ماشین خودران SC-1

سونی و یاماها در حال ساخت ماشین خودران SC-1 برای پارک ها هستند!

ظاهرا سونی ایده هایی در زمینه ماشین های خودران دارد. این شرکت با همکاری یاماها قصد دارد تا اتوبوس خودران خود را با نام SC-1 Sociable Cart بسازد. این ماشین خودران بری پارک ها، زمین های گلف، و در مجموعه های تجاری تفریحی بهترین انتخاب خواهد بود و عملکرد خوبی را در این زمینه به ارمغان خواهد آورد. این ماشین در نسخه 5 نفره برای راحتی بیشتر ارائه خواهد شد و باتری قابل تعویض آن از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر در ماشین خودران SC-1 با وجود سنسورهای تصویری اضافی شاهد بهبود عملکرد در زمینه دید کامل از موقعیت وجود خواهد داشت. احتمالا این سنسورها در عقب و جلو ماشین قرار خواهند گرفت.

ماشین خودران SC-1 از سونی با همکاری یاماها

ماشین خودران SC-1

باید اشاره کنیم که در این ماشین یک نمایشگر 49 اینچی 4K قرار خواهد تا سرگرمی لازم را برای سرنشینان داشته باشد. حداکثر سرعت این مایشن به 19 کیلومتر بر ساعت می رسد که سرعت بالایی نیست در نتیجه امنیت و احتیاط لازم را خواهد داشت. این ماشین خودران سونی در مراسم fiscal 2019 رونمایی خواهد شد و باید بگوییم که این وسیله نقلیه پروژه موفقی خواهد بود. این محصول فقط برای مردم ژاپن طراحی نشده و در اختیار مردم سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

از تکنولوژی به کار رفته در این محصول سونی می توان به تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، سنسوز های تصویری در عقب و جلوی ماشین اشاره کرد. خودروی SC-1 به راننده نیازی ندارد در نتیجه کاملا خودران بوده و به صورت خودکار مسافران را از جایی به جای دیگر می برد. البته انتخاب مسیر حرکتی به پای مسافران خواهد بود. باید اشاره کنیم که پنچره های این خودرو تشکیل شده از مانیتورهای 55 اینچی با رزلوشن 4K بوده اند. از سوی دیگر این ماشین برای گشت و گذار در شب نیز بهترین انتخاب خواهد بود زیرا این نمایشگرها با انتشار نور امکان بازدید از محیط اطراف را در اختیار مسافران قرار خواهند داد.

ماشین خودران SC-1 همچنین از هوش مصنوعی بهره برده در نتیجه می تواند سن و جنسیت مسافران خود را تشخیص دهد. در این محصول جدید سونی شاهد تکنولوژی یادگیری عمیق نیز خواهیم بود در نتیجه تجربه سفری امن روزبه روز با این ماشین بهبود خواهد یافت. این محصول نظر بسیار را به خود جلب خواهد کرد و عملکردی منحصر به فرد را در اختیار مردم قرار خواهد داد.

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.