درآمده‌اند، این یعنی از رنگ‌های کم‌رنگ سال‌های گذشته فاصله گرفته‌ایم.

در سال‌های اخیر وسایل چوبی رنگ روشن که با الهام گرفته از سبک اسکندی “scandy” بسیار فراگیر شده بودند. اما در سال ۲۰۱۸ شالوده‌ی اصلی رنگ وسایل چوبی به رنگ‌های پررنگ و تیره تبدیل شده و این موضوع از رواج دوباره سبک تجملی و ایجاد نگاهی جدید به طراحی تجملی مدرن حکایت دارد. زمانی رنگ‌های تیره اصلاً در اولویت طراحی دکوراسیون داخلی نبود اما امسال همه‌گیر شده است. سؤال اصلی این است که آیا شما هم آماده استفاده از این سبک طراحی هستید؟

دکور۲
استفاده از دسته و پایه‌های فلزی در تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی تجملی و پر زرق و برق نقش قابل‌توجهی دارد و همچنین استفاده از ترکیب چوب درخت گردو و فلز برنج، سنگ مرمر و رنگ سیاه نمایی بی‌نظیر و خارق‌العاده به وسایل منزل می‌بخشد.
دکور۳

طراحی‌های قدیمی مانند صندلی‌های شام به سبک استخوان ماهی به رنگ‌های چوبی خوش‌رنگ هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، این ست شام از جنس چوب گردو بسیار مطابق مد روز و زیباست.

سه: حسن جهانی بودن طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2018

کلکسیون ترکیبی جدید از جان لوییس

کلکسیون ترکیبی جدید از جان لوییس

سفر کردن همیشه سبک طراحان داخلی را تحت تأثیر قرار داده است و این موضوع در طراحی دکوراسیون در سال 2018 نیز به قوت خود باقی ماند. کلکسیون ترکیبی جدید (تصویر بالا) از جان لوییس با الهام از رنگ‌ها و الگوهای زیبای مشاهده‌شده در راجستان هند، طراحی شده است.
دکور۴
آباژورهای زمینی سفالی و اشیای به رنگ سفال و خاک رس ویژگی اصلی در طراحی‌های الهامی است که نقشی کلیدی را در دکوراسیون داخلی این فصل دارند. اما موضوع ملموس‌تر در طراحی‌ها وجود مواد و منسوجات با حالتی بکر و طبیعی می باشد.دکور۵

نقش‌های موجود در اثاثیه و لوازم و وسایل کاربردی منزل الهام گرفته از طرح‌های سنتی است، سعی شده تصاویر کوچک با طرح‌های پشمی بزرگ ادغام شوند.

چهار: بافت‌های ماهرانه

بافت ماهرانه

نوع بافت در دکوراسیون داخلی در سال 2018 بسیار مهم است بسیاری از وسایل از صنایع دستی بوده و از جنس موادی مانند چوب خیزران و سایر چوب‌های ظریف هستند که اینها زیباترین وسایل در این زمینه می‌باشند.
منسوجاتی با کنج‌هایی گرد و جزئیات تکه‌دوزی شده که به‌سختی قابل‌مشاهده است در این نوع طراحی نقش بسزایی دارند.
دکور۶

با استفاده از بافت و ترکیب منسوجات و مواد دیگر چیزهای بسیار زیادی قابل ساختن است. اشیای ساخته‌شده از چوب، کوسن‌های توری و یا ترکیب مرمر و فلز که این مورد در ساخت چراغ‌های مدرن بسیار چشم‌نواز است. به هیچ‌وجه نباید قدرت شمول و ترکیب بافت‌های متفاوت را دست‌کم گرفت.
دکور۷
با بهره بردن از رنگهای متفاوت و بافت‌های ترکیبی مختلف می‌توان سبک جدیدی از دکوراسیون و علاقه‌مندی را خلق کرد. استفاده از بافت توری ضخیم که تقریباً در هر کلکسیونی قابل مشاهده است به نظر پیشنهاد خوبی میرسد.
دکور۸

پنج: طرح‌های استوایی

طرح استوایی

پیرو سال گذشته سبک طراحی استوایی در دکوراسیون داخلی در سال 2018 همچنان به قوت خود باقی است طراحی نهال سوئیسی در کنار درخت خرما؛ سبک جدیدی که در سال ۲۰۱۸ نقش‌های براق کمتری و استفاده بیشتر از رنگ سبز انرژی‌زا را در آن شاهد هستیم.دکور۹

دکور۹
اشکال پررنگ و سبز به شکل برگ درخت کتان بر روی وسایل و دیواره‌های زغالی‌رنگ و سرمه‌ای که این روزها جهت دکور کردن منزل بسیار شیک و زیبا است، در همه‌جا قابل‌مشاهده‌اند؛ خوب نگاه کنید تا عناصر کلیدی برای خلق چنین سبکی از دکوراسیون داخلی را در منزلتان بیابید؛ مواردی همچون طراحی‌های برگ‌مانند در مقیاس بزرگ، حشرات غول‌پیکر، حیات وحش آفریقا و پرندگان خوش‌رنگ‌ولعاب از این قبیل طراحی به شمار می‌روند.
دکور۱۰

دکور۱۱

در طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2018 برای این‌که همه‌چیز را بتوان ترکیب کرد و با توجه به آن دسته از اشیا که با رنگ سبز به چشم نمی‌آیند، خانه فرایزر (house of friser) طراحی خاص و از رنگ‌هایی شاخص و متناوب به وجود آورده است که به لطف استفاده از طراحی‌های نخل‌مانند این مجموعه طراحی نیز نهایتاً ظاهری استوایی پیدا کرده است.

شش: سبک‌های فلزی

وسایل فلزی

استفاده از اشیا و مدل‌های فلزی چیز جدیدی نیست اما تفاوت بزرگ در طراحی امسال انتخاب انتهای فلزی در وسایل است، از مس و طلای کمتر و از برنج بیشتری استفاده شده است، فلز برنج بهترین و ارگانیک‌ترین شالوده برای رنگ‌های فلزی می‌باشد، وسایلی از جنس برنج، آیینه‌ها، اکسسوری‌ها به ایجاد ظاهری مجلل برای یک اتاق بسیار کمک می‌کنند، استفاده از رنگ‌های صورتی کمرنگ و سبز زمردی هر دو به اشیایی از جنس برنج و طلا ظاهری کاملا چشمگیر و برجسته میدهند.دکور۱۲
به‌کارگیری آباژورها و سایر اشیای کوچک در دکوراسیون داخلی در سال 2018 روش مفیدی برای ایجاد ظاهری جدید برای یک اتاق است بدون اینکه هزینه زیادی کنید یا از اشیای گران‌قیمت استفاده کنید، آمیختن برنج و مرمر موجب ایجاد سبک جدیدی در سال ۲۰۱۸ شده است.
دکور۱۳

دکور۱۴

در این زمینه طرح‌های ساده تأثیر بسیار زیادی دارد، ظروف تزیینی فلزی به خوبی معرف این سبک از دکوراسیون می‌باشند، سبکی که بدون افزودن چیز به‌خصوصی به دکور موجود ایجاد ظاهر زیبا منجر می‌شود.

سلطه نهایی طرح‌های آناناسی

طراحی آناناسی

در بهار و تابستان سال جاری طراحی آناناسی ساده به عنوان بروزترین نوع طراحی جهت زیباسازی منزل دوباره به اوج برگشته است. سال گذشته طراحی به شکل کاکتوس موقعیت طراحی آناناسی را از لحاظ محبوبیت به خطر انداخت اما وضعیت دوباره عوض شده؛ در دکوراسیون داخلی در سال 2018 اگرچه طراحی کاکتوسی کاملا از بین نرفته ولی باردیگر جای خود را به طراحی آناناسی داده است.
طرح آناناسی حمام
در کلکسیون بهار و تابستان george home حتی برای حمام هم شاهد طراحی آناناسی هستیم، میتوان گفت در سال جاری برای هر اتاق منزل نوعی طراحی آناناسی موجود است.

نمای مرمری

نمای مرمری

طراحی مرمری از همیشه فراگیرتر شده است، بنا به گزارشات از آغاز امسال جستجوی بسیار زیادی در مورد مرمر سبز به انجام رسیده است. از لامپ‌ها و ملحفه‌های اتاق‌خواب گرفته تا کاغذ دیواری و تمام وسایل منزل همه متأثر از ظاهری مرمری هستند در این زمینه استفاده از کوسن‌های مرمری رنگ می‌تواند به ایجاد ظاهری خاص در طراحی‌های با رنگ‌های کمرنگ کمک کند.

طراحی چین‌دار

طراحی چین‌دار

این مدل طراحی جالب جدیدی است که هنوز خیلی در اولویت طراحان قرار ندارد اما می‌توان گفت این طراحی بی‌نقص در مسیر پیشرفت است. طراحان دکور داخلی همیشه پیرو مد هستند و در بهار امسال طراحی چین‌دار در این زمینه نقش عمده‌ای دارد، این سبک طراحی روش خوبی برای پیشی گرفتن شما از دیگران است.

طراحی به سبک گیاهان

طراحی گیاهان

طرح‌هایی از گل‌ها و گیاهان همیشه مد بودند و این تنها قسمتی از این موضوع است که این نوع طراحی همیشه نو و جدید به نظر می‌رسد، طرح‌های امسال بهار در اندازه‌های کوچک ارائه شده‌اند شبیه به اینکه از دفترچه یک هنرمند یا یک کاوشگر استخراج شده است.
کلکسیون بهاری

 

امتیاز: 4.7 از 5 (12 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

کارشناس ارشد تجارت الکترونیک

یک دیدگاه

  1. Avatar Aladar New2018 گفت:

    عالی و زیبا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.